וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגג ואוחנה ערכו שיחה דחופה, בשלב זה הוחלט שלא לבצע זעזועים

30.9.2018 / 11:10

בעלי ויושב ראש בית"ר ירושלים שוחחו, מעמדו של לוזון עמד על הפרק ולמשחק נגד מכבי ת"א עשויות להיות השלכות גדולות על עתידו. וגם: הבצורת של סילבסטר ו"הנאחס" במצבים הנייחים

סוכנות ג'יני

1. הסבלנות כלפי לוזון מתחילה להיגמר

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג והיושב ראש אלי אוחנה נפגשו במהלך הלילה לשיחה דחופה בעקבות מצב הקבוצה. מעמדו של גיא לוזון עמד על הפרק, אך הוחלט בשלב זה שלא לבצע זעזועים. למשחק הקרוב נגד מכבי תל אביב עשויות להיות השלכות גדולות על עתידו של המאמן, כאשר אם לא יהיה שיפור ביכולת הקבוצה, ייתכן כי במועדון עשוים לקבל החלטה לבצע זעזוע.

הפנים של אלי אוחנה בתא הכבוד בקרית שמונה לאחר הפסד בית"ר אמש (שבת) 2:0 לקרית שמונה אמרו הכל. שלושה הפסדים וארבע נקודות בלבד מתוך 15 אפשריות - לצד היכולת הדלה - גורמים לבכירי המועדון, ובראשם הבעלים משה חוגג, לדאגה רבה. אי אפשר לומר שמעמדו של גיא לוזון לא התערער אתמול. הוא לא יפוטר בשלב זה, אך הסבלנות מתחילה להסתיים והוא יצטרך ניצחונות כדי לקבל את מלוא הקרדיט מחדש.

חוגג לא הגיע אתמול לקרית שמונה, אך בסביבתו סיפרו על אכזבה גדולה מצידו. במהלך השבוע בבית"ר עוד פנטזו על ניצחון ועל האווירה שתיווצר בזכותו במשחק הביתי הבא מול מכבי תל אביב, אבל אחרי ההפסד אמש בקבוצה מכירים בכך שצריך לברר את הבעיות לעומק. מלבד הכימיה שטרם נוצרה בין השחקנים, יש לבית"ר הרבה בעיות. לא מעט מפנים את האשמה לגיא לוזון, כעומד בראש הצוות המקצועי. חלקו גדול, אך לא פחות מכך גדול גם חלקם של השחקנים.

עוד בנושא

קרית שמונה ניצחה את בית"ר ירושלים 0:2
אוהדי בית"ר ירושלים קראו לגיא לוזון להתפטר
אוחנה: "אי אפשר להכיל את כל התיק על לוזון"

שחקן בית"ר ירושלים, שמואל שיימן. סוכנות ג'יני
גם השחקנים מודים: "אנחנו קבוצה בינונית ורכה". שמואל שיימן מאוכזב/סוכנות ג'יני

2. האוטובוס חזרה יצא ללא גיא לוזון

לוזון הסביר אתמול כי הקבוצה מתחילה כל משחק במינוס 2, כשהוא מכוון לממוצע הספיגות הגבוה של הקבוצה: 11 שערים בחמישה משחקים, 2.2 שערים למשחק. אלו מספרים של קבוצה שלא יכולה לחשוב אפילו על פלייאוף עליון, ולוזון יודע שהוא חייב למצוא פתרונות.

לעת עתה הוא מתקשה מאוד למצוא כאלה. במהלך השבוע הוא עבד עם השחקנים על עמידה נכונה בהגנה ובעיקר על מצבים נייחים, ובסופו של דבר הקבוצה ספגה את השער הראשון ממצב נייח. "כל השבוע עבדנו על מצבים נייחים, הייתה תחושה שיהיה נאחס ונספוג דווקא ממצב נייח", אמר אחד השחקנים. נאחס? לפני שבועיים ספגה הקבוצה שער דומה מבן אז'ובל, כך שכנראה שמסתתר מאחורי זה משהו עמוק יותר. או שהשחקנים לא "סופרים" את המאמן או שהם לא מספיק אחראים או מחוייבים.

במחצית הראשונה קרית שמונה בקושי הגיעה למצבים, וגם מאמנה חיים סילבס הודה ש"היה משחק טקטי והיה ברור שטעות או גול לכאן או לכאן ישנו את המשחק". לא מעט שחקנים בבית"ר חוזרים ואומרים כי "אנחנו קבוצה רכה ובינונית", אמירות שלא עומדות בקנה אחד עם השאיפות של המועדון להתברג בצמרת.

לפני המשחק לוזון עוד דרבן את שחקניו בשיחת מוטיבציה על אלפי אוהדים שמגיעים ללוות אותם מכל הארץ, אבל זה לא עזר. לוזון ינסה למצוא השבוע פתרונות יצירתיים. אולי יעבור למערך של שלושה בלמים וישקול אופציות נוספות. את הבעיות של האיש על הקווים אפשר לסכם בסיפור אחד: אחרי המשחק, אוטובוס הקבוצה יצא לדרך בלעדיו וללא שאר חברי הצוות המקצועי, והם חברו לשחקנים רק אחרי שהאוטובוס עצר בדרך והמתין לרכב שאסף אותם. באופן סמלי למדי, בית"ר עדיין מחכה לגיא לוזון.

עוד באותו נושא

אלי אוחנה: "משה חוגג מביא לבית"ר ירושלים רוח אחרת"

לכתבה המלאה
משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הסבלנות שלו מתחילה לפקוע? חוגג/ברני ארדוב

3. חוגג ואוחנה ידרשו מלוזון והשחקנים הסברים

ביום ראשון הבא מכבי תל אביב תגיע לטדי. המתח שישרור בבית"ר עד למשחק יהיה גדול מאוד. השחקנים של לוזון יגיעו עם הגב לקיר, בידיעה שהפסד ומשחק רע עשויים לגרום לזעזועים. במהלך השבוע צפויים חוגג ואוחנה לשוחח על לוזון וגם עם השחקנים ולדרוש הסברים ליכולת. המאמן נחוש בדעתו ובתחושתו כי יוכל להוציא את הקבוצה מהמצב הנוכחי, אם רק תהיה עוד קצת סבלנות.

יקוב סילבסטר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
לא מוצא את עצמו. סילבסטר/ברני ארדוב

4. יקוב סילבסטר הולך לאיבוד

שחקן נוסף שהלך לאיבוד הוא יקוב סילבסטר. מהחלוץ הפורה של החלק השני של העונה שעברה כמעט לא נותר זכר, וכעת גם שפת הגוף שלו נראית בהתאם. הוא איבד את הביטחון לחלוטין ולא מסוגל לבעוט לשער גם במצבי אחד על אחד מול השוער. גיא לוזון מאמין שכל עוד ימשיך לעבוד השער יגיע ואיתו גם הביטחון, אך ייתכן שבמצבו המנטלי, נכון יהיה להוריד אותו לספסל ולתת לאנתוני וארן לחזור ל-11.

(עדכון ראשון: 07:13)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully