וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה ברוסיה: אלכסנדר קוקורין ופאבל ממאייב השתכרו והכו עובד ציבור בכיר

בתקשורת הרוסית פורסם סרטון בו נראים הכוכבים של זניט סנט פטרסבורג וקרסנודר כשהם מתנפלים על בכיר במשרד המסחר הרוסי במסעדה. לאחר מכן היו מעורבים בקטטה נוספת ועשויים להיחקר במשטרה

רויטרס

אלכסנדר קוקורין ופאבל ממאייב, שניים מהכוכבים הגדולים של הכדורגל הרוסי, עומדים ביממה האחרונה במרכזה של תקרית מביכה שעלולה לחסל את הקריירה של השניים. קוקורין, המשחק בזניט סנט פטרסבורג וממאייב מקרסונדר תועדו במצלמות אבטחה של בית קפה בבירה הרוסית כשהמכים עובד ציבור בכיר המועסק במשרד המסחר של רוסיה.

מדיווחי התקשורת המקומית עולה כי קוקורין וממאייב שהו במקום כשהשניים בגילופין. בשלב מסוים השניים ניגשו לפקיד הבכיר דניס פאק, מבלי שהייתה הכרות קודמת ביניהם, והכו אותו תוך שהם צועקים לעברו "מלוכסן עיניים, תחזור לסין. שם מקומך". פאק הגיש תלונה במשטרה. כמה שעות לאחר פרסום הקלטת המדוברת תועדו קוקורין וממאייב כשהם מכים נהג באחד הרחובות הראשיים של מוסקבה בשל מחלוקת על חנייה. על פי חלק מהדיווחים ברוסיה בכוונת המשטרה לזמן את השניים לחקירה.

לאחר פרסום הפרשה החלו גורמים שונים ברוסיה לדרוש למצות את הדין עם השניים ואף לסלק אותם מפעילות בתחום הכדורגל. זניט סנט פטרסבוג פרסמה הודעת גינוי לדברים בה הובעה "סלידה" מהמעשים של החלוץ והובטח כי "קוקורין ייענש בהמשך". במקביל דווח ברוסיה כי קרסנודר מחפשת דרכים משפטיות על מנת להתיר את החוזה של פאבל ממאייב.

שני השחקנים טרם מסרו כל גרסה להתנהגותם בכלי התקשורת. רעייתו של ממאייב, אלנה ממאייבה אמרה לעיתון "ספורט אקספרס": "אני מתביישת בבעלי, הוא היה שיכור".

עוד בנושא
"צדק עבור רונאלדו": משפחתו של CR7 יצאה בקמפיין לטיהור שמו
שטוטגרט הודיעה על מינויו של מרקוס ויינצירל למאמן הקבוצה
מנצ'סטר יונייטד, תיאוריית הקונספירציה: "מוריניו הוא זה שהדליף את סיפור הפיטורים"

ממאייב וקוקורין מכים את דניס פאק במסעדה

ממאייב וקוקורין מכים נהג בשל מחלוקת על חנייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully