וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוייר: "זו לא באיירן מינכן, זה מעט מדי", מולר: "המצב קשה מאוד"

שחקני הבווארים הגיבו אחרי ההשפלה וההפסד 3:0 לבורוסיה מנשנגלדבאך, אלאבה כנראה קרע את שריר הירך האחורי. קובאץ': "נצטרך לשנות דברים". מתאוס: "הכי גרוע שראיתי את באיירן משחקת"

מנואל נוייר שוער באיירן מינכן עם פרנק ריברי. GettyImages
הרבה תסכול. נוייר וריברי/GettyImages

המשבר בו נמצאת באיירן מינכן הגיע אתמול (שבת) לנקודת שפל חדשה. אחרי 1:1 ביתי מול אוגסבורג, הפסד 2:0 להרטה ברלין בחוץ ויכולת אומללה ב-1:1 ביתי מול אייאקס בליגת האלופות, הגיעה תבוסת 3:0 ביתית מול בורוסיה מנשנגלדבאך במסגרת המחזור השביעי בבונדסליגה. בעקבות ההפסד, נותרה האלופה בשש השנים האחרונות עם 13 נקודות בלבד מ-21 אפשריות ועלולה לרדת היום אל המקום השישי אם ר.ב. לייפציג תנצח את נירנברג בבית. בנוסף לכל הצרות, דייויד אלאבה שוב נפצע וניקו קובאץ' אישר שהאוסטרי ככל הנראה קרע את שריר הירך האחורי ויהיה בחוץ לתקופה ממושכת.

זו הייתה הפעם הראשונה מאז 2008/9 שבאיירן מינכן סופגת שערים בשבעה משחקי בונדסליגה בבית ברציפות. כמו כן, זו הייתה הפעם הראשונה מאז 1999 שהבווארים רושמים רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון במהלך האוקטוברפסט. אם כל זה לא מספיק, אז היום אמורים השחקנים להגיע לאירועי האוקטוברפסט עם פרצופים חמוצים. אגב, הפעם האחרונה שבאיירן השלימה ארבעה משחקים ברציפות ללא ניצחון הייתה באפריל 2017, אבל אז זה היה אחרי שכבר הבטיחה את האליפות. הפעם האחרונה בה נכנסה לרצף שלילי כזה בסיבוב הראשון של העונה היה לפני תשע שנים, אז אימן את הקבוצה לואי ואן חאל.

עוד בנושא:

באיירן מינכן הושפלה בבית, ניצחון ענק לבורוסיה דורטמונד
גם ריאל מדריד בצרות: הפסידה 1:0 לאלאבס
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם המתחדש של וואלה! ספורט

חאמס רודריגס שחקן באיירן מינכן עם רוברט לבנדובסקי. רויטרס
לבנדובסקי וחאמס רודריגס/רויטרס

שוער באיירן מינכן מנואל נוייר אמר אחרי המשחק: "התחלנו טוב מאוד, אבל לא הצלחנו להשיג את ה-0:1, לא הגענו למצבים ברורים כדי לכבוש. אחרי שספגנו את השער הראשון חזרנו אחורה והשער השני היה כמו חבטה בפרצוף והיה קשה לאחר מכן. לא הצלחנו לנצל את המצבים. זו לא באיירן וזה מעט מדי".

המאמן ניקו קובאץ' הוסיף: "ברור שהיו לי כמה מילים להגיד לקבוצה, אבל זה עניין פנימי ולא צריך לצאת החוצה. עכשיו אני זה שצריך לשנות דברים וזה מה שנעשה במהלך ואחרי פגרת הנבחרות. התחלנו את המשחק טוב בעשר הדקות הראשונות, אבל אז התחלנו לבצע יותר מדי טעויות. גלדבאך כבשה שלושה שערים משלושה מצבים. אני מקבל עליי את האחריות. אנחנו צריכים לעבוד ולהשתפר כי אנחנו כובשים מעט מאוד שערים. אנחנו צריכים לעבוד בצורה שונה".

אריאן רובן המתוסכל אמר: "אנחנו עושים טעויות ונענשים עליהן באופן מיידי. לגלדבאך היו שני מצבים במחצית הראשונה והיא כבשה שני שערים. התחלנו טוב, אבל לא הגענו למספיק הזדמנויות. עכשיו אנחנו צריכים להישאר מאוחדים ולצאת מהמצב הזה ביחד". תומאס מולר אמר: "המצב קשה מאוד. אנחנו משתדלים ומתאמצים, אבל כנראה שאנחנו לא עושים מספיק. אנחנו צריכים להמשיך הלאה ולהתחיל להוציא נקודות".

כוכב העבר של באיירן ופרשן "סקיי" לותר מתאוס אמר: "אני לא זוכר את באיירן משחקת רע כל כך, אין לדבר הזה שום קשר עם כדורגל מודרני. אין התלהבות, שפת הגוף שלילית. הם אפילו לא מנסים להיכנס לדו קרבות. אני מצפה שיימצאו פתרונות בקבוצה כמו באיירן, אבל הם לא מוצאים אותם".

שחקני באיירן מינכן, תומאס מולר, רוברט לבנדובסקי עם הקמע ברני. רויטרס
מולר, שחקני באיירן והקמע ברני מודים לאוהדים בסיום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully