וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיטה חדשה למלחמה באנטישמיות: צ'לסי תשלח אוהדים לסיורים באושוויץ

רומן אברמוביץ' הציע דרך טיפול חדשה באוהדים גזעניים: במקום קנסות והרחקות, הם יקבלו אפשרות לצאת לסיור חינוכי. המנכ"ל באק: "נותנים לאוהדים אפשרות להבין מה הם עשו לא נכון"

עריכת וידאו: מתן חדד

השיטה החדשה של צ'לסי למלחמה באנטישמיות: שליחת אוהדיה הגזעניים לסיורים חינוכיים במחנה במחנה ההשמדה אושוויץ. ה"סאן" מדווח היום (חמישי) שבעלי הבלוז, רומן אברמוביץ', קיבל החלטה בנוגע לדרך טיפול חדשה באוהדים גזעניים - במקום קנסות והרחקות, האוהדים יקבלו ברירה: להצטרף לסיור חינוכי במחנה ההשמדה אושוויץ, ואם יחליטו שלא, המנוי שלהם יוחרם והם לא יוכלו להיכנס יותר למשחקי הקבוצה.

מנכ"ל הקבוצה, ברוס באק, דיבר על הנושא ואמר: "אם רק תקנוס אנשים, זה לא ישנה את התנהגותם. השיטה החדשה תתן לאנשים אפשרות להבין מה הם עשו לא בסדר, ללמוד, ולשנות את התנהגותם לטובה. בעבר פשוט הרחקנו אוהדים מהמגרשים, היה אוהד אחד שהורחק לשלוש שנים. עכשיו הגישה היא - 'עשית משהו לא נכון, ואנחנו נותנים לך אפשרות. או שתהפוך לחלק מאיתנו כמועדון ותבין מה עשית לא נכון, או שתורחק'".

עוד בנושא:

הצטרפו לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
לא יקבל סירוב נוסף: ז'וזה מוריניו ידרוש חיזוק מהמנכ"ל אד וודוורד
אדן הזאר: "אם ריאל מדריד רוצה אותי, היא יודעת איך לדבר איתי"

רומן אברמוביץ' בעלי צ'לסי. GettyImages
שיטה חדשה למלחמה באנטישמיות. רומן אברמוביץ'/GettyImages

המקרה האנטישמי האחרון שנרשם במועדון היה בספטמבר 2017, אחרי משחק בלסטר. מספר אוהדים נצפו כשהם קוראים קריאות אנטישמות שהופנו כלפי אוהדי טוטנהאם, ומאז בצ'לסי החליטו שהם מעוניינים להוציא לחלוטין את התופעה מקהל האוהדים שלהם. משלחת של הקבוצה השתתפה במצעד החיים באושוויץ בחודש אפריל, וביוני האחרון 150 עובדי המועדון ואוהדים לקחו חלק בסיור מאורגן למחנה ההשמדה. כמו כן, מספר ניצולי שואה הגיעו על מנת לשוחח עם שחקני המועדון במהלך השנה האחרונה. "הסיורים לאושוויץ, שימשיכו גם השנה, חשובים לנו קודם כל כבני אדם. אני מקווה שזה יגרום גם למועדונים אחרים להתחיל במסורת דומה".

עוד באותו נושא

אדן הזאר: "אם ריאל מדריד רוצה אותי, היא יודעת איך לדבר איתי"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully