וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטוטגרט הודיעה על מינויו של מרקוס ויינצירל למאמן הקבוצה

המאמן בן ה-43, שהצליח מאוד באוגסבורג ונכשל בשאלקה ממנה פוטר לאחר עונה אחת, חוזר לבונדסליגה ויחליף את טייפון קורקוט שפוטר. משחק הבכורה שלו יהיה מול המוליכה בורוסיה דורטמונד

מרקוס ויינצירל מאמן שטוטגרט. GettyImages
אתגר חדש. ויינצירל/GettyImages

שטוטגרט הודיעה על מינויו של מאמן שאלקה ואוגסבורג לשעבר, מרקוס ויינצירל, כמאמנה החדש יומיים לאחר פיטוריו של טייפון קורקוט. ויינצירל לא עבד מאז שפוטר משאלקה בתום עונה אחת לא מוצלחת בכלל, אותה סיימה הקבוצה במקום העשירי, ביוני 2017. לפני כן הוא רשם הצלחה גדולה מאוד באוגסבורג, אותה אימן במשך ארבע שנים ואף הוביל אותה לקמפיין אירופי ב-2015. הוא גם אימן את יאהן רגנסבורג. הוא חתם בשטוטגרט עד 30 ביוני 2020.

"אני מחכה לקחת עליי את המשימה", אמר המאמן בן ה-43 לאתר הרשמי של שטוטגרט, "VFB שטוטגרט הוא מועדון גדול שנמצא במצב קשה, אבל אני משוכנע שיש פוטנציאל בקבוצה ובמועדון. עקבתי אחרי הבונדסליגה בצורה אינטנסיבית בחודשים האחרונים ואני לא יכול לחכות עד שאתחיל במשימה החדשה עם הקבוצה החדשה שלי".

ההחלטה של שטוטגרט להיפרד מטייפון קורקוט לפני יומיים הגיעה על רקע פתיחת עונה מאכזבת מאוד. השוואבים, שסיימו את העונה שעברה במקום השביעי, ניצחו פעם אחת בלבד העונה מול עשרה שחקנים של ורדר ברמן ונמצאים במקום האחרון עם חמש נקודות בלבד משבעה מחזורים. בגביע הם הודחו על ידי הנזה רוסטוק מהליגה השלישית. משחק הבכורה של ויינצירל יהיה מול מוליכת הטבלה בורוסיה דורטמונד ב-20 באוקטובר.

עוד בנושא:

הכישלון של באיירן מינכן על שולחן הניתוחים של מיכאל יוכין
ארתורו וידאל מביע תסכול מהמצב שלו בברצלונה
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully