וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "ברור שיש לחץ, אבל אני מאמין בשחקנים וסומך עליהם"

מאמן הפועל באר שבע דיבר לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה בשבת (20:30, ספורט 4): "אני תמיד מאמין, יש לנו את הדרך שלנו". עדן בן בסט: "אנחנו עובדים נכון ואני מאמין שנצא לדרך חדשה"

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. בני בן סימון
"מפרגן לאלישע לוי". ברק בכר/בני בן סימון

יומיים לפני שהיא פוגשת את מכבי פתח תקוה במסגרת המחזור השישי בליגת העל, קיימה הערב (חמישי) הפועל באר שבע מסיבת עיתונאים. המאמן ברק בכר והחלוץ עדן בן בסט נטלו חלק במסיבת עיתונאים ודיברו על התחושות אחרי פתיחת העונה החלשה והאופטימיות לקראת ההמשך.

ברק בכר פתח ואמר: "כשאתה לא מנצח בכל כך הרבה משחקים ברציפות ברור שיש לחץ, אבל יש פה שחקנים מקצועיים שיודעים להתמודד עם הלחץ ואני סומך עליהם. אני תמיד מאמין, יש לנו את הדרך שלנו. אנחנו עושים הכול כדי לשפר את הקבוצה ולעשות הכול נכון". על הפצועים של באר שבע אמר המאמן: "אורן ביטון לא יהיה בסגל למשחק הקרוב, אבל הוא מתקדם יפה וכולנו מקווים שהוא יחזור בקרוב". על המפגש מול אלישע לוי, שאימן לפניו את באר שבע, אמר בכר: "תמיד אמרתי שאלישע עשה פה שלוש שנים יפות ובנה בסיס טוב. הוא מאמן טוב, לא סתם הגיע לנבחרת ואני יכול רק לפרגן לו".

על היכולת של הקבוצה העונה אמר: "אנחנו עובדים מקצועית, מנטאלית ופיזית. זה פחות עובד מבחינת תוצאות, אבל אני כן חושב שיש דברים טובים במשחקים האחרונים. יש פה קבוצה שלמה, אנחנו לא תלויים בשחקן כזה או אחר. סבע והאסלביינק מוכשרים מאוד ואנחנו לא נשפוט אותם לפי משחק אחד או שניים. אין לי ספק שכולם יתרמו".

עדן בן בסט: "מבחינה קבוצתית אנחנו לא מצליחים לכבוש. אנחנו עושים הרבה דברים נכונים. כולם רוצים לחזור לנצח, אבל כרגע אנחנו לא זוכים לזה. אנחנו עובדים קשה ויודעים מה אנחנו עושים טוב ולא טוב. אני מקווה שבמשחקים הבאים ייכנס לנו הכדור והתוצאות יילכו לטובתנו. אם עושים את הדברים נכון, ואנחנו עושים את הדברים נכון, התוצאות יבואו. כולם מצפים מהפועל באר שבע לדרוס בכל משחק ולספק את התוצאות הכי טובות. אני מסתכל איך לשפר את הדברים. הדרך היא הדרך הנכונה ואני מאמין שגם התוצאות יגיעו".

עוד בנושא:

הפועל באר שבע צפויה להשתתף בשכרו של בן שהר כדי שיעבור למכבי חיפה
הסיפור המוזר על ביטול מעברו של גבריאל תמאש ל"קבוצה בכירה באיטליה"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully