וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן הרוש צפוי לפתוח מול סקוטלנד. נאתכו: "מי שמוותר על הנבחרת לא צריך להיות מזומן"

10.10.2018 / 19:00

אנדראס הרצוג צפוי להמשיך עם מערך שלושת הבלמים במשחק נגד סקוטלנד בליגת האומות (חמישי, 21:45, רשת 13). מגן לוקרן שוב תורגל שוב כשמאלי מביניהם. הקפטן שיגר מסר תקיף במסיבת העיתונאים: "שיחקתי גם כשהייתי פצוע"

משחק 3הסתיים11/10/2018
נבחרת ישראל
  • פרץ (52)
  • טירניי (75, גול עצמי)
1:2
  • (25, פנדל) מולגרו
סקוטלנד
צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שניר דבוש

נבחרת ישראל תפגוש מחר (חמישי, 21:45, רשת 13) את סקוטלנד במסגרת המחזור השלישי בבית א' של דרג ג' בליגת האומות. מאמן ישראל אנדי הרצוג צפוי להמשיך עם מערך שלושת הבלמים, כאשר עומרי בן הרוש שחזר לסגל אחרי כשנה תורגל שוב כשמאלי מביניהם, לצד שרן ייני ואיתן טיבי, כשמאחוריהם אריאל הרוש בין הקורות. אלי דסה וטאלב טואטחה ינסו לדחוף מהאגפים ובקישור אמור דור פרץ להצטרף לבירם כיאל ולקפטן ביברס נאתכו. תומר חמד סובל מכאבים ונראה כי בן שהר, שכלל לא היה בסגל הראשוני וזומן בעקבות פציעתו של מנור סולומון, יחבור בהתקפה למונס דאבור, ממנו יש ציפיות גבוהות להוביל הפעם ולהביא לידי ביטוי את כושר ההבקעה מזלצבורג.

* זה יהיה המפגש הרביעי בין ישראל לסקוטלנד כשהאחרונים מנצחים בכולם עם הפרש שערים כולל של 1:5.

* זה המפגש הראשון בין שתי הנבחרות מאז ינואר 1986, אז הסקוטים ניצחו 0:1.

* סקוטלנד כבשה במשחק האחרון שלה שני שערים, שזה אחד יותר מאשר כבשה בששת המשחקים שלפני כן (פעם אחת בלבד).

* סקוטלנד הפסידה בשני משחקי החוץ האחרונים שלה מבלי לכבוש. הפעם האחרונה שהיא הפסידה בשלושה משחקי חוץ ברציפות בלי למצוא את הרשת הייתה ריצה של חמישה משחקים שנגמרה באוגוסט 2010.

* ישראל הפסידה שמונה פעמים בעשרת המשחקים האחרונים שלה (ניצחון אחד ותיקו), כולל ארבעת האחרונים.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
שינו זוארץ לשחקני הנבחרת: "צריך מהפכה בכדורגל והיא תתחיל מכם"
ג'יימס מקפאדן: "התוצאות של ישראל לא טובות, אבל יש להם איכות"

אנדראס הרצוג מאמן נבחרת ישראל. שלומי גבאי
אנדי הרצוג/שלומי גבאי

קפטן הנבחרת ביברס נאתכו היה הראשון לדבר: "אני קורא לקהל שיבוא. זה חשוב לנו ואני מקווה ליותר מ-10,000 צופים. מקווה שעם תוצאות טובות האצטדיון יתמלא לאט לאט". נאתכו התייחס למשחקים האחרונים ואמר: "באלבניה הייתה לנו מחצית ראשונה וחלקים מהשנייה לא רעים. עם קצת ריכוז היינו יורדים עם 0:1 לפחות במחצית. נגד צפון אירלנד היה פחות טוב. יש פה שיטה חדשה, לוקח זמן להתרגל".

לגבי רמת המחויבות של השחקנים אמר נאתכו: "יש צוות רפואי שצריך להחליט. אני הגעתי לא פעם פצוע ושיחקתי פצוע, גם מבלי שידעו על כך. הנבחרת צריכה להיות מעל הכל. הנבחרת צריכה להיות השיא עבור כל שחקן. מי שמוותר על חולצת הנבחרת, לדעתי, לא צריך להיות מוזמן שוב". על הכנות לסקוטלנד הוסיף: "למדנו על הסקוטים וקיבלנו אינפורמציה. זה משחק מאוד חשוב, אנחנו חייבים לנצח כי אם לא מצבנו בבית יהיה לא טוב".

עוד באותו נושא

ג'יימס מקפאדן: "התוצאות של ישראל לא טובות, אבל יש להם איכות"

לכתבה המלאה
ביברס נאתכו, קפטן נבחרת ישראל. שלומי גבאי
"נגיע במאה אחוז מוכנות". ביברס נאתכו/שלומי גבאי

המאמן אנדי הרצוג אמר: "הסקוטים הם נבחרת קשה. כבר ראינו מול צפון אירלנד קבוצה עם סגנון דומה, מה היא יכולה לעשות. המפתח הוא לשמור על אינטנסיביות. אנחנו צריכים את התמיכה של האוהדים. יש לסקוטלנד איכויות, אבל גם חולשות שלא אדבר עליהם כאן אלא מול השחקנים. צריך לשחק עם תשוקה, יותר מהכל. אני רוצה שהנבחרת תהנה, לשחק תחת יותר מדי לחץ זה לא טוב. אנחנו צריכים להראות לאוהדים שנבנית כאן נבחרת טובה לעתיד". המאמן האוסטרי נשאל בנוגע למערך ואמר: "בשני המשחקים האחרונים שיחקנו עם שלושה בלמים, אבל יש לנו יותר משחקן אחד שיכול לשנות תפקוד ברגע, ובעקבות כך גם מערך".

המאמן הלאומי התייחס לרמת המחויבות של שחקני הנבחרת: "בכל אימון ראיתי אינטנסיביות גבוהה, והיו כמה שחקנים ששיחקו עם פציעות כי הם רצו להוכיח לי שהם מוכנים לנבחרת". לסיום, הרצוג סיפר על ההיכרות שלו עם אלכס מקליש, מאמן הנבחרת הסקוטית: "שיחקתי נגדו בצעירותי. במפגש הראשון בינינו הוא תיקל אותי מאחור והכתף שלי יצאה מהמקום - זו החוויה הראשונה שלי ממנו. הסקוטים תמיד היו נבחרת קשוחה".

מאמן נבחרת סקוטלנד אלכס מקליש. GettyImages
לא מקל ראש בישראל. מקליש/GettyImages

מנגד, הסקוטים מגיעים אחרי שניצחו 0:2 במשחק הפתיחה שלהם את אלבניה בבית. הם ייאלצו להסתדר ללא ריאן פרייז'ר מבורנמות' ולי גריפית'ס הפצועים, בעוד ג'ון מקגין וסקוט מקטומינאיי צפויים להיות כשירים למרות שדיווחו על פציעות קלות.

אלכס מקליש התייחס במסיבת העיתונאים לפני המשחק לעובדה שישראל הפסידה בארבעת המשחקים האחרונים שלה ואמר: "היא הרבה יותר טובה בבית מאשר בחוץ. ישראל לא ניצחה כבר זמן מה, אבל אני יודע שהמאמן שלה אנדי הרצוג מנסה לשנות את הדברים. גם רוסיה הגיעה למונדיאל אחרי שבעה משחקים ברציפות ללא ניצחון ואז הייתה נהדרת.

הרכבי הקבוצות

שופט: דניאל סטפנסקי (פולין)
אצטדיון: חיפה
קהל: 10234

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully