וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מהרגע שחזרתי לישראל שואלים 'מתי בניון פורש?'. אעשה זאת מתי שנוח לי"

30.9.2018 / 7:44

יוסי בניון התייחס לשמועות סביבו. ההערכה היא שהקשר יפרוש בתום העונה, אך במועדון לא קיבלו הודעה מהשחקן על כך ומבהירים: הוא לא יעזוב גם בינואר. הקשר הוסיף: "הייתה לי תקופה טובה במכבי חיפה. אי אפשר להפוך את ספיגת השערים המוקדמת לשגרה"

יוסי בניון, מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
לא הולך לשום מקום. בינתיים. בניון/קובי אליהו

במכבי פתח תקוה סימנו בתחילת העונה שתי מטרות חשובות: התברגות בחלק העליון של הטבלה וקידום שחקני בית צעירים. עד עכשיו, עושה רושם שאלישע לוי עומד בשתיהן, כשאחד השחקנים המובילים בקבוצה שלו הוא דווקא השחקן בוותיק ביותר שלו - יוסי בניון. ההערכה היא שבניון יפרוש בתום העונה, למרות שבמועדון לא קיבלו הודעה רשמית על כך מהשחקן. אם ימשיך בכושר הזה, במועדון לא יסכימו לשחרר את בניון בחודש ינואר, זאת על רקע הדיבורים מצד אנשי בית"ר ירושלים על כך שהוא יעבור בחלון הבא.

"אני לא יכול להתייחס למה שאומרים. מהיום שחזרתי לישראל כבר אומרים 'הוא צריך לפרוש' שאלו 'מתי הוא פורש?'. אני אפרוש מתי שנוח לי. כשיגיע הזמן אני אפרוש, לא מתי שאחרים רוצים. יש כאלה שחושבים שאני צריך, אבל זאת החלטה שלי", ענה בניון שרשם שער שלישי העונה בחמישה משחקים. "אני לא חושב שזאת התקופה הכי טובה שלי בקריירה. הייתה לי תקופה טובה בחיפה במיוחד בחצי העונה האחרונה של הגביע. נתתי שערים חושבים. במכבי תל אביב בחודשים האחרונים, חמשיה שערים וחמישה בישולים בבית"ר בלי לשחק הרבה. מבחינת מספרים אני פחות אותו דבר. אני מרגיש בנוח כאן. אני לא מגיע להרבה מצבים, אבל אני מנצל אותם".

עוד בנושא

מכבי פתח תקוה והפועל חיפה נפרדו ב-1:1
קלינגר: "היינו צריכים לנצח, יש תחושת אכזבה"

יובל שבתאי שחקן מכבי פתח תקוה. אלעד מלכה, מערכת וואלה!
מוכן לעזוב רק בינואר. יובל שבתאי/מערכת וואלה!, אלעד מלכה

במועדון היו מרוצים מהחזרה של מנור סולומון ומההשתלבות של חביב חביבו, שעדיין לא נמצא בכושר משחק מלא. גם גידי קאניוק נמצא בכושר נהדר וסחט מחמאות מהצוות המקצועי. לצד הביקורת על השער שספג צחי גיגי, השוער הציל שער בטוח במחצית השניה. מנגד, במועדון עדיין מנסים לפתור את הבעיות במחצית הראשונה. "אי אפשר להפוך את ספיגת השערים המוקדמת לשגרה", התייחס בניון בסיום למה שהפך לתופעה במחזורים הראשונים של העונה. "במשחקים מסוימים אנחנו יכולים לקבל שלוש או ארבע. גם נגד בית"ר, הם שלטו בדקות הראשונות. אנחנו לא באים נכון למחצית הראשונה. אנחנו מקבלים גול ואומרים 'טוב, עכשיו נשחק כדורגל'. זה לא הולך ככה. אנחנו צריכים לנצח משחקים במחצית הראשונה".
על העובדה שלא עבר לבית"ר אמר: "מה שכתבתי בפוסט זה מה שאני מרגיש, גם אם זה לא מצא חן בעיני אנשים. הגיעה הצעה מבית"ר, אמרתי לאבי מה הרצונות שלי, הוא הסביר מה הרצונות שלו. בסוף הרצונות שלו ניצחו. החלטנו שזה הדבר הכי טוב בשביל מכבי פתח תקוה".

"באתי קצת מאוחר לשנה שעברה, אבל השנה יש כמובן יותר אופציות בהתקפה", סיכם הקשר הוותיק. "גידי הגיע וגם לחלוץ החדש (חביבו) יש יכולות. מבחינת ההתקפה, יש לנו את אחת ההתקפות הטובות בליגה. גם מכבי תל אביב ובאר שבע טובות. אנחנו מאוזנים מבחינה הגנתית, יודעים לעמוד טוב בהגנה. אם נמשיך ככה, נהיה חזק למעלה".

במועדון שקלו בימים האחרונים לצרף שחקן חופשי. שמו של קובי מויאל שוב עלה, אבל במועדון חייבים להפוך קודם כל את יובל שבתאי לשחקן חופשי. האחרון הבהיר למקורביו שיעזוב רק בינואר.

מוחמד סרסור יעבור בדיקה בעקבות הפציעה אך נראה כי הוא סובל ממכה יבשה בלבד. ז'והאן מרסיאל הרגיש כיווץ בשריר ולכן לא עלה לשחק. גם הוא ייבדק היום.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully