וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: מנור סולומון סובל מקרע בשריר, בן שהר זומן במקומו

7.10.2018 / 21:16

בנבחרת העריכו כי הכישרון הצעיר של מכבי פתח תקוה עלול להיעדר כחודש, החלוץ ששב לעניינים בהפועל באר שבע זומן לקראת המשחקים מול סקוטלנד ואלבניה. דסה וטואטחה אמורים לפתוח

יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל פתחה היום (ראשון) את ההכנות לקראת צמד המשחקים מול סקוטלנד ואלבניה, כשהתכנסה בבית מלון בהרצליה לקראת אימון הבכורה מחר. מאור סולומון נבדק על ידי רופא הנבחרת ד"ר מרק רוסנובסקי, ובעקבות תוצאות האולטרסאונד שהבהירו כי השחקן סובל מקרע בשריר רגלו, זומן במקומו בן שהר, שחגג צמד לאחר ששב להרכב הפועל באר שבע. סולומון עלול להיעדר כחודש, כך העריכו בנבחרת.

המאמן אנדי הרצוג עדיין לא החליט סופית באיזו שיטה ישחק, אך רמז לא פעם עוד לפני המשחק באלבניה כי שיטת שלושת הבלמים תהיה השיטה המרכזית הקמפיין. אלי דסה וטאלב טואטחה אמורים להיות המגנים ואריאל הרוש יפתח בשער. בנבחרת מודעים לטעות שעשה אתמול גיא חיימוב, אך ציינו את היכולת הטובה שהפגין השוער באלבניה. מאמן השוערים קלאוס לינדנברגר ייפגש עם השוערים כבר היום בבית המלון.

גם שיר צדק יפתח במרכז ההגנה, כשאם המאמן יפתח בשיטה שכוללת שלושה בלמים גם עומרי בן הרוש מועמד לפתוח. בירם כיאל וביברס נאתכו ישחקו יחד כשעדיין לא ברור מי יהיה הקשר השלישי לצדם. בשיטה שכוללת שלושת בלמים, מונס דאבור ותומר חמד אמורים לפתוח בהתקפה.

שחקני הנבחרת יתאמנו מחר בבית הנבחרות ומשם ינדדו לשפיים, לאצטדיון בחיפה ולכפר גלים - שם ייערך אימון קל לפני המשחק. השבוע העבירו השחקנים ביקורת על ההחלטה להתאמן בארבעה מגרשים שונים.

עוד בנושא:

רז שלמה ומוחמד אבו פאני הוזמנו לסגל הנבחרת הצעירה
ערן זהבי שוחרר מהסגל למשחקים מול סקוטלנד ואלבניה
אלבניה לא תקיים אימון מסכם בישראל: "אולי הם מזלזלים"

שחקן נבחרת ישראל, בן שהר. ברני ארדוב
ברוך השב. שהר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully