וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד בטוחים: "ריאל לא מתכוונת לדון על עתידו של ג'ולן לופטגי"

התקשורת הספרדית משוכנעת שפגרת הנבחרות "הגיעה בעיתוי מושלם" עבור המאמן, שמעמדו יציב לעת עתה. ראמוס: "יהיה מטורף להחליף אותו עכשיו. רונאלדו? גם איתו היו תקופות שלא כבשנו"

עריכת וידאו: ניר חן

"צניחה חופשית", כך כינו הערב (שבת) ב"אס" הספרדי את המצב של ריאל מדריד, שהפסידה 1:0 לאלאבס במסגרת המחזור השמיני בספרד. בארבעת המשחקים האחרונים ריאל הובסה 3:0 מול סביליה, סיימה ב-0:0 מול אתלטיקו, נוצחה 1:0 מול צסק"א מוסקבה בליגת האלופות, והערב המשיכה את הרצף הכושל: ארבעה משחקים רצופים ללא כדור ברשת, ובסך הכול 409 דקות ללא שער, שהשלימו את הבצורת הכי ארוכה של המועדון מאז 1985.

עוד בנושא
משבר: ריאל מדריד הפסידה 1:0 לאלאבס
"רונאלדו משוכנע שסיפור האונס הוא קנוניה של ריאל מדריד שנועדה לחסל אותו"
ראשון בספרד: ברצלונה בונה על "נוסחת וומבלי" גם מול ולנסיה

שחקני ריאל מדריד, במרכז טיבו קורטואה. AP
איפה אתה טיבו? ריאל אחרי שער ההפסד/AP
מאמן ריאל מדריד ג'ולן לופטגי. AP
חוזר על התירוצים. לופטגי/AP

אלאבס ניצחה משער ניצחון דרמטי של מאנו גרסיה בדקה ה-95, וחגגה ניצחון ראשון על הבלאנקוס מאז מאי 2000 וראשון בבית מאז 1931, כדי להיצמד לריאל כשלשתיהן יש 14 נקודות במקום ה-2 וה-3. ואם זה לא מספיק, גארת' בייל ביקש להתחלף אחרי שהרגיש כאבים (אחרי שלא שיחק במוסקבה), וקרים בנזמה הוחלף אחרי שספג מכה.

מאמן ריאל ג'ולן לופטגי מרגיש את הלחץ אחרי הפסד הליגה השני, ואמר: "היו לנו מצבים אבל לא ניצלנו אותם, ואז התחרטנו על זה ושילמנו מחיר כבד. כשאתה לא כובש, למרות שזה מגיע לך... כשלא הולך לך, אתה צריך להתרענן, שחקנים צריכים להירגע וללמוד מהטעויות". האם אתה חושש למעמדך? "מאמנים תמיד חשופים למצבים כאלה, אבל אנחנו לא חושבים על זה. אנחנו יודעים שזו לא תקופה טובה, אבל במקרה הרע נהיה במרחק שלוש נקודות מהמקום הראשון. אנחנו צריכים קור רוח כדי לחזור לעצמנו".

שחקני ריאל מדריד מאוכזבים. AP
שחקני ריאל מדריד מאוכזבים/AP
אלברו אודריוסולה ריאל מדריד. AP
אלברו אודריוסולה ריאל מדריד/AP

סרחיו ראמוס ניסה להרגיע את המצב, והגן על המאמן: "העונה עוד ארוכה, ונשאר עוד הרבה. כל מי שהטיל ספק במדריד בעבר, התגלה כטועה בטווח הארוך. סבלנות. אנחנו הראשונים שמרגישים חרא כשזה קורה". ראמוס נשאל אם צריך לפטר את המאמן, וענה: "יש זמנים שבהם הולך טוב ויש שלא. אבל זה מוקדם מדי לדבר על זה, זו לא החלטה שלנו השחקנים. יש הרבה דיבורים על בצורת השערים שלנו בלי כריסטיאנו, אבל נתגבר על זה.

"היום ראיתי רגעים יפים במשחק, כשיצרנו מצבים במשחק חוץ קשה. כדורגל זה משחק של תוצאה, ושחקן הגון תמיד יבקר את עצמו קודם. יש בעיה, ואנחנו לא מתכוונים להניף אצבע מאשימה כלפי אף אחד. חלק מהאוהדים חושבים שלא אכפת לנו, אבל אנחנו הראשונים שיודעים שאנחנו צריכים להשתפר.

"יש אנשים שסבורים שצריך להחליף את המאמן, אבל לפעמים זה עלול להיגמר בצורה רעה יותר. זה יהיה מטורף, ומוקדם מדי לעשות את זה. נכון שהתוצאות האחרונות רעות, אבל אני מאמין שאנחנו בדרך הנכונה. ניאבק עד המוות, כי זה ה-DNA שלנו".

הסרטון של סרחיו ראמוס מחדר ההלבשה ממצה את המצב של ריאל מדריד

ראמוס הוסיף ש"אולי עכשיו אנשים מדברים על כריסטיאנו רונאלדו וכמה הוא חסר, בגלל שהוא לא נמצא כאן יותר, אבל אני זוכר בצורות דומות גם כשהוא היה שחקן ריאל מדריד. בקרוב מאוד נחזור לכבוש בקצב מספק".

גם רפאל וראן גיבה את המאמן ואמר ש"זאת סיטואציה קשה, לא מוכרת, אבל אנחנו מוכנים להילחם עד המוות עבור ג'ולן". הבלם הוסיף: "יש מספיק מנהיגות ואופי בחדר ההלבשה כדי להתאושש מהמצב הזה. אנחנו חייבים להישאר יחד, לשמור על רוגע. לא נחפש תירוצים, רק נעבוד יותר קשה כדי לצאת מזה".

ב"מארקה" דיווחו שלמרות המצב הקשה ולמרות התוצאות המאכזבות, הכיסא של ג'ולן לופטגי יציב לעת עתה. על פי הדיווחים, ריאל "לא ממהרת לדון בעתידו של המאמן" ומתכוונת לחכות לפחות כמה שבועות אחרי פגרת הנבחרות כדי לבצע זעזוע על הקווים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully