וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: הפציעה של דאבור לא חמורה. ביקורת על ועדת האיתור

12.9.2018 / 14:55

לאחר שני ההפסדים הרצוג סופג ביקורת, אך בהתאחדות יש מי שטוען כי הליך בחירת המאמן הביא למפלה: "מה מצפים ממאמן שלא מכיר את השחקנים?". דאבור אישר: "הפציעה לא נראית רצינית"

(עדכון ראשון: 7:33)

מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג. GettyImages
בהתאחדות כבר יש מי שמסיק מסקנות נחרצות. אנדי הרצוג אמש/GettyImages

בניגוד להפסד באלבניה, אז זכה אנדראס הרצוג לחסינות מסוימת בעקבות משחקו הראשון על הקווים כמאמן נבחרת ישראל, אחרי ההפסד 3:0 אמש (שלישי) לצפון אירלנד במשחק ידידות זכה המאמן לביקורת על הצורה בה שיחקה הנבחרת. "זו הייתה אחת ההופעות המבישות של הנבחרת בשנים האחרונות. יכול להיות שהשיטה הזאת לא מתאימה לנבחרת כמו ישראל", אמר אתמול גורם בהתאחדות. "הובכנו על ידי נבחרת שאמורה להיות ברמה שלנו".

רוטנשטיינר ייפגש עם הרצוג כבר במהלך השבוע והשניים ינסו להסיק מסקנות בעקבות שני ההפסדים. אחת האופציות היא שהשיטה תשתנה, למרות שרוטנשטיינר מעדיף שלא לעשות זאת וסבור שהצלחת הנבחרת בעקבות שינוי השיטה תגיע בטווח הארוך. הרצוג ניסה לנחם בסיום את השחקנים. הוא לחץ את ידיהם על כר הדשא ואמר להם כי עליהם להרים את הראש אחרי התבוסה. המאמן לא שוחח איתם שוב בחדר ההלבשה ויעשה זאת רק בהתכנסות הבאה.

עוד בנושא

הרצוג עדיין ללא שער זכות: נבחרת ישראל הובסה 3:0 מול צפון אירלנד
אנדי הרצוג: "מאוכזב, מחצית שנייה רעה מאוד". דאבור וטואטחה נפצעו

דיא סבע, ביברס נאתכו, איתן טיבי, שחקני נבחרת ישראל. GettyImages
השיטה תשונה? שחקני הנבחרת מאוכזבים/GettyImages

הביקורת הזאת נשמעה עוד קודם לכן, אבל כעת היא מתחדדת: מצד שני, בהתאחדות יש מי שמאשים את ועדת האיתור בקבלת ההחלטות המאוחרת שגרמו להרצוג ורוטנשטיינר להגיע לכאן רגע לפני הקמפיין. "מה מצפים ממאמן שלא ממש מכיר את הנבחרת לעשות בשבוע?", ניסו גורמים מסוימים להגן על המאמן אחרי ההשפלה אתמול. "זאת לא אשמתו שהוועדה בחרה לעשות מכולם צחוק. הוועדה התעכבה ובסופו של דבר הביאה מאמן שהיה צריך לבחור את הסגל למרות שהוא לא מכיר 90 אחוז מהשחקנים. טוב שלא מינו אותו אחרי המשחק הראשון בארץ. אני יכול להבטיח לך שעם מאמן אחר התוצאות לא היו שונות בהרבה. היה ראוי למנות מאמן זר כחודשיים לפני הטורניר, אחרת הם היו צריכים להביא מאמן ישראלי. אם נפסיד לסקוטלנד במשחק הבא, הקמפיין גמור". שחקנים בנבחרת אמרו אתמול כי "הסיבה להפסד היא ברורה. אין לנו שחקנים מספיק טובים. יש מעט איכות בהתקפה, אבל בהגנה יש כמה בעיות. נקווה שהרצוג יצליח לפתור את זה במעט הזמן שהוא כאן".

מונס דאבור שנפצע והוחלף, כנראה לא מדובר מקרע במפשעה. החלוץ התבקש להגיע הערב לזלצבורג שם יעבור בדיקה נוספת, אבל אישר: "זה לא נראה רציני". טאלב טואטחה (נפגע בגבו, בנבחרת אופטימיים לגביו) ייבדק בעצמו היום ואז יתברר כמה זמן ייעדר והאם יעמוד לרשות הרצוג בשני המפגשים הבאים, מול סקוטלנד (11 באוקטובר בחיפה) ואלבניה (14 באוקטובר בבאר שבע). ערן זהבי אמור להיעדר כשבועיים ולכן בנבחרת סבורים שישחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully