וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה תיכנס למו"מ להארכת חוזהו של מיקל גלאדנס

4.10.2018 / 11:31

לקראת העלייה הצפויה לשלב הבתים ביורופקאפ הכתומים מנסים להאריך את חוזהו של הסנטר שחתום לחודש ולהחזיק חמישה זרים בסגל לכל התקופה האירופית. עם זאת, רק ארבעה יירשמו לכל משחק ליגה. קוק צפוי להיות כשיר לראשון לציון

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

עירוני נס ציונה רשמה אמש (רביעי) צעד משמעותי לקראת שלב הבתים של היורופקאפ כשגברה 78:91 על קלוז' הרומנית במסגרת המשחק הראשון בשלב המוקדמות האחרון של המפעל. הכתומים ייצאו לגומלין ברומניה בשבוע הבא עם יתרון משמעותי, כשדבר נוסף שמעודד אותם הוא שחמישה מתוך שבעת המפגשים הנוספים במוקדמות נגמרו בהפרש גבוה יותר, מה שעשוי להגן על נס ציונה כאחד הכרטיסים למפסידות הטובות ביותר, אם וכאשר תזדקק לאפשרות הזאת.

מלבד כריס דואו וטל דן שרשמו משחק נהדר נגד הרומנים, המשיך מיקל גלאדנס, הסנטר שהגיע לקבוצה רק לפני מספר שבועות, ביכולת המרשימה שלו עם 10 נקודות ו-13 ריבאונדים. חוזהו של גלאדנס מסתיים ביום רביעי הבא, אחרי משחק הגומלין ברומניה, ובנס ציונה קיבלו החלטה להמשיך עמו אם וכאשר הקבוצה תעפיל לשלב הבתים של היורופקאפ.

הכתומים ייכנסו עם שחקן הפנים האמריקאי למשא ומתן כדי להחתימו עוד לפני משחק הליגה נגד מכבי ראשון לציון ביום ראשון, אחרת לא ירשמו אותו למשחק על מנת לא להסתכן בבזבוז של רישום זר לליגה. אם גלאדנס יחתום על חוזה, נס ציונה תחזיק בסגל חמישה זרים, אך תלביש ארבעה לכל משחק ליגה.

עוד בנושא:

יורופקאפ: עירוני נס ציונה ניצחה 78:91 את קלוז', משחק מרשים לטל דן
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

מיקל גלאדנס שחקן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
עשוי לחתום עוד לפני יום ראשון. גלאדנס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully