וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה טוענים: "המשבר ביונייטד הפך לפארסה", זידאן מציל את מוריניו?

המנג'ר עלול לשלם בתפקידו אם לא ינצח את ניוקאסל, ב"סאן" טוענים שהצרפתי לקח צעד אחורה ולא ברור אם ירצה להגיע. וגם: האסיפה הקשה של מוריניו, ההתנצלות של ולנסיה והביקורת של קין

רויטרס

28 שנים חלפו מאז שמנצ'סטר יונייטד רשמה חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון באולד טראפורד. בשבת זה עלול לקרות לה שוב. השדים האדומים יארחו את ניוקאסל, כשמפלה נוספת תגביר את הלחץ על ז'וזה מוריניו, ואולי אף תביא לפיטוריו.

בבריטניה ממשיכים לעסוק בעתידו של "המיוחד", ובשבוע הסוער שעבר עליו. לפי "טלגרף", ביום שני, 24 שעות לפני ה-0:0 מול ולנסיה, אסף מוריניו את שחקניו במלון לאסיפה שהיתה אמורה להיערך 20 דקות, אך ביקר אותם במשך 45 דקות "בניסיון להשיב את הסמכות הדועכת שלו". "המשבר ביונייטד הפך לפארסה", נכתב באנגליה. "אנשי המועדון חוששים כמה נזק מוריניו יגרום בזמן שהוא ממשיך להילחם בסגל שלו".

אנטוניו ולנסיה, אחד השחקנים הכי מסוכסכים עם המאמן, נזרק מהסגל לאחר שעשה לייק לפוסט אינסטגרם ובו נכתב כי צפיה ביונייטד היא "עונש" ושמוריניו "חייב לעזוב". המגן טען כי לא קרא את הפוסט לפני שעשה לו לייק, וכתב בטוויטר: "אלה לא הדעות שלי ואני מתנצל על כך. אני תומך לגמרי במנג'ר ובחברי לקבוצה. כולנו נותנים הכל כדי לשפר את התוצאות".

בניגוד אליו, פול פוגבה דווקא מקבל קרדיט ממוריניו על כר הדשא, אולם מערכת היחסים בין השניים "בשפל הגדול ביותר שאי פעם היתה", לפי "טלגרף", עד כדי כך שעל הקשר הצרפתי נאסר לדבר עם התקשורת. "נאמר לי שאסור לי", אמר לעיתונאים שביקשו לראיין אותו אחרי התיקו עם ולנסיה בליגת האלופות.

עוד בנושא:

פאולו סוזה פוטר מטיאנג'ין הסינית אחרי ארבעה הפסדים ברציפות
האישה שטוענת כי נאנסה על ידי כריסטיאנו רונאלדו סובלת מפוסט-טראומה
עושים סדר במטבח: מהו בישול, והאם ההגדרה הנוכחית שלו הוגנת?
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
הלחץ רק הולך וגובר. מוריניו/רויטרס

על פי "סאן", אחד הדברים הבודדים שמשחקים כרגע לטובתו של מוריניו היא העובדה שזידאן לקח צעד אחורה ועדיין לא ברור האם הוא בכלל מעוניין לאמן את השדים האדומים.

אגדת העבר של המועדון רוי קין העדיף להתייחס לצד של השחקנים במשבר: "לא כל השחקנים יסתדרו עם כל המאמנים, ולהיפך, אבל לא אכפת לי אילו נפילות היו לך עם מאמנים, זה חלק מהעניין. במנצ'סטר יונייטד הדברים מנופחים, כי זה אחד המועדונים הגדולים בעולם. אם אתה שחקן יונייטד, ואתה לובש את החולצה ולא נותן 100 אחוז כי אתה כועס על מישהו, אז שיהיה למוריניו והצוות שלו בהצלחה. אני לא מדבר דווקא על פוגבה, אלא על שחקנים באופן כללי. יש המון בכיינים".

עוד באותו נושא

מוריניו שוב תוקף את שחקניו ומגיב לשריקות הבוז: "אני בעד חופש הביטוי"

לכתבה המלאה
רוי קין, נוטינגהאם פורסט. GettyImages
יוצא נגד ה"בכיינים". רוי קין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully