וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיפור המוזר על ביטול מעברו של גבריאל תמאש ל"קבוצה בכירה באיטליה"

סוכנו לשעבר של הבלם הרומני סיפר כי הוא היה על סף מעבר גדול, אבל אז נתפס משתכר עם אדריאן מוטו לפני משחק של נבחרת רומניה והמעבר בוטל: "התחננתי בפניו שלא יעשה שטויות"

דובאן ספאטה שחקן אטאלנטה מול גבריאל תמאש שחקן הפועל חיפה. GettyImages
תמאש מול ספאטה מאטאלנטה/GettyImages

גבריאל תמאש הוא אחד השחקנים בעלי הרקורד המרשים ביותר בליגת העל. בלם הפועל חיפה בן ה-34 שיחק בליגות הגדולות ביותר באירופה במהלך הקריירה ובקבוצות כמו גלאטסראיי, ספרטק מוסקבה, סלטה ויגו, אוקזר, ווסט ברומיץ', ווטפורד, קרדיף סיטי ואחרות. עם זאת, ייתכן שהוא היה יכול להגיע הרבה יותר רחוק.

המנהל המקצועי של רפיד בוקרשט היום ומי שהיה סוכנו של תמאש בעבר, פלורין מנאה, סיפר היום (רביעי) בראיון ברומניה כי הבלם היה אמור לעבור לקבוצה בכירה בליגה האיטלקית, אלא שאז קרתה "תקלה". תמאש היה בהתכנסות של נבחרת רומניה לפני משחק אימון מול סן מרינו ויצא לבלות ולשתות עם אדריאן מוטו, מה שגרם לכך ששניהם נזרקו מן הסגל הלאומי. החדשות הגיעו לאוזניהם של אנשי הקבוצה והעסקה בוטלה. "היה לנו הכול מוכן מול הקבוצה הבכירה הזו ואמרתי לגבריאל שאני מתחנן שלא יעשה כלום", סיפר מנאה. הוא אמר לי: 'אתה משוגע? אני יוצא עם הנבחרת למשחק מול סן מרינו, מה אני כבר אעשה שם?'".

מנאה המשיך וסיפר: "אז הם התקשרו אליי, הם היו מועדון גדול ורציני מאוד והם אמרו לי שלא יקחו את גבי. אמרתי למוטו שייתן לי כסף כי הפסדתי המון כסף בגללו, אבל הוא אמר לי שהוא לא הכריח את גבי".

עוד בנושא:

עידן ורד בראיון: "היה חדר הלבשה מושלם, עכשיו המצב שונה"
תומאש סיבוק קיבל פנייה מנבחרת צ'כיה
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully