וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו מגונן על הרצוג: "רק בישראל מבקרים את המאמן אחרי שלושה ימים"

12.10.2018 / 7:47

קפטן הנבחרת התייצב לימינו של המאמן אחרי ה-1:2 על סקוטלנד, בירם כיאל הצטרף אליו: "מרגישים משהו אחר, וזה מתחיל להתחבר". הרצוג העיר לשחקני הקישור על הנסיגה בדקות האחרונות

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מסתבר שמשחק אחד יכול לשנות את כל האנרגיות. אווירת הנכאים שאפיינה את נבחרת ישראל בתקופה האחרונה התחלפה אמש (חמישי) בחיוכים לכל עבר, אחרי הניצחון 1:2 על סקוטלנד. בחדר ההלבשה אנדי הרצוג עדיין לא היה רגוע והעיר לשחקני הקישור על רבע השעה האחרונה במשחק, כדי שיפיקו את הלקחים לקראת המשחק הבא מול אלבניה. כשנשאל על כך בסיום אמר המאמן: "כשהיריב עם עשרה שחקנים אסור לנו ללכת כל כך אחורה ולאפשר להם לשלוט ולהיות ראשונים לכדורים, זה היה עלול לעלות לנו בניצחון".

דן איינבינדר התייחס להערות של הרצוג והסכים: "הלכנו אחורה, נתנו להם שטחים וזה לא צריך לקרות. היינו צריכים גם לכבוש את השלישי, טעינו בפס האחרון ויכולנו להיענש".

איינבינדר לא היה מודע לכך שמדובר במהפך הראשון של נבחרת ישראל אחרי עשר שנים, אבל כך או כך ניסה להישאר עם רגליים על הקרקע. "אני לא חושב שיהיה נכון להתחיל לדבר על שינוי אחרי משחק אחד", אמר. "עשינו את שלנו, באנו נכון וזה ניצחון חשוב. נישאר עם הרגליים על הקרקע ולהתעסק ביום ראשון. הקהל יבוא, יתמוך ויעודד ואנחנו באמת עם הפנים להביא עוד ניצחון".

טבלת הבית:

1. סקוטלנד, 3 נקודות (הפרש שערים 2:3)
2. ישראל, 3 נקודות (הפרש שערים 2:2)
3. אלבניה, 3 נקודות (הפרש שערים 2:1)

המשחקים שנותרו בבית א':

14.10: ישראל - אלבניה
17.11: אלבניה - סקוטלנד
20.11: סקוטלנד - ישראל

עוד בנושא

עם מהפך מתוק: נבחרת ישראל ניצחה 1:2 את סקוטלנד בליגת האומות
ארבע נקודות אמורות להספיק: סיכויי העלייה של נבחרת ישראל
הרצוג: "הגיע לנו לנצח". כיאל: "המשכנו להאמין גם אחרי שספגנו"

אנדי הרצוג מאמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
נזף על 15 הדקות האחרונות. אנדי הרצוג/ברני ארדוב

הקפטן ביברס נאתכו הפגין ביטחון ואמר ש"עלינו עליהם מכל הבחינות ובכל הפרמטרים. הם לא הגיעו כל כך לשער שלנו והיו לנו הרבה מצבים, גם כשהובלנו 1:2. כמעט הכל היה חיובי, גם כשירדנו למחצית בפיגור דיברנו על להמשיך באותה צורה, ידענו שזה ישתחרר כשהשער הראשון ייכנס".

הרצוג המשיך לשחק אמש באותה שיטה שבגינה ספג לא מעט ביקורות לאחרונה. על כך אמר נאתכו: "אנחנו אחת המדינות היחידות בעולם שבאה למאמן בטענות אחרי שלושה ימים בתפקיד. שיחקתי בשיטה הזאת בצסק"א מוסקבה במשך שנתיים וזאת שיטה התקפית. היינו התקפיים ומנגד לא חשופים. תמיד נשארו מאחור מספיק שחקנים, זה היה משחק של שילוב טקטי והתקפי בצורה מצויינת".

על אלבניה ביום ראשון אמר הקפטן: "זה משחק חשוב, אנחנו חייבים לנצח אם רוצים להמשיך הלאה, זה יהיה מבחן מכל הבחינות. אנחנו לא נהיה שאננים, אנחנו מקווים לקבל בבאר שבע קהל שרעב לנבחרת ורוצה לתמוך ולתת תצוגה לפחות כמו היום".

בירם כיאל, עוד אחד מהמצטיינים בשורות הנבחרת, נראה נרגש בסיום. "אני יכול להגיד בוודאות שהמשחק נגד אלבניה כאב לנו. שיחקנו מעולה שם והכדורים לא נכנסו , אני אומר לכם שהרגשתי שיש משהו חדש גם כשהפסדנו. יש תחושה של משהו אחר ולא רק בגלל המשחק הזה", אמר. "גם אחרי הפנדל והספיגה היינו יותר חדים ויותר נחושים, אני חושב ששלטנו במשחק, ידענו מה הנקודות תורפה שלהם והיינו בכל מקום במגרש".

כיאל התייחס גם לביקורת אחרי הפתיחה הרעה: "עם כל משחק שעובר אנחנו יותר מאומנים ומחוברים במערך הזה. זאת השיטה ומה שהוא רוצה, זה מה שנשחק. זה רעיון חדש וצריך ללמוד את זה, למה שלא ננסה משהו חדש? המאמן עד היום לא היה הבעיה של הנבחרת, וגם לא השחקנים או התקשורת. המותג פשוט לא התרומם. היום אני שמח שמתחבר משהו חדש ומנסים משהו שאולי יביא שינוי".

ביברס נאתכו שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
מרגישים שינוי. נאתכו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully