וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונג: "יכולים לזכות בעוד תואר השנה", בלייזר: "באתי לפה להילחם על כל התארים"

5.10.2018 / 7:04

חגיגות במכבי ראשון לציון אחרי הזכייה בגביע ווינר, כשאפילו המאמן צביקה שרף שסגר חשבון עם המבקרים החליט להחליף את האימון בארוחת צהריים. הקפטן היה נרגש: "מקווה שזה לא הפעם האחרונה שייצא לי להניף גביע"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי ראשון לציון זכתה אמש (חמישי) בפעם הראשונה בתולדותיה בגביע ווינר לאחר ניצחון 66:78 על הפועל באר שבע בגמר שנערך באולמה הביתי. הכתומים שלטו במשחק לכל אורכו, והוליכו כבר ב-24 נקודות יתרון במחצית, אלא שבאר שבע רשמה קאמבק וצמצמה את היתרון עד ל-7 ברבע האחרון, אך לא יותר מכך.

הכתומים קיבלו יום יוצא מן הכלל מקמרון לונג שקלע 24 נקודות והוסיף 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, כששאר השחקנים התקשו לעמוד ביכולת הגבוהה שהציגו במהלך הטורניר. איגור קולשוב, השחקן המדובר ביותר בראשון לציון לאחרונה, סיים את המשחק אמנם עם 9 נקודות ו-12 ריבאונדים אך עם 1 מ-14 מהשדה, כשהוא סופג מכה בגבה ויוצא מדמם במהלך הרבע הראשון.

עוד בנושא:

צביקה שרף המאושר: "אני חי וקיים וגם יש לי תואר"
מכבי ראשון לציון זכתה בגביע ווינר עם 66:78 מול באר שבע
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

עוז בלייזר ושחקני מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
רק לפני ארבעה חודשים הוא ירד ליגה עם מכבי חיפה. עוז בלייזר חוגג עם הגביע/ברני ארדוב

המאמן צביקה שרף רקד על הפרקט בסיום עם כובע הפוך, כשבמסיבת העיתונאים הוא לא שוכח ואפילו סוגר חשבון עם המבקרים שמזכירים לו את הפסדים בגמרי גביע אירופה. המאמן הוותיק בחר שלא כמנהגו לוותר על האימון של יום שישי, וראשון לציון תקיים במקום האימון ארוחת צהריים קבוצתית. בשבת הכתומים ישובו להתאמן לקראת המשחק שפותח את העונה, נגד עירוני נס ציונה ביום ראשון הקרוב.
"זה התואר הראשון שלי, אני מתרגש, באתי למשחק הזה שהצורת מחשבה שלי היא שאני צריך להוביל את הקבוצה, ואני שמח שיש מסביבי שחקנים שנותנים לי לעשות את זה", אמר קמרון לונג שזכה בתואר ה-MVP של הטורניר כולו, "באתי ועשיתי כל מה שאני יכול כדי ליצור לאחרים ולשמור על היתרון, ולהגדיל אותו בכל פעם כדי שנחזור עם התואר".

לונג התייחס בהמשך למה שקרה במחצית השנייה לכתומים, וכן לסיכויי הזכייה בתואר בשנים הבאות: "ברבע השלישי הייתי כבר עייף, אבל זה לא תירוץ, שיחקנו נגד מכבי וירושלים יום אחרי יום ואז לשחק נגד באר שבע שלוחצת כל המגרש, זה לא קל. לשחק ולהמשיך להלחם, מראה הרבה על מה שאנחנו יכולים. אנחנו יכולים לקחת עוד תואר השנה, הצלחנו לעשות את זה עכשיו, ואנחנו יכולים לעשות את זה שוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קמרון לונג שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
MVP. קמרון לונג/ברני ארדוב

עוד בחוגגים היה עוז בלייזר, שרק לפני ארבעה חודשים ירד עם מכבי חיפה לליגה הלאומית: "רכבת הרים, עברתי הרבה בשנתיים האחרונות, מכמעט לא לעשות פלייאוף ולהגיע לגמר של הליגה, שנה אחרי זה לרדת ליגה, ובאתי לפה כדי להגיע לקדמת הבמה ולהלחם על כל התארים", אמר הפורוורד בסיום, "הצוות עשה עבודה מצוינת בלבחור את השחקנים עם אופי מתאים אחד לשני ול-DNA לקבוצה שרוצים לבנות פה. אנחנו נמצאים כל כך הרבה זמן על המגרש ביחד, שני אימונים, 4-5 שעות ביחד, ויושבים אחרי זה גם ביחד, מאוד מחוברים ושמח שזה מתרגם על המגרש".

על הסיכויים להמשך הדרך הוסיף: "עדיין מוקדם, אנחנו שמחים על התואר הזה, יום ראשון יש לנו משחק חשוב, צריכים להתחיל את העונה עם ניצחון. יש דמיון עם הקבוצה שהגיעה עד הגמר בחיפה, מבחינת האופי, ברגע שקבוצה הופכת למשפחה זה הנשק הכי טוב לקבוצת כדורסל. כרגע יש הרגשה מדהימה, כל תואר הוא תואר חשוב, מכל תואר נהנים, זה פעם ראשונה שיצא לי להניף גביע ומקווה שזה לא הפעם האחרונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully