וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות אליפות אירופה: במשחק חסר משמעות מעשית, ישראל הצעירה גברה על אירלנד 1:3

כשהיא ללא סיכויי העפלה, הנבחרת עלתה ליתרון משער של קניקובסקי (15). האירים השוו משער של הייל (64) שניצל טעות חמורה של צור. פלקושצ'נקו המחליף כבש אחרי דקה על המגרש (77), כהן חתם (97)

גבי קניקובסקי שחקן נבחרת ישראל הצעירה. אדריאן הרבשטיין
מחצית ראשונה פנטסטית של קניקובסקי/אדריאן הרבשטיין

נבחרת ישראל הצעירה פגשה היום (חמישי) את אירלנד למשחק חסר חשיבות מבחינתה, כשסיכויי ההעפלה כבר אבדו אחרי ה-1:1 מול אזרבייג'אן במחזור הקודם, וכמיטב המסורת, דווקא עכשיו, הצליחה לגבור על יריבה חזקה וניצחה 1:2. האירים, ששמרו על סיכויי העפלה ערב המחזור, בהחלט יכולים להרגיש מאוכזבים.

עוד בנושא
ביברס נאתכו: "מי שמוותר על חולצת הנבחרת לא צריך להיות מוזמן שוב"
ג'יימס מקפאדן: "התוצאות של ישראל לא טובות, אבל יש להם איכות"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

מרקו בלבול מאמן נבחרת ישראל הצעירה. אדריאן הרבשטיין
סיום מתוק לקמפיין חמוץ. מרקו בלבול/אדריאן הרבשטיין
מקסים פלקושצ'נקו שחקן נבחרת ישראל הצעירה חוגג. אדריאן הרבשטיין
חילוף מנצח. מקסים פלקושצ'נקו ושחקני הנבחרת חוגגים/אדריאן הרבשטיין
שון וייסמן שחקן נבחרת ישראל הצעירה. אדריאן הרבשטיין
שון וייסמן/אדריאן הרבשטיין

ישראל, שתפגוש את קוסובו ביום שלישי הקרוב ברמת גן למשחק סיום הקמפיין, רצתה להשיג ניצחון שלישי וגם למחוק את הרושם הרע מהמשחק האחרון מול האזרים. במרכז השדה ניצבו אור דסה, נטע לביא וגבי קניקובסקי כשאת החלק הקדמי איישו שון וייסמן, יונתן כהן ומוטי ברשצקי. דקות טובות בפתיחה תורגמו לשער יחסית מוקדם של גבי קניקובסקי (15), אחרי שירדן כהן בפריצה מפתיעה העביר כדור רוחב שהגיע לקניקובסקי, שמ-16 מטרים בעט לרשת. הנבחרת הישראלית לא הורידה הילוך ובהמשך המחצית סיכנה לא אחת את השער של קירן אוהרה, עם בעיטות מסוכנות של קניקובסקי, וייסמן וכהן.

במחצית השנייה האירים התעוררו והחלו ללחוץ את המארחת אחורה. בדקה ה-63 רונאן הייל כבר כבש, אך השער נפסל בשל נגיעת יד. במאי הטלוויזיה עוד לא הספיק לצאת מהשידור החוזר, אסף צור השוער שגה חמורות ומסר כדור לרגלי הייל, שלא התבלבל ומול השוער בעט לרשת, בלי ששום דבר מונע ממנו לחגוג (64). מוחמד אבו פאני כמעט והשיב לישראל את היתרון בדקה ה-74 כששיחרר טיל מ-25 מטרים, אך הכדור ננעץ בקורה. שלוש דקות לאחר מכן, פלקושצ'נקו שנכנס רק דקתיים קודם לכן, הגביה כדור לרחבה לכיוון וייסמן, אוהרה תפס אוויר והכדור מצא את דרכו לרשת, 1:2 לישראל. רגע לפנ ישריקת הסיום, יונתן כהן חתם כשכבש שער נוסף, ובסיום 1:3 לישראל.

הרכב הנבחרת: אסף צור, עידן נחמיאס, עמית ביטון, ירדן כהן, רז מאיר, גבי קניקובסקי (מקסים פלקושצ'נקו 75), נטע לביא, אור דסה (מוחמד אבו פאני 64), מוטי ברשצקי (שי גולן 88), יונתן כהן, שון וייסמן

שחקני נבחרת ישראל הצעירה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
ניצחון ראשון אחרי ארבעה משחקים. שחקני נבחרת ישראל/אדריאן הרבשטיין
שחקני נבחרת ישראל הצעירה, מרקו בלבול מאמן הנבחרת הצעירה. אדריאן הרבשטיין
שמחים גם עם המאמן/אדריאן הרבשטיין

מרקו בלבול אמר בסיום: "ניצחון טוב על נבחרת מצוינת. התחלנו את הקמפיין טוב עם ניצחון ביתי, אבל אז נכנסנו לסחרור ומומנטום שלילי. הבית קשה, כי גרמניה מאוד חזקה. המטרה שלנו בסוף היא לספק שחקנים לנבחרת הבוגרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully