וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: אלבניה וירדן נפרדו בשוויון אחרי 0:0 משמים, איטליה שוב לא ניצחה

האזורי פגשו את אוקראינה וסיימו ב-1:1, אחרי שמלינקובסקי (62) ביטל שער של ברננדסקי (55). בכך, האיטלקים סופגים בשמונה משחקים רצופים, מה שלא קרה מאז 1959. יריבת ישראל בליגת האומות הציגה משחק חלש

אלסעיד הוסאי, נבחרת אלבניה. GettyImages
אחרי המשחק מול סקוטלנד, ביקר את השיטה. אלסעיד היסאי/GettyImages

אלבניה, יריבת ישראל בליגת האומות שניצחה את הנבחרת הלאומית 0:1 בחודש שעבר, פגשה הערב (רביעי) למשחק ידידות את השכנה שלנו, ירדן, נמושת כדורגל בקנה מידה עולמי ומדורגת 110 בעולם, וסיימה ב-0:0 מאכזב, רגע לפני שהיא מגיעה לישראל למשחק חשוב בטוטו טרנר (ראשון, 21:00, רשת 13). אם לשפוט לפי היכולת שהציגו הערב האלבנים, כל תוצאה מלבד ניצחון בבאר שבע, יהיה בבחינת כישלון מוחלט עבור הנבחרת של אנדי הרצוג.

עוד בנושא
בן הרוש צפוי לפתוח מול סקוטלנד. נאתכו: "מי שמוותר על חולצת הנבחרת לא צריך להיות מוזמן"
שינו זוארץ לשחקני הנבחרת: "צריך מהפכה בכדורגל הישראלי, וזה מתחיל בכם"
אנדי הרצוג: "אני אופטימי, אפשר לנצח את סקוטלנד"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

כריסטיאן פאנוצ'י מאמן נבחרת אלבניה. רויטרס
הרבה לחץ על כריסטיאן פאנוצ'י/רויטרס

האלבנים, שהפסידו לסקוטלנד במשחקם השני בליגת האומות, הציגו יכולת פושרת מול יריבה חלשה כשהם אמנם מחזיקים הרבה יותר זמן בכדור, אך ממעטים לבעוט למסגרת, כשנעצרו על ארבע בעיטות בלבד. האלבנים, שבחרו לא לערוך אימון מסכם בישראל לא נראים טוב תחת כריסטיאן פאנוצ'י כשהניצחון על נבחרת ישראל היה היחיד מבין חמשת המשחקים האחרונים שלהם.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקני נבחרת איטליה חוגגים. רויטרס
חגגו מוקדם מדי. שחקני נבחרת איטליה/רויטרס
שחקני נבחרת אוקראינה חוגגים. רויטרס
הופעה יפה לאוקראינים/רויטרס

נבחרת איטליה ממשיכה לאכזב: החבורה של רוברטו מנצ'יני אירחה הערב את אוקראינה למשחק ידידות בלואיג'י פראריס, ושוב לא הצליחה לנצח - משחק חמישי ברציפות. האזורי, שפתחו את קמפיין ליגת האומות שלהם עם נקודה אחת בלבד מתוך שש, נמצאים במשבר עמוק. כישלון אי ההעפלה למונדיאל כנראה עוד מכה באיטלקים, שלא מצליחים לחזור למעמד הנבחרת הגדולה שהייתה בעבר. אוקראינה, בראשות אנדריי שבצ'נקו, נמצאת במגמה הפוכה, כשאת קמפיין ליגת האומות שלה היא החלה עם שתי ניצחונות, על צ'כיה וסלובקיה.

האיטלקים, שסובלים ממכת פציעות בחוד, פתחו ללא חלוץ טבעי, כשהשלישייה הקדמית מורכבת מפדריקו ברננדסקי, פדריקו קייזה ולורנצו אינסינייה. האזורי היו טובים יותר במחצית הראשונה, ולולא יכולת טובה של אנדריי פיאטוב בשער היו יורדים עם יתרון לחדר ההלבשה. המחצית השנייה החלה בדקות נוספות בשליטה איטלקית, שלבסוף גם תורגמו לשער. ברננדסקי בעט כדור שטוח מ-20 מטריםף פיאטוב ירד לא טוב והדף את הכדור לשערו הוא (55). אם הנבחרת מארץ המגף חשבה לרגע שאחרי השער זה יהיה קל יותר, האוקראינים מיהרו להוכיח אחרת. רוסלאן מלינקובסקי בעט מקצה הרחבה כדור שנהדף אליו, ג'יאנלואיג'י דונארומה איחר בזינוק וזה 1:1. מלינקובסקי עוד הספיק להדביק כדור למשקוף מבעיטה חופשית, אך שתי הנבחרות לא הצליחו עוד לשנות את התוצאה. הרבה סיבות לדאגה בקרב המחנה האיטלקי, ששוברים שיאים שליליים: פעם ראשונה מאז 1959שהנבחרת סופגת בשמונה משחקים רצופים, ופעם ראשונה מאז 1925 שהיא לא מנצחת חמישה משחקי בית רצופים.

אנדריי שבצ'נקו מאמן נבחרת אוקראינה. רויטרס
עושה חיל על הקווים. אנדריי שבצ'נקו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully