וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בגמר גביע ווינר: ראשון לציון ובאר שבע מחפשות תואר ראשון

3.10.2018 / 23:35

הכתומים שהדיחו את מכבי תל אביב והפועל ירושלים בדרך, יפגשו את העולה החדשה (21:00, ספורט 5), שתקבל מחדש את חנן קולמן, על התואר הראשון של העונה. המשחק הוזז מהדרייב אין לבית מכבי

ברני ארדוב

התואר הראשון בעונת הכדורסל 2018/19 יחולק מחר (חמישי) כשמכבי ראשון לציון והפועל באר שבע יפגשו בגמר גביע ווינר (21:00, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: ארז גוריון, פיני רימון וניר מאירסון). המנצחת בגמר תהיה הזוכה הרביעית בתולדות המפעל, אחרי מכבי תל אביב, הפועל ירושלים ואליצור אשקלון. המשחק היה אמור להערך במקור בדרייב אין בתל אביב, אך בשל חשש כי האולם לא יתמלא, הועבר לבית מכבי בראשון לציון, והאולם צפוי להתמלא ביותר מאלפיים צופים.

חנן קולמן שחקן הפועל באר שבע מול יפתח זיו שחקן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
יחזור כדי להביא לבאר שבע תואר היסטורי? חנן קולמן/אדריאן הרבשטיין

שמונה ניצחונות משמונה משחקים, זה המאזן המצוין של מכבי ראשון לציון מפתיחת ההכנה, והשבוע האחרון היה מרשים במיוחד עם שני ניצחונות תוך 24 שעות על מכבי תל אביב והפועל ירושלים. הקבוצה של צביקה שרף נראית טוב מאוד, עם שילוב בין זרים שנותנים תוצרת עד כה לישראלים מוכשרים. הכתומים קיבלו בשני המשחקים האחרונים יכולת גבוהה משלושת הזרים המובילים שלה -- דשון סטיבנס, מרקיז רייט וקמרון לונג שאליהם הצטרפו עוז בלייזר ואיגור קולשוב בנקודות, ואדם אריאל ואיתי שגב עם ההגנה. במועדון מקווים כי בהופעה השנייה בגמר גביע ווינר הם יוכלו להניף את התואר.

זה אמנם לקח להם שתי הארכות מול קבוצה קצרה במיוחד, אבל הפועל באר שבע, העולה החדשה מהליגה הלאומית, מגיעה לגמר טורניר ההכנה לעונה כבר בשנתה הראשונה. במועדון היו פחות מרוצים מהיכולת בניצחון על מכבי אשדוד, אך יותר מהאופי והעקשנות שהפגינו השחקנים. מי שבינתיים מקבלים את רוב המחמאות הם הגארד סמאג' כריסטון והמתאזרח טראוויס ווריק. לקראת הגמר החזיר רמי הדר את סטורם וורן לסגל, למרות שהוא נמצא בדרכו החוצה מהמועדון, וכן חנן קולמן יתלבש למרות שסוחב פציעה בצלעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully