וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארתורו וידאל לא מרוצה: "איך אפשר להיות שמח שאתה לא משחק"?

קשר ברצלונה לא מקבל קרדיט מארנסטו ואלוורדה ולא מהסס להביע את תסכולו: "שיחקתי בקבוצות הגדולות בעולם, זכיתי בכל התארים - איך אפשר להיות מרוצה שאתה לא מקבל דקות"?

ארתורו וידאל שחקן ברצלונה על הספסל. GettyImages
על הספסל. ארתורו וידאל/GettyImages

המצב בברצלונה לא במיטבו כשהקטאלונים סופרים כבר ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון, ועכשיו ארתורו וידאל מוסיף עוד שמן למדורה. הקשר, שנמצא עכשיו במיאמי לקראת משחקה של נבחרת צ'ילה מול פרו, לא זוכה ליותר מדי קרדיט מארנסטו ואלוורדה ולא חושש להביע את מורת רוחו על כך - ברשתות החברתיות ולכלי התקשורת הצ'יליאנים שמלווים את הנבחרת במיאמי.

"אני לא שמח, אך אם יש לי בעיה עם המאמן, אגיד לו זאת ישירות", אמר הצ'יליאני. "איך אני יכול להיות שמח אם אני לא משחק? במיוחד אני, ששיחקתי במועדונים הגדולים בעולם, זכיתי בכל התארים ורוצה להילחם על התארים גם בברצלונה".

עוד בנושא
קארים בנזמה פצוע בשריר הירך האחורי ובספק לקלאסיקו
ג'רארד פיקה זועם: "יש אנשים שרק מחכים שאטעה כדי לתפוס אותי"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

ארתורו וידאל, ברצלונה. AP
מעדיף להיות על הדשא. וידאל/AP

הקשר סיפר: "אני במצב גופני מצוין. במשחקים האחרונים הייתי מעט מרוגז, אבל ככה זה בכדורגל. נמשיך להילחם, יש עוד הרבה משחקים חשובים העונה. נראה מה יהיה".

הסערה סביב וידאל החלה לאחר שפירסם פוסט ברשתות החברתיות, בו כתב: "אתה לא צריך להילחם בבוגדים, בסוף הם תולים את עצמם". הצ'יליאני הסיר את הפוסט ואמר: "לפוסט לא היה שום קשר לכדורגל. הורדתי אותו רק בגלל התגובות. אנשים יכולים להבין פוסט ברשת החברתית גם בדרך לא נכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully