וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבניה לא תקיים אימון מסכם בישראל. גורם: "אולי הם מזלזלים"

3.10.2018 / 12:30

האלבנים הודיעו להתאחדות כי ינחתו סמוך למסיבת העיתונאים ולא יערכו בארץ אימון מסכם. הרצוג ממשיך להתעקש: מערך שלושת הבלמים יהיה המוביל בקמפיין. בן הרוש יתורגל כבלם לקראת סקוטלנד

מתוך עמוד הפייסבוק של ההתאחדות

נבחרת ישראל תתכנס ביום ראשון הקרוב במלון בהרצליה, שם תערוך את ההכנות לקראת צמד המשחקים מול סקוטלנד ואלבניה במסגרת ליגת האומות. המשחק מול הסקוטים ייערך בחמישי הבא באצטדיון בחיפה, ומפגש הגומלין מול האלבנים יתרחש שלושה ימים אחריו בבאר שבע.

נבחרת אלבניה הודיעה להתאחדות הישראלית כי לא תערוך בארץ אימון מסכם, אלא תקיים אימון באלבניה ותגיע ישירות למסיבת העיתונאים, שתחל פחות משעתיים אחרי הנחיתה. גורם אמר: "יש נבחרות שמעדיפות לא לקיים אימון מסכם, אבל במקרה של האלבנים, הם נוחתים ממש סמוך למסיבת העיתונאים, כך שהעיתוי מוזר. אולי הם מזלזלים". כזכור, בקמפיין האחרון החליטה נבחרת איטליה לוותר על האימון המסכם בישראל, אך ערכה "אימון הליכה" באיצטדיון בחיפה.

עוד בנושא
מוחמד עוואד זומן לסגל נבחרת ישראל, גם ערן זהבי בפנים
אנדי הרצוג: "יכול להיות שנוסיף שחקני התקפה למערך שלנו"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

עומרי בן הרוש, נבחרת ישראל בכדורגל. יניב טוכמן,
שוב במדי הנבחרת. עומרי בן הרוש/יניב טוכמן

בינתיים, הראש של אנדי הרצוג נמצא כמובן במשחק מול סקוטלנד. כפי שפורסם עוד לפני המשחק מול אלבניה, האוסטרי סיכם עם המנהל הטכני ווילי רוטנשטיינר כי הנבחרת תשחק במערך של שלושה בלמים במהלך הקמפיין והוא ישתנה רק אם תתקבל תחושה שהוא לא מתאים לנבחרת. אחרי שני משחקים מאכזבים הרצוג אכן שוקל לוותר על שיטת שלושת הבלמים, אך לטענת גורמים בהתאחדות הוא עדיין רואה במערך זה את המערך המוביל. בקמפיין של אלישע לוי, כך מתברר, עלה הרעיון לשחק במערך כזה, אך המאמן דאז טען כי הוא לא מתאים לנבחרת מבחינת סגל השחקנים שלה.

הרצוג מתלבט עם אילו בלמים לפתוח מול סקוטלנד, ואם אכן ישחק במערך של שלושה בלמים, הוא שוקל להסיט את עומרי בן הרוש לעמדת הבלם, כך שיהיה השמאלי מבין השלושה. יחד עם זאת, המאמן ממתין למחזור הקרוב כדי לראות מי מהבלמים נמצא בכושר הטוב ביותר. האוסטרי יודע שאם לא ינצח בשני המשחקים הקרובים, ישראל תאבד סיכוי בטורניר בשלב מוקדם מהצפוי.

חשוב לציין כי בהתאחדות לא קיבלו כל החלטה לגבי עתידו של הרצוג, שחתום עד דצמבר 2019 ומרוויח 20 אלף יורו בחודש (290 אלף יורו עבור שני קמפיינים). "רק אחרי שני המשחקים, נדע מהי הרמה של הנבחרת ומה הסיכויים להעפיל לשלב הבא בליגת האומות. לא מקבלים החלטות על סמך משחק אחד בלבד", אמרו.

האימון הראשון של הנבחרת יתקיים ביום שני בשפיים וביום שלישי היא תערוך אימון באיצטדיון רמת גן. ברביעי היא תעבור לאיצטדיון בחיפה ובחמישי היא תערוך אימון קל בכפר גלים לקראת המשחק. חלק משחקני הנבחרת ששמעו על המעברים בין המגרשים, הביעו ביקורת ואמרו היום: "קורה שהנבחרת מתאמנת במרכז ועוברת לצפון, אבל ארבעה אימונים בארבעה מגרשים שונים? בזה עוד לא נתקלנו". בנבחרת לא ימתינו לאימון הראשון וערן זהבי שינחת בסוף השבוע ייבדק כבר ביום ראשון, עת תשהה הנבחרת בבית המלון.

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים: ברונו איבה חתם, השחקנים חוששים ממסע הרכש

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully