וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לודוביק אוברניאק הודיע על פרישה בגיל 33: "הגשמתי חלום של ילדים רבים"

קשר מכבי חיפה לשעבר החליט לתלות את הנעליים. הוא שיחק במדי הירוקים בעונת 2015/16 והיה שותף לזכייה בגביע המדינה. אוברניאק: "גאה שניסיתי את מזלי מחוץ לצרפת. זה לא היה קל"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

קשר מכבי חיפה לשעבר, לודוביק אוברניאק הודיע על פרישה מכדורגל בגיל 33. אוברניאק שיחק במדי הירוקים בעונת 2015/16 והיה שותף לזכייה של מכבי חיפה בגביע המדינה לראשונה זה 18 שנה.

במהלך הקריירה שלו שיחק אוברניאק בין היתר במץ, ליל, בורדו וורדר ברמן. בשנת 2009 הגיש הצרפתי בקשה להתאזרח בפולין ולאחר שזו אושרה הוא ערך 34 הופעות במדי הנבחרת הפולית וגם כבש במדיה שישה שערים.

עוד בנושא
אולאנרה סיכם בבית"ר ירושלים. גיא לוזון: "אנחנו עדיין לא קבוצה"
ברק בכר: "ברור שיש לחץ, אבל אני מאמין בשחקנים וסומך עליהם"
העלבון, האיומים ומאריבור: סיפור הפרידה של סתיו פיניש מבני יהודה

גליינור פלט שחקן מכבי חיפה (ימין) עם לודוביק אוברניאק. קובי אליהו
נפרד מהמשחק. אוברניאק/קובי אליהו

אוברניאק כתב בחשבון הטוויטר שלו: "חברים לקבוצה, אוהדים, עיתונאים וחברים יקרים. בהתרגשות גדולה אני מודיע, אחרי 17 שנות קריירה ו-549 משחקים, כי הגיע הזמן שלי לתלות את הנעליים. ברגעים אלה, כשאני מביט לאחור, יש בי גאווה על הגשמת החלום שלי, חלום של ילדים רבים.

"אני גאה ששיחקתי במועדונים גדולים בצרפת והתחככתי בשחקנים גדולים, וגאה שניסיתי את מזלי מחוץ למדינה, גם אם זה לא תמיד היה קל. הקריירה עלתה מעל הציפיות שלי. הכדורגל נתן לי כל כך הרבה ואני מרגיש חוב עצום כלפיו. להעניק לאחרים את הערכים שקיבלתי זו דרך טובה להחזיר.

אוברניאק לא פסל אפשרות שיאמן בעתיד, אך בינתיים יעבוד באופן קבוע בערוצים של RMC (רדיו מונטה קרלו): "התמזל מזלי, תודות ל-RMC, לפרוח כפרשן כחלק מקבוצה מבריקה, דואגת ואנושית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully