וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: ערן זהבי שוחרר מהסגל למשחקים מול סקוטלנד ואלבניה

4.10.2018 / 19:09

כוכבה של גוואנגז'ו הסינית סובל מקרע חלקי ברצועת כף הרגל ולא יעמוד לרשות הרצוג בצמד המשחקים בליגת האומות מאחר שהוא זקוק למנוחה נוספת. מחר צפויה להתקבל החלטה על זהות מחליפו

יוסי ציפקיס

ערן זהבי שוחרר היום (חמישי) מסגל נבחרת ישראל לקראת צמד המשחקים מול סקוטלנד ואלבניה בשבוע הבא. שחקן גואנגז'ו R&F סובל מפציעה ולא נכלל גם בסגל קבוצתו במשחקים האחרונים, ולכן נאלצו בנבחרת לשחררו. ההחלטה על השחקן שיצטרף לסגל במקומו תתקבל מחר.

עוד בנושא:

שינו זוארץ הוצג כיו"ר ההתאחדות: "רוצה להודות לכולם על ההזדמנות"
אלבניה לא תקיים אימון מסכם בישראל. גורם: "אולי הם מזלזלים"

שחקני נבחרת ישראל ערן זהבי, שרן ייני. קובי אליהו
יחסר להרצוג. ערן זהבי עם ייני/קובי אליהו

בהודעה שנשלחה מטעם הנבחרת נכתב: "מאמן הנבחרת אנדי הרצוג, יחד עם רופא הנבחרת, החליטו כי ערן זהבי ישוחרר מהסגל לקראת המשחקים מול סקוטלנד ואלבניה בליגת האומות. זהבי, בהתאם לאבחנה של ד"ר מרק רוסנובסקי, עדיין סובל מקרע חלקי ברצועת כף הרגל. רופא הנבחרת שוחח עם הצוות הרפואי בקבוצתו הסינית של זהבי ונקבע כי מנוחה נוספת נחוצה לשחקן. זהבי דיבר עם הרצוג ורופא הנבחרת והבהיר כי אינו כשיר במאת האחוזים. ההחלטה על השחקן שצפוי להצטרף לסגל תתקבל ככל הנראה מחר".

זהבי נפצע במהלך המחצית הראשונה של ההפסד 1:0 לאלבניה במחזור הראשון של בית מספר 1 בדרג ג'. הוא נפגע מיד לאחר החמצה גדולה שלו מול שער ריק אחרי שכבר חלף על פני השוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully