וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולנארה סיכם. חוגג לאוהדים: "מאמין שנהיה גאים נגד מכבי ת"א"

4.10.2018 / 19:45

החלוץ הניגרי יעבור בדיקות מקיפות בטרם יחתום על חוזה. הבעלים קרא לאוהדי בית"ר לרכוש כרטיסים למשחק בראשון: "הקצאנו תקציב רב לתפאורה, זה משחק חשוב, בואו לקחת חלק ממנו"

צילום. גדעון צנטנר, עריכת וידאו: מתן חדד

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג פרסם הערב (חמישי) בדף הפייסבוק שלו פוסט לקראת המשחק מול מכבי תל אביב. חוגג כתב: "אני מאמין שנהיה גאים בסוף הערב. הקבוצה עובדת על הבעיות ויגיעו עם המוטיבציה הנכונה. הקצנו תקציב רב לתפאורה במשחק הזה כדי לייצר חוויה לקהל ואווירה לשחקנים אך בינתיים מכירת הכרטיסים לא מספקת. זהו משחק חשוב. בואו לקחת חלק ממנו". עד כה נמכרו 12 אלף כרטיסים למשחק ונותרו כרטיסים ליציע המערבי והמזרחי.

החלוץ הניגרי ארון אולנארה סיכם את תנאיו בבית"ר ירושלים ויחתום לעונה אם יעבור בדיקות רפואיות מקיפות. אולנארה בן ה-24 שיחק בעבר בנורבגיה וסין וכן בצסק"א מוסקבה ואמקר פרם הרוסיות. הוא שוחרר מצסק"א באמצע אוגוסט. בית"ר תצטרך להוציא לניגרי ויזה והצפי הוא שינחת לקראת סוף השבוע הבא.

בינתיים הקבוצה ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן גיא לוזון והבלם טל כחילה. הקבוצה מהבירה מתכוננת למשחק בית נגד מכבי תל אביב ביום ראשון. לוזון אמר: "תמיד יש רעש סביב מאמני כדורגל. פעם זה אוהדים, פעם זה הנהלה, פעם תקשורת. אבל תפקידו של מאמן זה להתעסק בעיקר, באימונים, בשחקנים, בהכנה למשחקים. אני אחד שברוב הקריירה - הצלחה או פחות הצלחה - תמיד הייתה אש בכיוון שלי. אני רגיל לזה וחי עם זה יותר מ-18 שנה. אני מעדיף שהאש תהיה כלפיי ולא כלפי השחקנים. השחקנים צריכים שקט".

המאמן הוסיף: "יש סעיף עובדות. הקבוצה חדשה לגמרי, היא נבנתה במהירות ב-3-4 שבועות. יש לנו שחקנים טובים, אבל אנחנו עדיין לא קבוצה וטבעי שלא נשחק ברמה גבוהה. תראו את הפועל באר שבע, שזכתה בשלוש אליפויות רצופות עם אותו מאמן. גם שם יש שחקנים חדשים וגם להם לוקח זמן. מי שרוצה להתעלם מהעובדות זו זכותו, אין לי שום כוונה להתווכח. אני חי בשקט עם הפלת כל האשמה עליי".

לוזון המשיך באותה נימה: "הסגל הקיים יספק את התוצאות הרצויות, אבל אין הוקוס פוקוס וקסמים. לא יכולנו לבנות סגל במשך חודשיים-שלושה ולהריץ אותו במחנה אימונים. בתקופת ההכנה הייתה לנו קבוצת נוער מחוזקת. אנחנו מתקנים את הטעויות במאני טיים, בזמן אמת. למרות זאת, אני מסכים שאנחנו צריכים להיראות הרבה יותר טוב מאשר בקרית שמונה".

גיא לוזון מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
גיא לוזון מאמן בית"ר ירושלים/קובי אליהו

"שיחקנו נגד סכנין וזה היה מדהים. כבשתי שער יפה, שער קשה והתגובה של האוהדים הייתה נפלאה. זה היה שער מיוחד - הראשון שלי בישראל". אפונסו טיירה התראיין אתמול (רביעי) בפורטוגל וסיפר על החוויות שלו בבית"ר ירושלים, אליה נמכר מעירוני קרית שמונה לפני כחודש וחצי.

הפורטוגלי בן ה-26 סיפר: "כשהגעתי לישראל המטרה שלי הייתה להתקדם וזה מה שקרה. בית"ר היא קבוצה גדולה וכשהייתה לי הזדמנות לעבור אליה, ניצלתי אותה. זו הייתה קפיצת מדרגה למקום עם שאיפה לזכייה בתארים. אני מרגיש שכאן יש לי אפשרות לשאוף יותר גבוה".

הקשר האחורי נשאל בנוגע לשאיפות שלו לעתיד והשיב: "אני פרגמטי, אני אף פעם לא אומר שהחלום שלי הוא להגיע לליגה כזו או אחרת. השאיפה שלי היא 'להיות הכי טוב ברחוב שבו אני גר'. וזה המצב גם עכשיו: להצליח עם בית"ר. אני רואה את עצמי נשאר פה כמה שנים ונאבק על תארים".

טיירה סיכם: "המטרה שלי היא להיות שחקן מפתח בבית"ר ירושלים, להגיע לגמר הגביע ולסיים את העונה במקומות 1-3. הקבוצה עדיין לא התחברה, אבל באופן אישי אני מרגיש שהתאקלמתי. במשחקי בית האצטדיון כמעט תמיד מלא, ואנחנו מדברים עם 25-30 אלף אוהדים שעושים המון רעש".

עוד בנושא:

מאור בוזגלו עשוי להיכלל בסגל נגד מכבי תל אביב
אלי אוחנה: "משה חוגג מביא לבית"ר ירושלים רוח אחרת"
אוהדי בית"ר ירושלים קראו לגיא לוזון להתפטר

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים: ברונו איבה חתם, השחקנים חוששים ממסע הרכש

לכתבה המלאה
שחקן בית"ר ירושלים אפונסו טיירה. ברני ארדוב
"התגובה של האוהדים אחרי השער הייתה נפלאה". טיירה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully