וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן הושפלה עם 3:0 מול בורוסיה מנשנגלדבאך

משבר: הבווארים עם הפסד ליגה שני ברציפות ומשחק רביעי ברצף ללא ניצחון, פלאה (10), שטינדל (88) והרמן (88) כבשו עבור הסייחים, האלופה רחוקה 4 נקודות מדורטמונד, שניצחה 3:4 דרמטי

פאקו אלקאסר שחקן בורוסיה דורטמונד חוגג. רויטרס
איזה חלוץ. פאקו אלקאסר/רויטרס

לפני שיוצאים לעוד פגרת נבחרות, נפתח אמש (שישי) המחזור השביעי בבונדסליגה עם 0:2 של ורדר ברמן על וולפסבורג. בורוסיה דורטמונד ניצחה 3:4 את אוגסבורג במשחק מטורף, שאלקה המשיכה בהתאוששות שלה עם 0:2 בחוץ מול פורטונה דיסלדורף. באיירן מינכן שוב נראתה רע מאוד ושוב הפסידה, הפעם 3:0 ביתי ומשפיל במיוחד מול בורוסיה מנשנגלדבאך.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
משבר בבאיירן מינכן, שחקנים רבים מאוכזבים ממעמדם
מיכאל יוכין עורך לכם היכרות עם ילד הפלא של דורטמונד

תומאס מולר שחקן באיירן מינכן. רויטרס
תומאס מולר העצבני/רויטרס

באיירן מינכן - בורוסיה מנשנגלדבאך 3:0

אם מישהו חשב שהמשבר של הבווארים הגיע לשיא עם תצוגת הנפל ב-1:1 הביתי מול אייאקס בליגת האלופות או עם ההפסד 2:0 להרטה ברלין במחזור שעבר, אז כדאי שיחשוב שוב. באיירן מינכן רשמה משחק רביעי ברציפות בכל המסגרות ללא ניצחון והפסד ליגה שני ברציפות. בעקבות ההפסד והיכולת האומללה, הבווארים נותרו עם 13 נקודות בלבד מתוך 21 אפשריות והם במרחק ארבע נקודות מבורוסיה דורטמונד המוליכה. מנגד, בורוסיה מנשנגלדבאך השיגה ניצחון חוץ ראשון העונה וטיפסה עד המקום השני בטבלה עם 14 נקודות.

אלסאן פלאה הצרפתי הנהדר כבש את השער הראשון כבר בדקה העשירית אחרי מסירה של יונאס הופמן ובעיטה מחוץ לרחבה, שקבעה 0:1. שש דקות בלבד חלפו והסייחים כבשו את השני. הפעם לארס שטינדל נהנה מבישול של הופמן ובעט פנימה יפה מקצה הרחבה כדי לקבוע 0:2. דייויד אלאבה שוב נפצע והוחלף בדקה ה-55 על ידי רנאטו סאנצ'ס ובדקה ה-88 הוא ראה את האורחת כובשת את השלישי ומשלימה את ההשפלה כשהפעם הכובש הוא פטריק הרמן אחרי בישול של כריסטוף קראמר.

שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים עם פאקו אלקאסר. רויטרס
איזה ניצחון ענק/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - אוגסבורג 3:4

איזו דרמה גדולה נרשמה היום בגרמניה, ובסופה הקבוצה של לוסיאן פאבר שומרת על מאזן ביתי מושלם העונה עם ניצחון חמישי בחמישה משחקים בכל המסגרות (ליגה וליגת האלופות). פאקו אלקאסר שוב הראה שהוא אולי שחקן החיזוק הטוב ביותר שבורוסיה דורטמונד הביאה בשנים האחרונות והפציץ שלושער - וכל זאת אחרי שנכנס לשחק רק בדקה ה-59. פאקו אף כבש את שער הניצחון בדקה ה-96, ועלה למקום הראשון בטבלת הכובשים בגרמניה (6 שערים), וזאת מבלי שפתח בהרכב באף משחק!

אוגסבורג כבשה ראשונה בדקה ה-22 כשאלפרד פינבוגאסון מצא את הרשת אחרי שגם נגע ביד בתחילת המהלך. עבור האיסלנדי זה שער רביעי בשני המשחקים האחרונים אחרי שלא שיחק מפתיחת העונה בשל פציעה. פאקו אלקאסר נכנס כמחליף בדקה ה-59 וכעבור שלוש דקות גם כבש מקרוב אחרי בישול נוסף של ג'יידון סאנצ'ו. אבל ההגנה של דורטמונד אפשרה לאורחת להגיע למצבים ביתר קלות ונענשה בגדול בדקה ה-71 כשפיליפ מקס דחק מקרוב פנימה אחרי מסירה טובה של אנדרה האן.

למרות זאת, דורטמונד לא ויתרה והצליחה לאזן בדק ה-80 כשרפאל גריירו הוציא כדור חופשי מהר ופאקו אלקאסר בעט פנימה את ה-2:2. בשלב הזה החלוץ הספרדי הגיע לחמישה כיבושים ב-50 דקות בבונדסליגה, כלומר שער בכל עשר דקות. מריו גצה, שנכנס כמחליף בדקה ה-77 ולא נכלל בכלל בסגל במשחקים האחרונים, הצליח להעלות את דורטמונד ליתרון בדקה ה-84 אחרי בישול של אשרף חכימי וזה 2:3. האורחת מצאה את השוויון בדקה ה-87 עם נגיחה של מיכאל גרגוריטש ותגובה לא מספיק טובה של רומן בורקי. פאקו השלים שלושער ענק בדקה ה-96 כשבעט כדור חופשי ורני חדירה זז מהחומה והכדור עבר דרך שם פנימה. איזה משחק ענק לספרדי וניצחון חשוב לדורטמונד, שתצא אל פגרת הנבחרות מהמקום הראשון. פאקו הפך לשחקן השלישי בתולדות הבונדסליגה שכובש שלושער אחרי שנכנס כמחליף, ובסיומו עומד על שישה שערים ב-80 דקות בלבד בבונדסליגה.

מיכאל גרגוריטש שחקן אוגסבורג חוגג. רויטרס
גרגוריטש חוגג את ה-3:3/רויטרס

פורטונה דיסלדורף - שאלקה 2:0

אחרי שפתחה את העונה רע מאוד עם חמישה הפסדים בליגה ו-1:1 ביתי מול פורטו בליגת האלופות, הרויאל בלוז סוף סוף נכנסו לעניינים עם 0:1 ביתי מול מיינץ במחזור שעבר ואז השיגו 0:1 גם מול לוקומוטיב מוסקבה בליגת האלופות ברביעי. היום הם רשמו ניצחון שלישי בתוך שבוע כשהם לא סופגים בהם. ווסטון מקאני האמריקאי, שכבש את שער הניצחון במוסקבה, הצליח להרשית גם הפעם בדקה ה-48 אחרי מסירת רוחב טובה של סואט סרדאר. כעבור חמש דקות כבשה שאלקה את השני כשהפעם הכובש היה גידו בורגשטאלר עם בעיטה שפגעה באחד משחקני ההגנה, שינתה את הכיוון והלכה פנימה.

ווסטון מקני שחקן שאלקה חוגג. GettyImages
מקני ושאלקה נכנסו למומנטום הנדר/GettyImages

ורדר ברמן - וולפסבורג 0:2

פלוריאן קוהפלדט חגג יום הולדת 36 עם שלוש נקודות שהגדילו את המאזן של קבוצתו ל-14 נקודות. דייבי קלאסן כבש את הראשון בדקה ה-35, יוהאנס אגשטיין הוסיף אחרי בישול של לא אחר מאשר קלאודיו פיסארו (חגג 40 ביום רביעי) בדקה ה-86 וברמן השלימה משחק ביתי 17 ברציפות ללא הפסד.

שחקן ורדר ברמן דייבי קלאסן חוגג. GettyImages
קלאסן חוגג/GettyImages

משחקים נוספים:

מיינץ - הרטה ברלין 0:0

האנובר - שטוטגרט 1:3
להאנובר: בובי ווד (30 ו-45+1), אילאס בבו (91), לשטוטגרט: מריו גומז (50)

אלסאן פלאה שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך. GettyImages
מסתמן כרכש נהדר. פלאה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully