וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד עשויה להופיע עם חמישה שחקני בוגרים למשחק נגד מכבי תל אביב

4.10.2018 / 20:31

הקבוצה של בראד גרינברג סובלת ממכת פציעות אליה הצטרף לאחרונה עידו פליישר. לאחר שהמתאזרח ג'ייק פמברטון לא השיג את כל האישורים לרישומו כישראלי, עשויה הקבוצה להופיע עם ספסל שיורכב כולו משחקני נוער

one

מכת פציעות היא דבר רגיל בספורט, אבל מה שקורה בימים אלה במכבי אשדוד חורג מכל פרופורציה. אלא אם יחול שינוי מפתיע, הקבוצה של בראד גרינברג תעלה ביום ראשון למשחק החוץ נגד מכבי תל אביב עם חמישה שחקני בוגרים, כשעל הספסל יושבים שחקני נוער, שחלקם מעולם לא התאמן עם הבוגרים.

הפציעות של אשדוד החלו עוד בשבוע שעבר עם השבר בידו של מארק טולפסן שייעדר כחודש וחצי עד חודשיים. אליו הצטרף במשחק רבע גמר גביע ווינר גם אוראל לב שסובל מנקע בקרסול. ברבע הגמר נפצע פול סטול, הגארד הזר של הקבוצה, והוא ייעדר לשבועיים נוספים מהמשחקים. מי שעוד לא שיחק בחצי הגמר נגד הפועל באר שבע, שנגרר לשתי הארכות היה ספנסר וייס, שנמצא גם הוא בספק להתמודדות עם הצהובים ביד אליהו.

עוד בנושא
עירוני נס ציונה תיכנס למו"מ להארכת חוזהו של מיקל גלאדנס
חמישי בגמר גביע ווינר: ראשון לציון ובאר שבע מחפשות תואר ראשון
#דירוג_וואלה_כדורסל מקומות 21-30: הבכורה של דני אבדיה, הירידה של יוגב אוחיון

עידו פליישר שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה עם חבריו. דני מרון
גם הוא פצוע. עידו פליישר/דני מרון

במשחק נגד באר שבע הופיעה אשדוד עם שבעה שחקני בוגרים, אלא שהבעיות לא הסתיימו בימים האחרונים. הסנטר הצעיר עידו פליישר נפצע וקיים חשש כי הוא סובל משבר מאמץ שישבית אותו לתקופה מסוימת, ואילו המתאזרח ג'ייק פמברטון, ששיחק בגביע ווינר, עדיין לא השיג את כל האישורים כדי לשחק כישראלי ולא יוכל לעמוד לרשותו של גרינברג במחזור הפתיחה.

מי שכן עומדים על הרגליים ויוכלו לשחק בוודאות הם הרכז ג'וג'ו פלאס, ששיחק אשתקד בעיקר בהפועל עפולה מהלאומית, תום מעיין שהגיע מבני הרצליה, הפורוורד לנדון מילבורן, ששיחק 50 דקות נגד באר שבע, ושני שחקני הפנים אייזיק רוזפלט וליס שושי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully