וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן מועמד לבאיירן מינכן, סוכנו: "לא חושב שיאמן באנגליה"

ב"בילד" נטען כי הצרפתי מועמד מוביל להחליף את קובאץ', גם שמו של ארסן ונגר הועלה. סוכנו דחה את השמועות על מנצ'סטר יונייטד: "אנגליה לא מתאימה לסגנון שלו, יובנטוס מעניינת"

עריכת וידאו: מתן חדד

בשבועות האחרונים, ככל שהמשבר של מנצ'סטר יונייטד העמיק, התחזקה האפשרות שזינדין זידאן יחליף את ז'וזה מוריניו באולד טראפורד. אלא שיש קבוצה אירופית נוספת שנמצאת במשבר - באיירן מינכן שמה, שמדורגת במקום השישי בלבד בבונדסליגה, ומעמדו של ניקו קובאץ' מעורער מאוד. על פי "בילד", זיזו הוא אחד משני המועמדים המובילים שהעמיד קארל היינץ רומינגה להחליף את הקרואטי, כשהשני הוא ארסן ונגר.

על פי סוכנו של מאמן ריאל מדריד לשעבר, אלן מיליאקיו, "אני לא חושב שזידאן מתכונן לאמן קבוצה בפרמיירליג. הליגה הזאת לא מתאימה לסגנון שלו. דיברתי איתו והרעיון לא מושך אותו".

מה שאולי כן מושך את הצרפתי הוא לשוב ליובנטוס, הקבוצה בה כיכב כשחקן - והפעם כמאמן. עם זאת, הגברת הזקנה פתחה את העונה בצורה מושלמת, עם עשרה ניצחונות רצופים, וקשה לראות את מסימיליאנו אלגרי עוזב. כך או כך, לפי מיליאקיו, "יש סיפור ביובנטוס. זה אפשרי. המועדון הזה בלבו והם יכולים לשכנע אותו, יש שם פרויקט יוצא דופן".

ומה לגבי העזיבה המפתיעה את ריאל מדריד, דווקא אחרי זכייה שלישית ברציפות בליגת האלופות? "הוא היה מותש", טען הסוכן הצרפתי. "הוא היה בלחץ גדול והחליט לקחת שנת שבתון, אני לא חושב שהוא יצלול פנימה עד שהיא תסתיים".

עוד בנושא:

נוייר: "זו לא באיירן מינכן, זה מעט מדי", מולר: "המצב קשה מאוד"
גרמניה: באיירן מינכן הושפלה עם 3:0 מול בורוסיה מנשנגלדבאך
למרות המהפך והניצחון: "מנצ'סטר יונייטד שמה את זינדין זידאן בהמתנה"

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. רויטרס
לאן עכשיו? זידאן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully