וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף המאושר: "אני חי וקיים וגם יש לי תואר"

4.10.2018 / 23:23

מאמן מכבי ראשון לציון חגג את הזכייה בגביע ווינר: "זוכרים לי שהפסדתי שלוש פעמים בגמר גביע אירופה, אבל גם הגעתי לשם". לונג, שהצטיין, אמר: "נתתי הכול". הדר: "אוהב את האופי שלנו"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר גמר גביע ווינר

מכבי ראשון לציון זכתה הערב (חמישי) בגביע ווינר. הכתומים ניצחו 66:78 את הפועל באר שבע למרות שדי נפלו מהרגליים במחצית השנייה, ובעיקר ברבע השלישי, בשל העייפות עם המשחק השלישי בארבעת הימים האחרונים, אבל גם זה הספיק כדי לנצח. קמרון לונג בלט עם 24 נקודות ו-7 ריבאונדים והצליח להוביל את ראשון לתואר למרות ערב בו איגור קולשוב הפגין חוסר אחריות וסיים עם 1 מ-14 מהשדה.

עוד בנושא:

מכבי ראשון לציון זכתה בגביע ווינר עם 66:78 מול באר שבע
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
חשש שמכבי אשדוד תופיע עם חמישה בוגרים בלבד בליגה

צביקה שרף מאמן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
עדיין כאן ובגדול. שרף/ברני ארדוב

מאמן ראשון לציון צביקה שרף אמר אחרי המשחק: "לא היה לנו כוח לשתי מחציות באותה רמה של אגרסיביות, באר שבע קבוצה אגרסיבית מאוד שאילצה אותנו לשחק הגנה חזקה מאוד. ברבע השלישי הייתה לנו ירידה קלה ובסוף חיכינו שהשעון ייגמר כדי שניקח את הניצחון הזה. השחקנים היותר ותיקים עם הניסיון מתעלים במעמדים האלה. עכשיו נלך הביתה, נראה את כל ארבעת המשחקים ונתכונן למשחק מול נס ציונה ביום ראשון. יום אחרי משחק יש בדרך כלל אימון, אבל שיחקנו שלושה משחקים בארבעה ימים. אני חי וקיים ויש לי תואר".

שרף הוסיף: "תמיד טוב להיות במשחק על תואר, אמרתי לשחקנים שלי גם היום וגם אתמול שאתה לא יודע מתי הפעם הבאה שתשחק על תואר. יש אנשים שנוטים לא להעריך את התואר הזה, וראינו שבכל שנה הקבוצה שזוכה בתואר הזה מרוצה מאוד. אני מכבד מאוד את התואר הזה, אנדולו זכתה בתואר הזה מול פנרבחצ'ה, מילאנו באיטליה, ריאל בספרד. אנחנו בחברה טובה. ברור שהיכולת הזאת מחייבת אותנו, יש לנו קבוצה טובה ונמשיך לעבוד כדי לשמור על היכולת הטובה. ניתן לכולם לשמוח, ננוח מאימונים אבל נעשה ארוחת צהריים קבוצתית. נבדוק את מצב הפצועים וכולם יצטרכו להרים את עצמם עד יום ראשון".

על איך הוא מרגיש עם הזכייה בתואר, אמר שרף: "אני אוהב כדורסל אהבת נפש, אוהב לאמן, בטח שאוהב לנצח, אבל בכדורסל למאמן אין רק ניצחונות. יש גם הפסדים. קורה, אז נכון שכולם מגנים אותי על הפסד של שלושה גמרי גביע אירופה, אבל צריך להגיע לגמר הזה, ולזכור מול מי שיחקנו, קבוצות אגדיות עם שחקנים אגדיים. ברגע שלא תהיה לי את ההתלהבות הזאת, אני לא אאמן. בכל מקום לא החבאתי את הרצון שלי והאהבה שלי לאמן. ברגע שנתנו לי את מה שאני רוצה, אני עושה את זה".

קמרון לונג, שנבחר לשחקן המצטיין, אמר: "נתתי את כל מה שהיה לי כי רצינו לזכות בתואר. אלוהים הוא הסיבה שבגללה אני פה. אני רוצה להיות המנהיג של הקבוצה. אנחנו עוד נלך ונשתפר בהמשך העונה. יש לנו עוד הרבה עבודה, אנחנו מתאמנים ביחד רק חודש".

מאמן באר שבע רמי הדר: "במחצית הראשונה עשינו 2 מ-14 לשלוש ואנחנו קבוצה שקולעת טוב יותר לשלוש. הם עמדו 19 פעמים על הקו במחצית. הם עשו לא מעט נקודות מהזדמנות שנייה ואנחנו עשינו במחצית השנייה לא מעט נקודות מפיק אנד רול. אני אוהב את האופי שהראינו, את היכולת שלנו לשחק כדורסל גם בימים שהכדור לא נכנס והדברים לא עובדים, אנחנו עדיין שם ולא מוותרים.

"הטורניר הזה משקף את המצב נכון להיום, דברים יכולים להשתנות, והם ישתנו לא רק בהפועל באר שבע. נכון להיום, עם השינויים שעשינו מאוחר והקבוצה שיש לנו, אני סומך על השחקנים, ותמיד מרגיש שיש את הרצון לעבוד, להשקיע ולהתאמץ. המטרה היום עם חנן קולמן הייתה להחזיר אותו כי רציתי שהוא יחווה משחק. לא תכננתי שהוא ישחק כל כך הרבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully