וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההפרדה ביציעים: מכבי חיפה ביטלה את ההליך המשפטי נגד האוהדים

2.10.2018 / 15:17

מספר ימים לאחר ההחלטה להפריד בין האוהדים ביציע הצפוני: המועדון הקפיא את התלונות ואישר לרכוש מנויים ליציע הצפוני העליון. סאן מנחם על באר שבע: "מתסכל ומרגיז. יוצרים מצבים, התוצאה לא מספקת". כעס על ליאני

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי ההחלטה של הנהלת מכבי חיפה בסוף השבוע, לפיה הוחלט להפריד בין ארגוני האוהדים ביציע הצפוני, הצדדים הגיעו לסיכום סופי בעניין. הבוקר התברר כי במסגרת ההסכם מכבי חיפה ביטלה את ההליך המשפטי נגד כל אוהדים נגדם הוגשו תלונות בעבר.

תזכורת: על פי המתווה החדש שפורסם בסוף השבוע, הוחלט כי ארגון "הקופים הירוקים" יאכלס את מרכז היציע הצפוני התחתון, ואילו ארגון האינפרנו יאכלס את היציע הצפוני העליון. בנוסף להקפאת ההליך המשפטי, המועדון החליט כי האוהדים, שעד כה נמנע מהם לרכוש מנוי למשחקי הקבוצה, יוכלו לעשות זאת. ממכבי חיפה, שם אישרו את הידיעה, נמסר כי ההסכם החדש אמור לצמצם את ההשפעה השלילית שנוצרה ביציע, במסגרתו החלה מתיחות בין הארגונים השונים שהובילה אף לאלימות בחלק ממשחקי הקבוצה. בתמורה להסכם, התחייב הארגון "לפתוח דף חדש" מול המועדון בעקבות משקעים שהיו בעבר, אך הבהיר כי לא יימנע מביקורת על הקבוצה. ארגון הקופים הירוקים נותר הארגון הגדול ביציע הקבוצה וימשיך לאכלס את היציע התחתון כפי שעשה עד כה. מי שהיה אחראי להסכם החדש הוא המנכ"ל אסף בן דב, שנפגש עם ראשי האוהדים קודם לכן והחליט לבטל את כל התלונות שהוגשו.

הקבוצה ערכה היום אימון שחרור, אך פרד רוטן טרם שוחח עם השחקנים על אירועי המשחק אתמול, בסיומו אמר לשחקנים בחדר ההלבשה: "הניצחונות עוד יגיעו, אתם תראו".

עוד בנושא
ליגת העל: מכבי חיפה והפועל באר שבע נפרדו ב-0:0 מאכזב
בית"ר ירושלים במשא ומתן מתקדם עם ארון אולנארה, בוזגלו כבש במשחק אימון
מצבת הזרים: הקבוצה שממחישה את בעיית הזרים בכדורגל הישראלי

אוהדי מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
דף חדש עם ההנהלה. אוהדי מכבי חיפה/יוסי ציפקיס

בינתיים, המגן סאן מנחם, התייחס למשחק אתמול. "המשחק היה דומה מאוד למשחקים בחודש האחרון. זה מסתכל ומרגיז. מצד אחד, אנחנו משחקים טוב, יוצרים מצבים, אבל התוצאה לא מספקת. לא אותנו, ולא את האוהדים המדהימים שלנו". מנחם אמר לאתר הרשמי: "אי אפשר להתכחש לזה שהקבוצה מתקדמת ומשתפרת ממשחק למשחק. אם נמשיך בדרך הזו התוצאות יגיעו ואני מקווה שכבר במשחק הקרוב גם המזל יהיה מעט לצידנו". המגן התייחס לתצוגת הקהל אמש ואמר: "דגל הפריסה היה מדהים. הקהל הזה וזו לא קלישאה, הוא הקהל הטוב ביותר בארץ. הדחיפה הזאת, ברגעים שלא הכל ורוד, זה לא משהו שמובן מאליו ובחדר ההלבשה זה משהו שאנחנו מדברים עליו, על הרצון העז שלנו לשמח אותם ולגרום להם לגאווה".

בנושא אחר: במועדון באו הבוקר בטענות לשופט לירן ליאני. לאחר ציפייה נוספת בשידור המשחק, במועדון טענו כי ליאני היה צריך להרחיק את אריאל הרוש, אחרי שנגח בפניו של מיכיל קראמר. "ליאני היה צריך לשרוק לעבירה ברחבה ולהרחיק את הרוש. בסופו של דבר הוא הוציא צהוב לקראמר, זה הזוי", אמרו. ביום ראשון, לאחר המשחק מול הפועל רעננה באיצטדיון רמת גן, יחברו גיא חיימוב, אעיד חבשי ומוחמד עוואד לנבחרת ישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully