וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאש סיבוק קיבל פנייה מפתיעה ממאמן צ'כיה: "יגיע אם נצטרך אותו"

3.10.2018 / 15:24

בלם מכבי פתח תקוה, שפרש מנבחרתו בקיץ 2017, הסכים לבקשת המאמן החדש ירוסלב שילהבי ונמצא ברשימת הגיבוי למשחקים בליגת האומות. שילהבי: "הוא היה מופתע ומרוצה". מרסיאל בספק לשבת

תומאס סיבוק שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
הסכים לשמש כשחקן גיבוי. תומאש סיבוק/ברני ארדוב

תומאש סיבוק חוזר לנבחרת צ'כיה. הבלם בן ה-35, שפרש מהנבחרת בקיץ 2017 אחרי 65 הופעות, שישה שערים ויותר משנתיים כקפטן, קיבל פנייה מפתיעה מצד המאמן החדש ירוסלב שילהבי והסכים לשמש כשחקן גיבוי. בלם מכבי פתח תקוה לא נכלל ברשימה הראשונים של 21 המוזמנים, אך נמצא בין חמשת שחקני הגיבוי, מתוכם שניים יצטרפו לסגל לקראת המשחקים מול סלובקיה (13 באוקטובר, בטרנבה) ואוקראינה (16 באוקטובר, בחרקוב) במסגרת ליגת האומות.

המאמן שילהבי הסביר היום (רביעי) בעת פרסום הסגל: "דיברתי עם תומאש סיבוק, הוא היה מופתע ומרוצה. בניגוד לרומן הובניק שסירב למשל, מבחינת סיבוק הקריירה שלו במדים הלאומיים לא הסתיימה והוא העמיד עצמו לרשות הנבחרת. הסכמנו שהוא יגיע אם נצטרך אותו".

בינתיים, מכבי פתח תקוה ממשיכה בהכנות לקראת משחק הליגה מול הפועל באר שבע באצטדיון טרנר במוצאי שבת (20:30, ספורט 4). מנור סולומון לא התאמן אתמול, אך במועדון סבורים שיהיה כשיר למפגש עם האלופה. ז'והאן מרסיאל חוזר לאימונים בהדרגה, אך הוא עדיין בספק לשבת.

עוד בנושא

יוסי בניון: "מהרגע שחזרתי לישראל שואלים מתי אני פורש"
לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully