וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו שוב תוקף את שחקניו ומגיב לשריקות הבוז: "אני בעד חופש הביטוי"

אחרי ה-0:0 החלש מול ולנסיה, מוריניו טוען ש"לחלק מהשחקנים שלי יש טכניקה לקויה", וסופג ביקורת חריפה מאגדות העבר של יונייטד. סקולס: "הפה של מוריניו יצא מכלל שליטה, הוא מביך את המועדון"

רויטרס

התקופה הרעה של מנצ'סטר יונייטד נמשכת. השדים האדומים רשמו משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות, כשסיימו ב-0:0 חלש ומשעמם עם ולנסיה באולד טראפורד. אוהדי הקבוצה הגיבו בשריקות בוז, וקשה להאשים אותם. לראשונה בקריירה, ז'וזה מוריניו רושם ארבעה משחקי בית רצופים ללא ניצחון.

"אני בעד חופש הביטוי, במיוחד כשמדובר באוהדי מנצ'סטר יונייטד אותם אני מכבד ב-200 אחוז", ניסה מוריניו להתגונן כשנשאל על הצעד החריג של יושבי האולד טראפורד.

לאחר מכן, העמיק את המשבר מול השחקנים כשביקר את חלקם במסיבת העיתונאים. "לחלק מהשחקנים שלי חסרה איכות מבחינה טכנית", הפתיע המאמן, והוסיף ש"השחקנים ניסו. הם העלו את רמת המאמץ שלהם, היו יותר אינטנסיביים, יותר מחויבים, הראו שיפור. כמובן שאני לא מרוצה מהתוצאה, אבל אני בהחלט מרוצה מכל מה שהוא לא התוצאה".

עוד בנושא:

ליגת האלופות: מנצ'סטר יונייטד סיימה ב-0:0 עם ולנסיה
פפ גווארדיולה: "אי אפשר לעשות צעדים קדימה בלי לסבול"
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

רומלו לוקאקו שחקן מנצ'סטר יונייטד מתוסכל. רויטרס
הפנים אומרות הכל. לוקאקו/רויטרס

כך או כך, באנגליה הסבלנות כלפי מוריניו מתחילה לפקוע, ולתחושת המיאוס שותפים גם שחקני עבר ודמויות מפתח במנצ'סטר יונייטד. כך, למשל, נשמע אמש פול סקולס, המשמש כיום על תקן פרשן טלוויזיה: "אני יושב כאן ודי מופתע מכך שהוא עדיין שורד בתפקיד, כי משחק הליגה האחרון היה כל כך רע שהיה שווה לפטר אותו אחריו. הפה של מוריניו יצא מכלל שליטה והוא מביך את המועדון".

גם ריו פרדיננד הסכים ש"השחקנים לא נראים מחויבים אליו, לא נראה שהם רוצים לשחק עבורו. אין מוטיבציה, אין אש בעיניים, וזה מתחיל מהאיש שעומד בראש הצוות המקצועי. הוא נפל מהרגליים".

גם על הדברים הללו נשאל מוריניו והשיב באותו מטבע: "חופש הביטוי. זו מדינה חופשית, כולם יכולים להגיד מה שהם רוצים".

עוד באותו נושא

ליגת האלופות: צסק"א מוסקבה היממה וניצחה 0:1 את ריאל מדריד

לכתבה המלאה

בסוכנויות ההימורים מיהרו להגיב להפסד, וכעת מוריניו פייבוריט ברור להיות מאמן הפרמיירליג הראשון שיפוטר, עם יחס של 4-5. לשם השוואה, הבא אחריו הוא ניל וורנוק מקרדיף, שמחזיק ביחס של 8-1. זינדין זידאן ממשיך להיות הפייבוריט להחליפו (8-11), כשאחריו אנטוניו קונטה (10-1).

"אנחנו מאוכזבים שלא ניצחנו, הגיע לנו להבקיע במחצית השנייה", התעקש כריס סמולינג. "אסור להוריד את הראש, זו תקופה קשה ואנחנו היחידים שיכולים להוציא את עצמנו ממנה. חדר ההלבשה מאוחד, אנחנו נישאר ביחד עד שנשנה את המצב".

"מעולם לא ראיתי כל כך הרבה שחקני יונייטד שבדרך כלל הייתי סומך עליהם, מאבדים כל כך הרבה כדורים. זה לא מרגיש כאילו אני רואה את יונייטד", ניתח פרשן BBC ושחקן העבר דיון דאבלין. לא ציפיתי להופעה כזאת. הסתכלתי על השחקנים אחרי שריקת הסיום והם היו נראים קצת אבודים. אין אחווה, אין כעס, רציתי לראות קצת כעס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully