וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ברונו איבה חתם, השחקנים חוששים ממסע הרכש

3.10.2018 / 12:22

הקשר שנבחן בבית"ר חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת. השחקנים מודאגים: "לא צריך להגדיל את כמות הממורמרים, גם ככה חדר ההלבשה לא רגוע". בוזגלו עשוי להיכלל בסגל מול מכבי תל אביב

סוכנות ג'יני

למרות שעומד בפני בית"ר ירושלים משחק לא קל מול מכבי תל אביב ביום ראשון, השחקנים מדברים בינם לבין עצמם דווקא על מסע הרכש המתמשך של הקבוצה. היום (רביעי) הקשר ברונו איבה חתם רשמית לעונה עם אופציה לעונה נוספת, ובמקביל והמשא ומתן עם החלוץ ארון אולנארה התקדם משמעותית, אחרי שקיבל הצעה לשנתיים ואמור לתת תשובה סופית בימים הקרובים. מפה לשם, הסגל הופך להיות ארוך מאוד.

שחקנים בקבוצה אמרו: "גם ככה חדר ההלבשה כאן לא רגוע, לא חכם להמשיך ולעבות עוד ועוד את הסגל כשיש משחק אחד בשבוע. צריך למצוא פתרונות עם הסגל הקיים ולא להגדיל את כמות הממורמרים בקבוצה שלא ייראו דשא. עוד כמה שבועות חוזרים בוזגלו, ז'אורז'יניו, קונטה, איפה יהיה מקום לכולם בסגל?".

בבית"ר הבהירו מנגד כי מי שיהיה טוב ישחק ומי שלא יהיה טוב לו יוכל לעזוב בינואר. "תהיה תחרות ומי שיהיה הכי טוב והכי ראוי ישחק", אמרו בקבוצה, "אנחנו מכוונים גבוה וגם רוצים שתהיה יותר תחרות על עמדות מסויימות. יש עונה ארוכה ומספיק משחקים עבור כל אחד".

עוד בנושא

עידן ורד בראיון: "חדר ההלבשה היה מושלם, עכשיו המצב השתנה"
בית"ר במו"מ מתקדם עם ארון אולנארה, בוזגלו כבש במשחק אימון
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

ברונו איבה שחקן בית"ר ירושלים. אתר רשמי
הסגל הולך ומתרחב. איבה/אתר רשמי
משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
קונה יותר מדי? חוגג/ברני ארדוב

מאור בוזגלו הבהיר לצוות המקצועי כי הרגיש טוב במשחק אתמול ובקרוב יוכל לחזור לסגל הקבוצה. בבית"ר לוקחים בחשבון אפשרות שיהיה בסגל הקבוצה למשחק מול מכבי תל אביב, אך ההחלטה תתקבל רק במוצאי שבת. הדעות בבית"ר חלוקות, וגם הצוות הרפואי חושב שעדיף להמתין ולהחזיר אותו אחרי פגרת הנבחרות.

עד עתה הבטיחו את מקומם בטדי כ-11 אלף אוהדי בית"ר וההערכה היא כי לפחות 3,000 אוהדי מכבי תל אביב יגיעו. אלי אוחנה עורך שיחות אישיות עם שחקנים, וייתכן כי עד למשחק נגד מכבי תל אביב גם הבעלים משה חוגג יגיע וישוחח עימם.

(עדכון ראשון: 9:19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully