וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי הרצוג: "מאוכזב, מחצית שנייה רעה מאוד". דאבור וטואטחה נפצעו

מאמן נבחרת ישראל הביע את אכזבתו לאחר התבוסה 3:0 בצפון אירלנד: "במחצית השנייה איבדנו את הדרך, לא היה לנו סיכוי". דאגה מפציעות הליגיונרים לקראת סקוטלנד ואלבניה בחודש הבא

מונס דאבור שחקן נבחרת ישראל פצוע. רויטרס
התקשה לצאת. מונס דאבור/רויטרס

שני הפסדים בשני משחקים - זה המאזן איתו פתח אנדי הרצוג את הקדנציה שלו כמאמן נבחרת ישראל. אחרי ההפסד 1:0 באלבניה במחזור הפתיחה של ליגת האומות, ישראל הובסה הערב (שלישי) 3:0 על ידי צפון אירלנד אחרי הופעה חלשה במשחק הידידות בבלפסט, כך שהרצוג יחכה לשער הראשון לפחות עוד חודש.

הצפון אירים היו עדיפים הערב וניצחו משערים של סטיבן דייויס (13) וסטיוארט דאלאס (41), כאשר טאלב טואטחה נפצע ונאלץ לצאת בדקה ה-40 ובדקה ה-75 גם מונס דאבור נפצע והדאיג את ראשי הנבחרת כשירד עם כאבים עזים ופנים מוטרדות. שתי הפציעות הללו מצטרפות לזו של ערן זהבי מאלבניה, שאמור להיעדר כשבועיים. כשנותר רק חודש עד למשחקים מול סקוטלנד (11 באוקטובר בחיפה) ואלבניה (14 באוקטובר בבאר שבע), החשש מובן.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
סקוטלנד עלתה לראש הבית בליגת האומות אחרי 0:2 על אלבניה

אנדי הרצוג מאמן נבחרת ישראל. רויטרס
במחצית השנייה לא היה לנו סיכוי. אנדי הרצוג/רויטרס

אנדי הרצוג אמר בסיום: "זו תוצאה מאכזבת, המחצית השנייה הייתה רעה מאוד. במחצית הראשונה החזקת הכדור הייתה טובה, אבל לא הגענו למצבים ובמחצית השנייה איבדנו את הדרך ולא היה לנו סיכוי. נגד אלבניה יצרנו מצבים טובים ולא כבשנו, אבל היום לא הצלחנו להיכנס לרחבה ולהגיע להזדמנויות. על זה נתאמן מהרגע הראשון בהתכנסות הבאה. נגד סקוטלנד יהיה משחק שונה לגמרי. קודם כל, זה יהיה בבית. נצטרך לעשות עבודה טובה יותר ביצירת מצבים, ננתח את מה שעשינו כדי לשפר את הדברים מול סקוטלנד. היו גם דברים חיוביים, שני שחקנים שנתנו הופעה טובה ואת זה ניקח הלאה".

על הפציעות של דאבור וטואטחה: "כמובן שזה לא מוסיף למצב שלנו, אבל יש לנו מספיק שחקנים בסגל. נקווה שהם יוכלו לעמוד לרשותינו".

תומר חמד שעלה במקומו של ערן זהבי הפצוע, אמר: "שני משחקים ראשונים עם הצוות החדש. התחלנו לעבוד על משהו חדש. נלמד משני המשחקים האלה, מה צריך לעשות אחרת, מה צריך לשמר. אנחנו נהיה מוכנים לשני המשחקים הבאים מול אלבניה וסקוטלנד. אנחנו יודעים כמה המשחק הבא חשוב. הוא יהיה קשה. נצטרך לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר מהצד שלנו. אנחנו צריכים לנצח את שני המשחקים בבית שלנו".

חמד התייחס גם לביטחון שהפגין אלכס מקליש מאמן נבחרת סקוטלנד באשר לסיכויים של הנבחרת שלו לנצח בישראל. "הוא חושב על הצד שלו ומאמין בשחקנים שלו, זה טבעי. אנחנו מאמינים בצד שלנו. בישראל עם הקהל שלנו נוכל לתת הופעה טובה ולנצח את שני המשחקים. זה לא יהיה קל, אבל אנחנו צריכים לעשות את זה".

עוד באותו נושא

נבחרת ישראל הובסה 3:0 במשחק הידידות בצפון אירלנד

לכתבה המלאה
תומר חמד שחקן נבחרת ישראל לפני קרייג קאת'קרט שחקן נבחרת צפון אירלנד. רויטרס
"צריכים לנצח את שני המשחקים הבאים". תומר חמד/רויטרס

טאלב טואטחה שנפצע סמוך לסיום המחצית הראשונה, אמר: "אני חושב שקודם כל השחקנים נתנו את המאה אחוז שלהם. תוצאה מאכזבת מאוד. אנחנו עשרה ימים ביחד, התאמנו בקושי שבוע. מאמן חדש, שיטה חדשה, צוות חדש, השחקנים חדשים. יש כאן אולי חמישה-שישה שחקנים עם יותר מ-10 הופעות בנבחרת. שלא כמו בקבוצות, בנבחרת חייבים לתת את האקסטרה. אנחנו בתהליך. מקווים שכבר במשחקים הבאים נראה הרבה יותר טוב".

המגן התייחס גם בהרחבה לשיטה ההגנתית של שלושת הבלמים: "זו שיטה חדשה של חמישה שחקני הגנה, הרבה שחקנים רגילים לשחק בשיטה אחרת בקבוצות שלהם. אני מאמין בצוות שיגרום לנו להיראות הרבה יותר טוב במשחקים הבאים. אני מכיר את השיטה, אנחנו משחקים בה בפרנקפורט. כשעושים את הדברים בצורה טובה, אז אפשר יהיה לעשות דברים יפים בנבחרת. גם בפרנקפורט לקח לשיטה זמן להיראות טוב. אי אפשר להביא תוצאות אחרי עשרה ימים של אימונים. אנחנו נראה הרבה יותר טוב מאשר נראינו היום. מול אלבניה היינו שווים לפחות נקודה, אם לא יותר. השחקנים היום אולי היו עייפים. נחזור לקבוצות שלנו, נתאמן וניתן את ה-100 אחוז ונקווה שעוד חודש נראה הרבה יותר טוב".

ניסו קפילוטו שחקן נבחרת ישראל גאווין וייט שחקן נבחרת צפון אירלנד. רויטרס
גאווין וייט מקדים את ניסו קפילוטו גם באוויר/רויטרס

במחנה הצפון אירי היו מרוצים אחרי המשחק, במיוחד כובש השער השלישי גאווין וייט, שעשה זאת בנגיעה הראשונה שלו בקריירה במדי הנבחרת. "הכדור נהדף והדבר היחיד שיכולתי לעשות זה לבעוט במהירות. עשיתי את זה, וזה הלך פנימה. מייקל אוניל אמר לי להיות חיובי, להשיג את הכדור ולהשתתף במשחק. זה היה מדהים!", אמר בהתרגשות. "אמא שלי בחופשה, היא התקשרה לאחל לי בהצלחה, אבל אני חושב שהיא לא ראתה את המשחק. היא תצטרך לצפות בתקציר", סיכם בחיוך החלוץ של אוקספורד בן ה-22.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully