וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדראס הרצוג: "יכול להיות שנוסיף שחקני התקפה למערך שלנו"

מאמן הנבחרת התייחס לשינוי שיטת המשחק עם החזרה לישראל לאחר ההפסדים לאלבניה וצפון אירלנד. הרצוג: "המטרה שלנו עכשיו היא למצוא את המערך הנכון שינצח במשחקים הבאים"

עריכת וידאו: ניר חן

נבחרת ישראל בכדורגל שבה היום (רביעי) אחר הצהריים לישראל לאחר ההפסדים לאלבניה (1:0) בליגת האומות ובמשחק הידידות לצפון אירלנד (3:0). המאמן אנדראס הרצוג שפתח ברגל שמאל את הקדנציה שלו בכחול לבן התייצב מול העיתונאים ואמר: "רצינו לשחק נגד צפון אירלנד כי הם משחקים בסגנון של סקוטלנד ואין ספק שנצטרך להשתפר. זה היה ערב קשה לכולנו. במחצית הראשונה שלטנו, אבל לא הגענו למצבים ובשנייה כבר שיחקנו רע מאוד.

הרצוג המשיך: "זה היה מאכזב מאוד. במשחקי הבית נצטרך ליצור יותר מצבים. אנחנו צריכים לקחת דברים טובים גם מההפסדים. האחריות המלאה היא שלי. לא קראתי את הביקורות עליי, אבל זה יהיה מובן שיש כאלה אחרי איך שנראינו. נמשיך לעבוד קשה ונקווה להשתפר".

על שיטת שלושת הבלמים אמר האוסטרי: "כשהגעתי לכאן וצפיתי במשחקי הנבחרת הקודמים, חשבתי שזה יהיה רעיון טוב להוסיף בלם נוסף. יכול להיות שנצטרך להוסיף למערך שלנו שחקני התקפה ונחשוב על כך בזמן הקרוב. המטרה כעת היא למצוא את המערך הנכון שינצח את סקוטלנד ואלבניה. האם נשנה את המערך? נחכה ונראה".

עוד בנושא
הערכה: הפציעה של דאבור לא חמורה. ביקורת על ועדת האיתור
הרצוג עדיין ללא שער זכות: נבחרת ישראל הובסה 3:0 מול צפון אירלנד
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

אנדי הרצוג מאמן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
עובד על שינויים. אנדראס הרצוג/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully