וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ברונו איבה סיכם עד תום העונה, משה חוגג מגבה את גיא לוזון

2.10.2018 / 17:36

קשר עכו אשתקד שהתאמן עם הצהובים-שחורים בקיץ יעבה את הסגל. מו"מ מתקדם גם עם הקשר ארון אולנארה. הבעלים הגיע למתחם האימונים והבהיר: "לוזון יכול להשיב את הקבוצה למקומה הטבעי"

סוכנות ג'יני

הבעלים של בית"ר ירושלים משה חוגג הגיע היום (שלישי) לאימון הקבוצה ושוחח עם המאמן גיא לוזון. לאחר מכן פרסם חוגג הודעה בה נאמר: "הגעתי למתחם האימונים בבית וגן ושוחחתי עם גיא לוזון, הבהרתי לו כי אני בהחלט מאמין שהוא יכול להוציא את הקבוצה מהמצב אליו נקלעה ולהשיב אותה למיקומה הטבעי, בצמרת הכדורגל הישראלי תוך הצגת כדורגל אטרקטיבי".

בית"ר ירושלים רוצה לחזק את הקבוצה בעמדות הקשר והחלוץ מנהלת משא ומתן עם מספר שחקנים חופשיים, אולם ההחלטה העקרונית היא לצרף שניים מהם. מי שכבר סיכם עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת הוא קשרה הניגרי של הפועל עכו בעונה שעברה ברונו איבה, שהתאמן עם הקבוצה בקיץ.

אחת האופציות היא להחתים את החלוץ הניגרי ארון אולנארה, ששיחק בעונה האחרונה בצסק"א מוסקבה. אולנארה בן ה-24 היה מועמד בעבר גם למכבי תל אביב ובשבועיים האחרונים מקיים מגעים מתקדמים עם בית"ר, אחרי ששוחרר במהלך הקיץ מצסק"א מוסקבה. לשחקן אופציות נוספות והוא צריך לתת לבית"ר תשובה סופית ב-48 שעות הקרובות. בימים האחרונים בעלי בית"ר משה חוגג שוחח אישית עם אולנארה בנסיון לשכנע אותו להצטרף, וייתכן שהוא יגיע ארצה בימים הקרובים כדי להתרשם מהמדינה.

ברונו איבה באימון בית"ר ירושלים. דן מרון, מערכת וואלה!
השם החדש בקישור של לוזון. איבה/מערכת וואלה!, דן מרון

מאור בוזגלו ערך היום משחק אימון ראשון עם הקבוצה נגד בית"ר כפר סבא ואף כבש שער. בבית"ר מעריכים כי לאחר פגרת הנבחרת הקצרה הוא יוכל להיות בסגל הקבוצה למשחק נגד מ.ס אשדוד.

לאחר השער כתב בוזגלו בפוסט אינסטגרם שפרסם: "תשעה חודשים, סוג של לידה, לידה מחדש ובום... דקה 20 והכדור ברשת. גול בכורה במדי בית"ר ירושלים. נכון, זה בסך הכל משחק אימון אבל אני עטוף בתחושה של ניצחון. לא משנה איך קוראים לקבוצה שמולך סאות'המפטון או בית"ר כפר סבא, ההרגשה הזו פשוט חזקה מהכל. הנה אני בא".

בקבוצה הופתעו מכך שעידן ורד לא זומן על ידי אנדי הרצוג לסגל נבחרת ישראל לקראת צמד המשחקים בליגת האומות. "עידן ורד הקשר בכושר הכי טוב בארץ, איך הוא לא בסגל?", תהו בצוות המקצועי.

עוד באותו נושא

משה חוגג לאנשי בית"ר ירושלים: "האדמה רועדת גם מתחת לרגליים של השחקנים"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully