וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר ירושלים קראו לגיא לוזון להתפטר

הקבוצה מהבירה הפסידה 2:0 לעירוני קרית שמונה והאוהדים החלו לאבד סבלנות. לוזון עצמו אמר: "יש לנו קבוצה טובה כדי ללכת קדימה". סילבס המרוצה: "אני אוהב מאוד את הקבוצה שלי"

סוכנות ג'יני
מאמן בית"ר ירושלים, גיא לוזון. סוכנות ג'יני
גיא לוזון/סוכנות ג'יני

אם בבית"ר ירושלים חשבו שה-2:3 מול בני סכנין יוציא את הקבוצה לדרך חדשה וישאיר מאחור את כל הבעיות, אז הערב (שבת) התבדו שם בגדול. הקבוצה של גיא לוזון הפסידה 2:0 לעירוני קרית שמונה במסגרת המחזור החמישי בליגת העל ונותרה עם ארבע נקודות בלבד מ-15 אפשריות. עידן נחמיאס כבש את השער הראשון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, מוחמד שכר הכפיל בדקה ה-62 וקבע את תוצאת המשחק.

במהלך המחצית השנייה אוהדי בית"ר ירושלים קראו לגיא לוזון "תתפטר, תתפטר" וגם הוסיפו בוז לכך. נראה שהאוהדים מתחילים כבר לאבד את הסבלנות. בצד השני, חיים סילבס חגג ממושכות בסיום עם האוהדים והשחקנים בדשא ונראה מאושר.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים הפסידה 2:0 לעירוני קרית שמונה
מכבי נתניה הביסה 1:4 את מ.ס. אשדוד
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם המתחדש של וואלה! ספורט

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן עירוני קרית שמונה, חיים סילבס. סוכנות ג'יני
סילבס/סוכנות ג'יני

מאמן בית"ר גיא לוזון: "כשאנחנו סופגים שני שערים בכל משחק אז קשה מאוד. נגד הפועל חיפה חזרנו ונגד סכנין ניצחנו, אבל אי אפשר לספוג שני שערים בכל משחק. נתנו את הדעת למשחק ההגנה שלנו, אבל לצערי ספגנו בתוספת הזמן של המחצית הראשונה ואז היינו צריכים לצאת קדימה והיו להם שטחים למתפרצות. הם תפסו אותנו במתפרצת וכבשו. כדי להתקדם, נצטרך לדעת לשמור על אפס ספיגות. אנחנו צריכים לעבוד באימונים ולהיות מרוכזים במצבים הנייחים". על החילוף בין איינבינדר לערן לוי: "היה רק 1:0, אבל דן סבל קצת מפציעה ורציתי להכניס את ערן שאולי יעשה משהו ואיזו פעולה טובה. רציתי לחזור למשחק ולנצח". לקראת המשחק מול מכבי תל אביב בשבוע הבא: "יש לנו שמונה ימים כדי לעבוד. יש לנו שחקנים מספיק טובים כדי להביא תוצאות. יש לנו סגל טוב וקבוצה טובה ללכת קדימה".

מאמן קרית שמונה חיים סילבס אמר בסיום: "התוצאה היא הדבר הכי חשוב, כמעט הכול. מהרגע שהתחלנו את השינויים לפני שבועיים או שלושה עם הצירוף של השוער ושחקן חדש נוצר פה משהו חדש. גם בשני המשחקים האחרונים היינו קשוחים וחזקים. אני חושב שאנחנו צריכים להשתפר באספקט של כיבוש שערים. לבוא אחרי ניצחון ולהתחיל לרמוז על זה ששחקן מצוין שלנו שעזב זה עשה לנו טוב, זה לא נכון לומר. בקבוצה יש כמה מרכיבים. נייג'ל וטיירה עזבו, אז הבאנו שוער ברמה גבוהה ושחקן נוסף שמוסיף הרבה טכניקה. אני אוהב מאוד את הקבוצה שלי, קשה מאוד לשחק נגדה. התוצאה רק נותנת את החותמת. כולם מרגישים את זה כבר הרבה זמן. איזי רוצה ומכוון הכי גבוה. כשזה לא הולך, זכותו לדרוש את הכי טוב שיש. לזכותו ייאמר שהשינויים שעשה עזרו מאוד. בלי זה, הקבוצה הייתה חלשה יותר"

קשר קרית שמונה עדן שמיר: "מה שינצח בשבילנו במשחקים, זה הביחד והקבוצתיות. אנחנו בונים את הקבוצה עם מי שנשאר. ברמה הקבוצתית והמנטאלית אנחנו מתחזקים. יש לנו שחקנים טובים ויש יכולות. הקבוצה נתנה היום יותר מ-100%, גם השחקנים שנכנסו נתנו הכול. אנחנו לא מסתכלים רחוק מדי. הראש כבר בחדרה בשבוע הבא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully