וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג לאנשי בית"ר ירושלים: "האדמה רועדת גם מתחת לרגליים של השחקנים"

30.9.2018 / 17:00

מעבר לביקורת על גיא לוזון, בעלי בית"ר ירושלים הפנה אצבע מאשימה גם כלפי השחקנים: "אני רוצה לבנות אימפריה, אנשים יצטרכו להביא תוצאות. מי שלא ייקח אחריות לא יהיה כאן בינואר"

סוכנות ג'יני

לאחר שבעלי בית"ר ירושלים משה חוגג והיו"ר אלי אוחנה נפגשו הלילה (בין שבת לראשון) ובהתייעצות עם המנכ"ל מוני ברוש קיבלו החלטה שלא לבצע זעזועים כרגע, נראה כי במועדון יערכו השבוע שיחות קשות גם עם השחקנים. במועדון ישנה אכזבה גדולה מהתוצאות והם לא מתכוונים לתת לשחקנים לצאת נקיים מהמצב הנוכחי.

בשיחות שקיים משה חוגג עם אנשי המועדון וסביבתו, הוא נשמע מאוכזב ועצבני על יכולת השחקנים לא פחות מאשר על המאמן גיא לוזון. חוגג אמר: "תבהירו לשחקנים היטב שהאדמה רועדת גם מתחת לרגליים שלהם. מה שצריך להגיד למאמן ולצוות המקצועי אמרתי וברור שאני מצפה להרבה יותר, אך לא יכול להיות שאת כל האחריות זורקים על המאמן בעוד שמי שלא מצליחים לחבר 3 מסירות אלו השחקנים על הדשא. כולם כולל כולם צריכים לקחת אחריות, אחרת בינואר אני לא אהסס לחתוך שחקנים".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
חוגג ואוחנה ערכו שיחה דחופה, בשלב זה הוחלט שלא לבצע זעזועים
אוהדי בית"ר ירושלים קראו לגיא לוזון להתפטר

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים עם גיא לוזון. ברני ארדוב
"זאת בית"ר ירושלים, לא עוד מועדון בליגה". משה חוגג ובנו בטדי עם גיא לוזון/ברני ארדוב

חוגג הוסיף ואמר: "אני נותן לשחקנים את כל מה שצריך, משפרים דברים הן ברמת התנאים האישיים והן ברמת המועדון ונמשיך לעשות את זה. אבל צריכים להבין שיש גם רף ציפיות מאוד ברור והוא שאני רוצה לבנות אימפריה בבית"ר, זה פרוייקט שכל מי שרוצה להיות חלק ממנו יצטרך להביא תוצאות או שיהיה במקומו מישהו אחר שיביא תוצאות. זאת בית"ר ירושלים, לא עוד מועדון בליגה".

נראה כי עד למשחק נגד מכבי תל אביב ביום ראשון תהיה מתיחות גדולה מאוד בקבוצה מהבירה. המאמן גיא לוזון שוקל מספר שינויים בהרכב, כולל האפשרות למעבר לשלושה בלמים כשעוז ראלי יפתח כמגן ימני ואילו אנתוני וארן יפתח על חשבונו של יקוב סילבסטר בהתקפה.

עוד באותו נושא

חוגג ואוחנה ערכו שיחה דחופה, בשלב זה הוחלט שלא לבצע זעזועים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully