וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן ורד: "חדר ההלבשה היה מושלם, עכשיו המצב השתנה"

2.10.2018 / 19:00

קפטן בית"ר ירושלים לוקח אחריות למצב ("הכי קל להאשים את המאמן. הגול בקרית שמונה עלי"), מתרגש מהחזרה של בוזגלו ("לא חושש לעמדה שלי"), לא חושש ממכבי תל אביב ("בטדי אנחנו רוצים לנצח") ומבהיר: "איתי שכטר מאוד רצה להישאר". ריאיון

סוכנות ג'יני

הריאיון עם עידן ורד נערך כמה דקות לאחר שפורסם סגל נבחרת ישראל למשחקים נגד סקוטלנד ואלבניה בליגת האומות. קצת אחרי ששמע שהוא לא חלק מאותו סגל. האימון של בית"ר ירושלים הסתיים לפני כמה דקות ובמסדרונות של בית וגן אפשר היה לשמוע את אנשי המועדון תוהים מדוע ורד מחוץ לסגל. "ברור שאני מאוכזב", אמר קפטן בית"ר, "כל שחקן שנמצא בכושר טוב, מביא מספרים ומרגיש שהוא יכול להשפיע ולתרום, מתאכזב אם הוא לא מוזמן. זה כואב, אבל אין מה לעשות. זה נותן יותר מוטיבציה ודרייב להוכיח שאני כן ראוי להיות שם ואני אהיה שם".

השבוע האחרון של ורד ובית"ר ירושלים כלל שמחה אדירה אחרי הניצחון על בני סכנין בטדי, ומיד לאחר מכן דיכאון בעקבות ההפסד בקרית שמונה. "קיבלנו מכה כואבת", אומר הקפטן שלקח קשה את ההפסד בצפון, "זה לא פשוט, זה הפסד שלישי בחמישה משחקים. בכלל לא הופענו בקרית שמונה, היינו רעים מאוד. אם אנחנו רוצים להיות בצמרת, צריך לעשות רצף של תוצאות טובות. נקווה לתקן מול מכבי".

עוד בנושא
אחרי ההפרדה ביציעים: מכבי חיפה ביטלה את ההליך המשפטי נגד האוהדים
בית"ר ירושלים במשא ומתן מתקדם עם ארון אולנארה, בוזגלו כבש במשחק אימון
בעטו בתחזיות אבל פספסו את המסגרת: ההחמצה של הפועל תל אביב

seperator
עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
שמחה אדירה ודיכאון. עידן ורד/ברני ארדוב
"תמיד רציתי לידי שחקנים איכותיים כמו מאור, זה הכי כיף לשחק ליד שחקנים כמוהו, כמו ערן לוי וכמו דן איינבינדר"

יש שאיפות לצמרת, אבל מהצד נראה שאתם עדיין לא קבוצה

" בכדורגל אין הוקוס פוקוס. אי אפשר לעשות מהפכות, להחליף 10 שחקנים ושפתאום הכל יתחבר וניתן הצגות. תראו מה קורה להפועל באר שבע שעברה קיץ דומה וגם לה יש 4 נקודות מ-15, בדיוק כמונו. גם בעולם יש דוגמאות. זה לא תירוץ, זאת המציאות אבל ברור לנו שנצטרך להביא תוצאות טובות יותר ולהיראות טוב יותר, זאת האחריות של כולנו".

אתה מהשחקנים היותר קרובים לגיא לוזון, כל האש מופנית אליו

"הכי קל להאשים את המאמן. זה מועדון גדול ולכל אחד יש אחריות, ממני הקפטן ועד אחרון השחקנים. ברור שבכדורגל תמיד כשלא הולך החיצים מופנים למאמן, אבל האחריות היא קודם כל שלנו והיא אפילו יותר גדולה מזאת של גיא. אף אחד מאיתנו לא חסין, מי שלא יהיה טוב לא יהיה פה ולא משנה איך קוראים לו. בית"ר זה המועדון עם הכי הרבה קהל בארץ ויש ציפיות, במיוחד בעידן משה חוגג. אני אישית יודע שהבעלים ואוחנה מאמינים בגיא וביכולת שלו להוציא אותנו לדרך חדשה".

איך היה לראות את מאור בוזגלו חוזר לשחק?

"כל שחקן שיחזור ויהיה בכושר טוב יכול לעזור לנו, אם זה מאור שהוא שחקן מצוין ואם זה אנטואן קונטה או ז'אורז'יניו. בתור קולגה אני שמח לראות אותו אחרי משהו כמו שנה וחצי של פציעות ושיקום, חוזר למשחק אימון ומסיים אותו וגם מבקיע. כיף קודם כל בתור בן אדם לראות אותו בריא, במיוחד אחרי מה שגם אני עברתי באופן אישי בשנה שעברה".

איך יהיה השילוב ביניכם? הוא משחק על המשבצת שלך בימין, אחד ממכם עשוי לעבור לאמצע או לשמאל

"עוד לא נכנסתי לזה. מה שמעסיק אותי זה המצב הנוכחי ולצאת מהסיטואציה שנקלענו אליה. תמיד רציתי לידי שחקנים איכותיים כמו מאור, זה הכי כיף לשחק ליד שחקנים כמוהו, כמו ערן לוי וכמו דן איינבינדר. לא משנה באיזו עמדה יהיה כל אחד, רק שיהיה סגל שלם ובריא ונמצא דרך לחבר את הדברים".

seperator
מאמן בית"ר ירושלים, גיא לוזון. סוכנות ג'יני
"קל להאשים את המאמן". גיא לוזון/סוכנות ג'יני
"אנחנו באים צנועים, אבל בטדי, מול 20 אלף איש אנחנו רוצים לנצח. אני מכבד את מכבי, היא כרגע הקבוצה בכושר הטוב בארץ, אבל אצלנו בבית אני מאמין ורוצה לנצח"

ביום ראשון חבר שלך איתי שכטר חוזר לטדי. בוא תעשה סדר, הוא רצה להישאר בבית"ר?

"מאוד רצה להישאר בבית"ר. היה לו טוב מאוד כאן, הוא נהנה והיה מאושר. היו לו פה שנתיים וחצי מעולות , הוא היה מנהיג ואהוב על הקהל. הוא מאוד רצה להישאר, אבל כולם יודעים מה קרה. לי אישית יהיה קשה מאוד לראות אותו בצד השני ולא איתי ביחד, אבל אני מאחל לו את כל הטוב שבעולם ושימשיך להיות חלוץ מספר 1 בארץ, רק לא נגדנו. איתי הוא אישיות על המגרש ומחוצה לו. הוא הוכיח בכל מקום בו הוא היה שכשנתנו לו ביטחון הוא הוביל, כבש, בישל ועזר להצליח. לא היה לי ספק שהוא יהיה החלוץ המוביל של מכבי".

אתם סופגים בממוצע יותר משני שערים למשחק, אם לא תשפרו את זה זה לא יספיק אפילו לפלייאוף עליון

"כל משחק ההגנה שלנו מצריך שיפור. אם אנחנו רוצים להיות קבוצה חזקה, אסור לנו לקבל גולים קלים כי אי אפשר יהיה לכבוש בכל משחק שלושה שערים. אומרים תמיד שהמאמן אשם, אבל כל השבוע לפני קרית שמונה עבדנו על נייחים ובסוף קיבלנו גול מקרן, אז המאמן אשם? קיבלנו גול מהאיזור שלי ואני אשם, זה גול שלי ואני צריך לדעת לקחת אחריות".

לא מעט שחקנים אומרים שחדר ההלבשה לא דומה לזה מהשנים האחרונות

"במשך שלוש שנים חדר ההלבשה היה מושלם. ידענו לעבור הכל ביחד ויצאנו חזקים יותר מכל סיטואציה. עכשיו זה קצת שונה, אני לא אשקר. חדר ההלבשה שונה לגמרי וייקח זמן לחבר גם אותו. בגדול יש חומר אנושי טוב וצריך זמן מסויים ללמוד להכיל כל אחד ואחד, אין תרופה יותר טובה מאשר ניצחונות לדבר כזה".

אתם מגיעים כאנדרדוג מול מכבי תל אביב?

"לא. אנחנו באים צנועים, אבל בטדי, מול 20 אלף איש והתמיכה של הקהל שלנו אנחנו רוצים לנצח. אני מכבד את מכבי, היא כרגע הקבוצה בכושר הטוב בארץ, אבל אצלנו בבית אני מאמין ורוצה לנצח".

איך אתה מסכם חודש וחצי ראשונים כאבא?

"האמת שזה ממלא, מספק, זה אושר שלא הכרתי. בלילה אני לא קם, אבל כשאני יכול אני איתו הרבה, לאט לאט אני אהיה יותר ויותר אבא במשרה מלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully