וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספק לקלאסיקו: סמואל אומטיטי עלול לעבור ניתוח בברכו הפצועה

בספרד מדווחים שמצבו של הבלם הצרפתי לא משתפר, ואם אכן ייאלץ לעלות על שולחן הניתוחים, הוא יחמיץ את המשחק הגדול נגד ריאל מדריד וככל הנראה גם את משחק ליגת האלופות נגד אינטר

רויטרס

חדשות רעות לאוהדי ברצלונה: "אס" ו"מונדו דפורטיבו" מדווחים הבוקר (חמישי) שבלם הקבוצה, סמואל אומטיטי, עלול לעבור ניתוח בעקבות פציעתו בברך. אם אכן יעבור את הניתוח, הוא יחמיץ בוודאות את הקלאסיקו הביתי נגד ריאל מדריד בסוף החודש וכמו כן את משחק ליגת האלופות נגד אינטר. כבר ידוע שאומטיטי לא יהיה בסגל למשחק נגד מוליכת הליגה הספרדית סביליה שיתקיים אחרי פגרת הנבחרות, והוא לא יוכל לעזור לקבוצתו לקטוע רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון בליגה.

הצרפתי בן ה-24 נפצע בסוף ספטמבר ומאז באלופת ספרד המתינו בסבלנות לשיפור במצבו, אך כעת כאמור התקשורת הספרדית מדווחת שככל הנראה אין מנוס מלהכניסו לחדר הניתוחים. מדובר בבעיה רצינית עבור ברצלונה, שמציגה משחק הגנה חלש מאוד מהרגע בו אלוף העולם הטרי נפצע. בנוסף, בדיווחים נטען שמדובר בפציעה שאומטיטי סוחב עוד מהמונדיאל האחרון.

למרות שלא ניצחה בארבעת משחקי הליגה האחרונים, ברצלונה עדיין נמצאת במרחק של נקודה אחת בלבד מהפסגה הספרדית כשהיא במקום השני עם 15 נקודות. בליגת האלופות קבוצתו של ארנסטו ואלוורדה שמרה עד כה על מאזן מושלם בעזרת ניצחונות על פ.ס.וו. איינדהובן (0:4) בבית וטוטנהאם (2:4) בחוץ.

עוד בנושא:

הצטרפו לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ארתורו וידאל לא מרוצה: "איך אפשר להיות שמח שאתה לא משחק"?
ג'רארד פיקה זועם: "יש אנשים שרק מחכים שאטעה כדי לתפוס אותי"

סמואל אומטיטי שחקן ברצלונה. רויטרס
בספק גדול לקלאסיקו. סמואל אומטיטי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully