וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון זכתה בגביע ווינר עם 66:78 מול הפועל באר שבע

אחרי שניצחה את מכבי תל אביב והפועל ירושלים, הצליחה החבורה של צביקה שרף לגבור גם על העולה החדשה למרות מחצית שנייה לא טובה ויום אומלל של קולשוב (1 מ-14 מהשדה), קמרון לונג להט עם 24 נקודות ו-7 ריבאונדים

one

ברכות למכבי ראשון לציון. יומיים לפני פתיחת ליגת העל, זכו הערב (חמישי) הכתומים מעיר היין בתואר הראשון לעונת 2018/19 בכדורסל הישראלי עם גביע ווינר. ראשוניה עשתה את זה עם 66:78 מול הפועל באר שבע בגמר, שנערך בבית מכבי. הקבוצה של צביקה שרף, שעברה השבוע את מכבי תל אביב בשני ואז את הפועל ירושלים בשלישי, ממש לא הראתה סימני עייפות ומהשנייה הראשונה הכתיבה את הקצב ושלטה לחלוטין במשחק, אבל ברבע השלישי נראתה כמי שנופלת מהרגליים. למזלה, היא הצליחה לשמור על מרחב של כעשר נקודות הפרש, לפעמים קצת פחות לפעמים קצת יותר, אבל בסופו של דבר זה הספיק.

עוד בנושא:

ראיון מיוחד עם איתי שגב: "למה לאמלל אותי?"
עירוני נס ציונה תיכנס למו"מ על הארכת חוזהו של מיקל גלאדנס
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

עוז בלייזר שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
הגביע כתום/ברני ארדוב

זה התואר ה-19 בקריירה המפוארת של צביקה שרף כמאמן ראשי והראשון בישראל בו הוא זוכה מחוץ למכבי תל אביב, איתה זכה בעשר אליפויות ובשישה גביעים. איגור קולשוב, שזכה לכל כך הרבה מחמאות אחרי הניצחונות מול מכבי תל אביב והפועל ירושלים, קצת התבלבל כנראה וסיים משחק חלש עם 1 מ-14 מהשדה (וגם 11 ריבאונדים). מי שבלט בראשון לציון היה קמרון לונג, שקלע 24 נקודות והוסיף גם 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. אצל באר שבע בלט טיילור ברון עם 21 נקודות ו-9 ריבאונדים, אבל זה לא הספיק לעולה החדשה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
קמרון לונג שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
המצטיין של המשחק. קמרון לונג/ברני ארדוב

באר שבע פתחה דווקא לא רע עם 2:4, אבל מאז פשוט נראתה נורא ורק ג'ורדן סווינג מצליח לקלוע שלשה כשהיא קולעת 7 נקודות בלבד ברבע הראשון עם 2 מ-14 מהשדה. מנגד, ראשון נראתה טוב יותר למרות שעבירה קשה שבוצעה על איגור קולשוב לא נפסקה ואחרי 10 דקות זה 7:15 לראשון.

ראשון לציון המשיכה לברוח אחרי שלוש קליעות עונשין של אדם אריאל ועלתה ל-7:24, אבל אז הגיע סל של טיילור ברון שצימק ל-9:24. החגיגה של צביקה שרף ושחקניו נמשכה בגדול גם ברבע השני כשקמרון לונג שוטף את הפרקט ומסיים את המחצית עם 19 נקודות, 4 ריבאונדים ו-3 אסיסטים. באר שבע קלעה רק שתי נקודות יותר ממנו ובמחצית זה 21:45 לראשון לציון.

באר שבע חזרה בגדול לעניינים ברבע השלישי, בעיקר בגלל טיילור ברון שסיים את הרבע עם 17 נקודות ו-9 ריבאונדים והעולה החדשה נעלה את הרבע הזה עם 11:22 ופיגור 13 בלבד, 56:43.

הרבע הרביעי נפתח כשקולשוב ממשיך לזרוק ולהחטיא ובאר שבע צימקה ל-52:63, אבל אז דונלדסון ביצע עבירה בלתי ספורטיבית שנייה והורחק. באר שבע המשיכה להישאר בעניינים כשקולשוב מנסה להציל את המולדת לבד, אבל למזלו איתי שגב גילה הרבה אחריות עם ריבאונדים בהתקפה וסלים והציל את הקבוצה שלו מניסיון קאמבק באר שבעי ובסיום זה 66:78 כתום.

צביקה שרף מאמן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
אף פעם לא נח, אף פעם לא נרגע, תמיד ממשיך ללחוץ על הדוושה. שרף/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו למכבי ראשון לציון: קמרון לונג 24 נקודות (6 מ-14 מהשדה), 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, דשון סטיבנס 13 ו-6 ריבאונדים, עוז בלייזר 10 ו-8 ריבאונדים, איגור קולשוב 9 (1 מ-14 מהשדה) ו-12 ריבאונדים, מרקיז רייט 8 ו-5 אסיסטים, איתי שגב 6 ו-6 ריבאונדים, אדם אריאל 6, דייויד וויבר 2. עמית עבו (1:11 דקות) ונמרוד טישמן (00:07) שותפו, אך לא קלעו.

קלעו להפועל באר שבע: טיילור ברון 21 נקודות (7 מ-16 מהשדה) ו-9 ריבאונדים, סמאג' כריסטון 12, טראוויס ווריק 11 (3 מ-10 מהשדה) ו-6 ריבאונדים, ג'ורדן סווינג 10, בן אייזנהארט 6, ג'אקים דונלדסון 4, חנן קולמן 2. אוהד כהן (1:36 דקות), יאיר קרביץ (3:12), רם אליאספור (2:17) ועמית גרשון (09:02) שותפו, אך לא קלעו.

איתי שגב שחקן מכבי ראשון לציון מול טיילור ברון שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
שגב גילה אחריות בדקות הסיום/ברני ארדוב
איגור קולשוב שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
סיים את המשחק עם 1 מ-14 מהשדה, אבל ראשון לציון ניצחה. קולשוב/ברני ארדוב
איגור קולשוב שחקן מכבי ראשון לציון עם עוז בלייזר. ברני ארדוב
קולשוב ובלייזר עושים פוזות למצלמה/ברני ארדוב
ג'אקים דונלדסון שחקן הפועל באר שבע מול קמרון לונג שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
דונלדסון מול לונג/ברני ארדוב
מרקיז רייט, דייויד וויבר, קמרון לונג שחקני מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
לונג עם וויבר ורייט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully