וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים ניצחה 73:83 את הרצליה, נהריה הפתיעה 95:98 את חולון

6.10.2018 / 22:55

האדומים צלחו את הביקור בשרון במחזור הפתיחה. ג'וש אוואנס הוביל את הקלעים עם 17 נק'. הצפוניים חגגו ניצחון מרשים על סגנית האלופה. עירוני נס ציונה ניצחה 84:90 את מכבי ראשון לציון

one

בווידיאו: תקציר הניצחוןן של הפועל ירושלים על בני הרצליה

אחרי הניצחון הגדול של מכבי תל אביב על מכבי אשדוד בהיכל, נמשך מחזור הפתיחה של ליגת ווינר עם עוד שלושה משחקים: הפועל ירושלים ניצחה 73:83 על בני הרצליה. עירוני נהריה ניצחה 95:98 את סגנית האלופה הפועל חולון. עירוני נס ציונה הפתיעה 84:90 את מחזיקת גביע ווינר הטרייה מכבי ראשון לציון.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
מכבי אשדוד עשויה להופיע עם חמישה שחקני בוגרים למשחק נגד מכבי תל אביב
סטו דגלאס בראיון: "לא יקרה שום דבר עם ההגבלות שמתכננים למתאזרחים. אני לא מודאג"
קמרון לונג: "יכולים לזכות בעוד תואר השנה", עוז בלייזר: "באתי לפה להילחם על כל התארים"

יפתח זיו, שחקן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
ניצחו את סגנית האלופה. שחקני נהריה חוגגים/אדריאן הרבשטיין

בני הרצליה - הפועל ירושלים 83:73

הפועל ירושלים הייתה רחוקה מלהבריק אך צלחה את הביקור במגרש הלא קל של בני הרצליה. החבורה של עודד קטש עדיין לא ממש מחוברת אבל גם זה הספיק כדי לנצח את הרצליה שהמשיכה לרוב את היכולת הלא מרשימה מגביע ווינר. הפועל ירושלים הצליחה לפתוח פער משמעות מהיריבה עוד במחצית הראשונה, אבל הרצליה חזרה בגדול בחצי השני והייתה קרובה למהפך. אבל הכדורים של האדומים נכנסו ברגעי המפתח וירושלים הייתה זו שחגגה את הניצחון ובצדק. ג'וש אוואנס (17 נק') ותמיר בלאט (14 נק') הרשימו במיוחד אצל החבורה של קטש. כרם משעור מראה סימני חיים (17 נקודות) אחרי עונת היובש במכבי תל אביב, אבל זה עדיין לא מספיק לקבוצה של גשפאר פטוצ'ניק.

מהלך המשחק

הפועל ירושלים פתחה את המשחק טוב יותר וטיפסה לפער דו ספרתי (6:16) בהנהגת ג'וש אוואנס. הרצליה של כרם משעור וג'ף אדריאן לא ויתרה ולאחר עשר דקות של משחק זה 15:20 לחבורה של עודד קטש. את הרבע השני ירושלים שוב פתחה בסערה ועלתה ל-19:34. הרצליה ניסתה להגיב אך התקשתה לייצר מהלכי התקפה. במחצית ירושלים הובילה 29:40.

לתחילת הרבע השלישי עלתה קבוצה אחת וזו בני הרצליה: הקבוצה מהשרון סוף סוף מצאה את הקשר לסל וכבר הצליחה לצמק לפער של שלוש נקודות בלבד (55:52), אבל הסיומת הייתה של ירושלים שהובילה 52:61 לפני עשר הדקות האחרונות. הרצליה פתחה את הרבע האחרון עם חמש נקודות רצופות וצימקה ל-57:61, אבל ירושלים שוב ברחה לפער דו ספרתי. הרצליה שוב חזרה, אבל שלשה גדולה של ג'יימס פלדיין קבעה 67:76 לקבוצה של קטש. שלשה של תמיר בלאט דקה וחצי לסיום הבטיחה סופית את הניצחון האדום. תוצאת סיום: 73:83 להפועל ירושלים.

קלעו לבני הרצליה: כרם משעור 17 נק' (6 מ-11 מהשדה), ג'ף אדריאן 12, מייקל דיקסון ואור לאומי 11 כ"א, בוגדן ביליזניוק 9, ניצן חנוכי 2, הילטון ארמסטרונג 1

קלעו לזכות הפועל ירושלים: ג'וש אוואנס 17 (7 מ-7 מהשדה), תמיר בלאט וג'יימס פלדיין 14 כ"א, כריס ג'ונסון 9, ליאור אליהו 8, בר טימור, אלכס צ'וברוביץ' ודשון באטלר 4 כ"א, יוגב אוחיון 3

צפו בתקציר הניצחון של עירוני נהריה על הפועל חולון

one

עירוני נהריה - הפועל חולון 95:98

הקבוצה של דן שמיר ממשיכה לקרטע: אחרי ההופעה החלשה בגביע ווינר, סגנית האלופה הפסידה במשחק הפתיחה בליגה לעירוני נהריה המתחדשת של מיקי גורקה. הקבוצה הצפונית פתחה בסערה את המשחק ועלתה לפער דו ספרתי. חולון אמנם חזרה אך נהריה פתחה פער של 20 (52:72). הקבוצה של דן שמיר חזרה שוב אך לא הצליחה למנוע את ההפסד. הזרים החדשים של נהריה מייק הנרי (31 נק') וטרי אלן (23) הראו שמדובר במכונות סלים יעילות במיוחד. מנגד 27 נקודות של דקוואן ג'ונס לא עזרו להפועל חולון שעדיין לא מחוברת.

מהלך המשחק

הקבוצה המתחדשת של מיקי גורקה פתחה את המשחק בסערה כשכל שחקני החמישייה צלפו מכל מקום אפשרי. חולון, מנגד, גמגמה ולא הצליחה לעצור את השטף של היריבה. הרבע הראשון הסתיים ביתרון מבטיח של הקבוצה הביתית 14:32 כשמייק הנרי וג'סטין אדוארדס הובילו את נהריה. ברבע השני המגמה התהפכה לחלוטין: קאליף וואיט וחבריו לחצו על הדוושה וקיזזו בהתמדה את ההפרש. אבל נהריה הצליחה לעצור את הסחף לקראת סוף הרבע ושלשה של ניב משגב הורידה אותה למחצית במצב רוח טוב ויתרון 39:47.

נהריה עלתה בטירוף גם לפתיחת החלק השני של המשחק, יפתח זיו חילק כדורים, מייק הנרי צלף ונהריה עלתה ל-52:72. עד לסיום הרבע חולון הצליחה לצמק מעט - 68:81 לנהריה לפני עשר הדקות האחרונות. מי שציפה לרבע אחרון רגוע התבדה: חולון צימקה בהתמדה עד ל-88:93 דקה ו-40 לסיום. אבל טרי אלן הגיב בשלשה לזכות נהריה ומזה חולון כבר לא חזרה - 95:98 לקבוצה של מיקי גורקה בסיום.

קלעו לעירוני נהריה: מייק הנרי 31 נק', 23 נק' ו-9 ריבאונדים, טרי אלן 23 נק' יפתח זיו 12 נק', 7 ריבואנדים ו-5 אסיסטים, איגור נסטרנקו 9 נק' ג'סטין אדוארדס 11 נק' ו-9 אסיסטים, ניב משגב 8 נק', ננה פאולנד 4 נק'

קלעו להפועל חולון: דקוואן ג'ונס 27 נק', קאליף וואיט 22, דריון אטקינס 19, שלומי הרוש 12, טי ג'יי קליין 7, רועי הובר 5, עמית שמחון 2

הקהל של עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
חגגו פתיחת עונה. הקהל של עירוני נהריה/אדריאן הרבשטיין

צפו בתקציר הניצחון של עירוני נס ציונה על מכבי ראשון לציון

one

מכבי ראשון לציון - עירוני נס ציונה 90:84

מכבי ראשון לציון התייצבה לדרבי האזורי מול עירוני נס ציונה בתקווה להמשיך את המומנטום מגביע ווינר, אבל שכחה שהיריבה נמצאת במומנטום משלה עם מסע אירופי מרשים. המשחק התנהל בתבנית קבועה: ראשון לציון פתחה פער שנע סביב עשר נקודות, ואילו נס ציונה חזרה פעם אחר פעם למשחק. ראשון לציון עלתה לפער דו ספרתי גם ברבע האחרון, אבל אז החל מופע של גארי בראון מנס ציונה, שקלע סלים בדקות חשובות והטיס את קבוצתו לניצחון יוקרתי במחזור הפתיחה. הקבוצה של צביקה שרף הוחזרה לקרקע אחרי הזכייה ביום חמישי. גולן גוט מנס ציונה ראוי לציון עם משחק נהדר 8 נקודות, 10 ריבאונדים ו-8 אסיסטים.

מהלך המשחק

ברבע הראשון שתי הקבוצות הציגו כישורי קליעה ראויים לציון. קמרון לונג הוביל כהרגלו את מחזיקת גביע ווינר הטרייה. מנגד, נס ציונה, הציגה משחק קבוצתי ומאוזן יותר. לאחר עשר הדקות הראשונות: 20:24 לראשון לציון. גם הרבע השני המשיך להיות צמוד, הקבוצה של נדב זילברשטיין צברה עוד ועוד ביטחון וטסה למהפך בהנהגת גארי בראון וטל דן - 43:44 לנס ציונה במחצית.

הקבוצה של צביקה שרף פתחה בהתלהבות את החלק השני של המשחק, שלשה של איגור קולשוב השלימה ריצה ראשונית של 0:9 ועלתה ליתרון 48:56. נס ציונה הזעיקה פסק זמן, חזרה ממנו חדה מעט יותר וצימקה ל-64:69 לפני עשר הדקות האחרונות. הרבע האחרון נפתח עם מטווח של עוז בלייזר שהטיס את ראשון לציון ל-67:77. אבל נס ציונה שוב קמה לתחייה והשוותה ל-79:79. ראשון לציון ניסתה להגיב אך נס ציונה המשיכה בשלה וסל של יניב סולומון העלה את נס ציונה ל-79:81. הדרמה נמשכה כשדשון סטיבנס השווה ל-81:81 דקה ו-40 שניות לסיום. בשלב הזה החל המופע של גארי בראון. גארד נס ציונה צלף שלשה, הוסיף עוד שתיים מהקו ונס ציונה עלתה ליתרון של חמש נקודות. עד לסיום בראון (22 נק') המשיך לצלוף מהקו ונס ציונה חגגה ניצחון בדרבי: 84:90

קלעו למכבי ראשון לציון: דשון סטיבנס 20 (3 מ-4 ל-3), קמרון לונג 12 ו-7 ריבאונדים, איגור קולשוב 17 (2 מ-7 ל-3) ו-8 ריבאונדים, עוז בלייזר 12, איתי שגב 11 ו-8 ריבאונדים, עמית עבו 3, מרקיס רייט 2 (1 מ-8 מהשדה). דייויד וויבר שותף (7 דקות) ולא קלע.

קלעו לעירוני נס ציונה: גארי בראון 23, 10 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, מיקל גלאדנס 18 (9 מ-10 מהשדה), כריס דואו 12, ג'ראלד לי 12, טל דן 9, גולן גוט 8 (3 מ-12 מהשדה), 10 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, עודד ברנדוויין 6, יניב סולומון 2. דניאל איידן שותף (2 דקות) ולא קלע.

מאמן עירוני נהריה, מיקי גורקה. אדריאן הרבשטיין
מאמן עירוני נהריה מיקי גורקה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully