וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד פיקה זועם: "יש אנשים שרק מחכים שאטעה כדי לתפוס אותי"

לאחר ה-1:1 עם ולנסיה, בלם ברצלונה סגר חשבון עם המבקרים: "כשאנחנו סופגים זה באשמתי, ואלה לא רק ביקורות במדריד". ואלוורדה: "חשוב לחשוב על תשובות, עייפות היא לא תירוץ"

עריכת וידאו: מתן חדד

משהו רע מאוד עובר על ברצלונה, וזה כבר ברור לכולם. אמנם בשבוע שעבר הקטלאנים חגגו עם רביעייה מול טוטנהאם בוומבלי, אך בליגה הם רשמו אמש (ראשון) משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון, לאחר שסיימו ב-1:1 עם ולנסיה. בכך איבדו את הפסגה לסביליה המלהיבה, לה נקודה יותר מברצלונה, שבוע וחצי לפני ששתי הקבוצות הללו ייפגשו בקאמפ נואו. לאחר המפגש עם סביליה, לאחר פגרת הנבחרות, מחכה לאלופת ספרד משחק מול אינטר בליגת האלופות, ולאחר מכן את הקלאסיקו מול ריאל מדריד - הכל בטווח של שמונה ימים. לא פשוט.

"היה משחק קשה מאוד", הודה ארנסטו ואלוורדה. "השער קצת הימם אותנו, אבל הצלחנו להשוות. בלונדון הצלחנו להבקיע מוקדם, והפעם ספגנו מוקדם, אלה דברים שיכולים לקרות, נסיבות של משחק. זה נכון שהעונה אנחנו סופגים יותר מהעונה שעברה, אבל הדברים הללו ישתנו. עייפות? זה לא תירוץ. הדבר הכי חשוב הוא לחשוב על תשובות למה שקורה".

עוד בנושא:

ספרד: ברצלונה סיימה ב-1:1 בוולנסיה, סביליה עלתה למקום הראשון
בספרד בטוחים: "ריאל לא מתכוונת לדון על עתידו של ג'ולן לופטגי"

ארנסטו ואלוורדה מאמן ברצלונה. רויטרס
מה יהיה? ואלוורדה/רויטרס

ג'רארד פיקה, אחת הסיבות העיקריות לפתיחת העונה הרעה של ברצלונה בצד ההגנתי, ניצל את ההזדמנות כדי לסגור חשבון עם מבקריו ואמר: "ביקרו אותי הרבה בתקשורת, גם בברצלונה וגם במדריד. אני יודע שיש הרבה אנשים שמחכים שאעשה טעות, הם מחכים לתפוס אותי. כשאנחנו סופגים זה באשמתי, לא רק במדריד, אבל כל זה הולך להשתנות".

על הכושר הרע בו הוא מצוי אמר הבלם: "זה חלק מהמשחק, אני השחקן הכי ותיק בהגנה וזה שיוצא הכי הרבה למעלה ללחוץ. אני יודע שאני לא בשיאי, לפעמים הרגליים שלי קצת כבדות אבל זה לא תירוץ. בכל פעם שהמאמן ירצה שאשחק, אשחק".

על המשחק עצמו אמר פיקה: "לא ניצחנו כי שיחקנו מול חוץ מול ולנסיה, וזה קשה. התחלנו עם ספיגה לא מתוכננת וזה הקשה עלינו. זה קורה יותר מדי, צריך לשחק טוב בלי לספוג. ההתקפה שלנו טובה, אבל צריך להשתפר גם אישית וגם קבוצתית, חייבים להפסיק לספוג".

עוד באותו נושא

ספרד: ברצלונה סיימה ב-1:1 בוולנסיה, סביליה עלתה למקום הראשון

לכתבה המלאה
קווין גמיירו שחקן ולנסיה לפני ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה. GettyImages
נמאס לו מהביקורות. פיקה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully