וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס מקפאדן: "התוצאות של ישראל לא טובות, אבל יש להם איכות"

10.10.2018 / 14:30

שחקן העבר של סקוטלנד בעבר ואחד מעוזרי המאמן של הנבחרת בהווה דיבר לקראת ההתמודות (חמישי, 21:45): "אנחנו מרוכזים בעצמנו, יודעים שיש לנו שחקנים שיכולים לעשות להם בעיות"

צילום ועריכה: קובי אליהו

נבחרת ישראל משלימה את הכנותיה לקראת המשחק במסגרת ליגת האומות מול סקוטלנד ביום חמישי הקרוב (21:45). אחרי שאלירן עטר ובן שהר זומנו במקום ערן זהבי ומנור סולומון הפצועים, אנדי הרצוג מאמן הנבחרת נאלץ לשחרר היום (רביעי) גם את דני עמוס שוערה של מכבי נתניה שנפגע בחזהו מכדור במהלך אימון. מחמוד קנדיל שוערה של בני סכנין זומן במקומו וישמש כגיבוי מהספסל. גם לפני המשחק הראשון של הרצוג כמאמן ישראל מול אלבניה בחודש שעבר קנדיל זומן במקום שוער פצוע, אז זה היה אריאל הרוש.

בצד הסקוטי, שחקן העבר של הנבחרת ואחד מעוזרי המאמן בהווה, ג'יימס מקפאדן, דיבר עם התקשורת הסקוטית לקראת המשחק: "יש לנו הזדמנות נהדרת לסיים במקום הראשון ולהעפיל לשלב הפלייאוף, אבל אנחנו צריכים לנסות להעפיל דרך שלב המוקדמות הרגיל ליורו. לישראל יש שחקנים טובים, יהיה משחק קשה. אנחנו מרוכזים בעצמנו, יש לנו שחקנים שיכולים לעשות להם בעיות. התוצאות שלהם לא טובות לאחרונה, אבל יש להם שחקנים איכותיים כמו מונס דאבור ותומר חמד שהיה בברייטון. ננסה לנצל את היתרון שלנו באגפים ובהתקפה כדי ליצור מצבים. אנחנו משחקים טוב לאחרונה ומקווים לרגש את האוהדים. יש לנו שחקנים שיודעים להתמודד עם לחץ".

עוד בנושא:

שינו זוארץ לשחקני הנבחרת: "צריך מהפכה בכדורגל והיא תתחיל מכם"
נבחרת ישראל: מנור סולומון סובל מקרע בשריר, בן שהר זומן במקומו

מחמוד קנדיל שוער נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
שוב עם המדים הלאומיים. מחמוד קנדיל/יוסי ציפקיס

חלוץ הנבחרת מונס דאבור אמר אתמול במסע"ת לקראת המשחק מול הסקוטים: "אני מצפה להביא את היכולת שלי מהקבוצה לנבחרת. צריך לעבוד קשה ולעשות את המקסימום. מילה לאוהדים: אני מקווה שגם הפעם יבואו ויעודדו ויהיו איתנו. גם ברגעים הקשים אנחנו צריכים אותם. מבחינת נבחרת, אין דבר כזה נבחרת של שחקן אחד. אני יודע שאני בכושר טוב וכולם מצפים לכבוש ממני גם פה. הלוואי שהייתי יכול לקחת כדור ולכבוש לבד, אבל כולם צריכים לעבוד בשביל הנבחרת ואחד עם השני.

"רק כך נוכל לעשות משהו. סקוטלנד נבחרת טובה מאוד, חזקה ופיזית מאוד. הכדורגל שלהם קצת שונה משלנו, אולי זה יהיה יתרון בשבילנו. יהיה קשה מאוד, סקוטלנד נבחרת מצוינת ונעשה את המקסימום כדי לנצח. אנחנו יודעים שרק תוצאה טובה באה בחשבון בשבילנו". על אנדראס הרצוג אמר החלוץ: "לא צריך לדבר הרבה כדי להבין שהם בונים עליי ונותנים לי את המפתחות. אני מקווה שאני אחזיר עכשיו בשערים, זו המטרה שלי".

עוד באותו נושא

שינו זוארץ לשחקני הנבחרת: "צריך מהפכה בכדורגל והיא תתחיל מכם"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully