וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע צפויה להשתתף בשכרו של בן שהר כדי שיעבור למכבי חיפה

4.10.2018 / 10:11

אחרי שהירוקים החליטו לנסות ולצרפו לקראת ינואר, הצדדים ינסו להגיע לפשרה בזמן שהחלוץ עדיין ביציע. בחיפה מצפים לשיפור אצל רוקאביציה. סומא צפוי להיכלל בסגל, סלליך יאבד את מקומו?. ריינן: "היינו ראויים ליותר נקודות מול באר שבע ומכבי חיפה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אלונה ברקת עשויה להשתתף בשכרו של בן שהר במטרה שיעבור למכבי חיפה בחלון ההעברות הבא בחודש ינואר. המסר הזה הועבר גם לירוקים, שממתינים לסיכום בין הצדדים בתקווה שניתן יהיה לבצע את העסקה עוד לפני פתיחת החלון. כזכור, שעות ספורות לאחר סגירת החלון, אישרו במכבי חיפה כי החליטו לנסות ולצרף את שהר בחודש ינואר. הצדדים שוחחו ביום האחרון של חלון ההעברות, אך בניגוד לפרסומים שונים לא היו קרובים להגיע לסיכום והחליטו להמתין לחלון ההעברות הבא.

מקורבים למשא ומתן בין הצדדים טוענים כי ברקת הציעה לשהר לקבל פיצוי תמורת עזיבה, אך הצדדים לא הגיעו לפשרה וכעת עשויה באר שבע להעבירו לירוקים, שרוצים לחזק את הקבוצה בחלוץ נוסף, תוך מתן פיצוי גבוה יותר. "בן הוא אחד החלוצים הכי טובים בישראל, אבל יכול להיות שהחיבור עם באר שבע לא נכון לו כרגע", אמר גורם הבקיא בפרטים.

עוד בנושא:

אפונסו טיירה: "המטרה היא להגיע לגמר הגביע ולסיים במקומות 1-3"
הסיפור המוזר על ביטול מעברו של גבריאל תמאש ל"קבוצה בכירה באיטליה"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

בן שהר שחקן הפועל באר שבע עם אלונה ברקת בעלי הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
נמצא פתרון? שהר וברקת/יוסי ציפקיס

אחרי יום חופש, מכבי חיפה חוזרת לכפר גלים ושם היא עורכת את ההכנות לקראת המשחק מול הפועל רעננה. המאמן פרד רוטן, ששוחח עם השחקנים בקצרה לאחר המשחק האחרון וזוכה לתמיכה גם מהבעלים יעקב שחר, יודע שכל תוצאה אחרת מלבד ניצחון במחזור הקרוב עשויה להוביל לזעזוע מקצועי במועדון. "זה נכון שיש מגמת שיפור בקבוצה, אבל אנחנו חייבים להתחיל לצבור נקודות", אמרו במועדון, שם מצפים לשיפור ביכולת של ניקיטה רוקאביציה, שנראה לא מרוכז ליד השער.

עדיין לא ברור מי יפתח לצד אטיין ריינן במרכז ההגנה - אליסון דוס סנטוס שזכה לביקורת במשחקים האחרונים בשל חוסר הריכוז שלו בהגנה, או אעיד חבשי שזומן לסגל נבחרת ישרקאל לקראת המשחקים מול סקוטלנד ואלבניה. רוטן כבר הבהיר שלא יערוך שינויים רבים בהרכב. סיידובה סומא ישוב לסגל הקבוצה ורועי קהת ימשיך גם הוא ב-18. סינטאיהו סלליך עשוי לעלות ליציע. למרות השיחה עם פרד רוטן, במועדון החליטו לא לנקוט בשלב זה בהליך משמעתי נגד עמית זנטי, שבשלב זה עדיין לא חוזר לסגל.

עוד באותו נושא

מוחמד עוואד זומן לסגל נבחרת ישראל, גם ערן זהבי בפנים

לכתבה המלאה
ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה מול דור פרץ שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא מרוכז. רוקאביציה/ברני ארדוב

בלמה ההולנדי של הקבוצה אטיין ריינן, התייחס לתוצאות האחרונות ואמר לאתר הרשמי: "אנחנו ראויים ליותר נקודות במשחקים האחרונים. אם למשל ניקח את המשחק מול מכבי תל אביב ובאר שבע, היינו ראויים להרבה יותר. יצרנו מספיק מצבים כדי לנצח את המשחק ולא הצלחנו להבקיע. אחרי ההפסד בגמר לא היה לנו קל להתאושש מבחינה מנטלית אבל אני חושב שהתמודדנו עם זה יפה".

הבלם שחזר להרכב במשחקים האחרונים הוסיף: "מכבי חיפה זו קבוצה עם סגל שחקנים רחב ומצוין. יש מקום ל-11 שחקנים בלבד והתחרות היא טובה לכולנו. כולם מנסים להילחם על המקום שלהם בהרכב וממתינים להזדמנות שלהם".

לקראת רעננה, אטיין מבין שהקבוצה זקוקה לניצחון: "אחרי התוצאות האחרונות שלא היינו מרוצים מהם, אנחנו רוצים להשיג את שלוש הנקודות בכל דרך, לא משנה איך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully