וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו סוזה פוטר מטיאנג'ין הסינית אחרי ארבעה הפסדים ברציפות

אקס מכבי תל אביב שילם את המחיר על ההידרדרות בטבלה וההיקלעות למאבקי הישרדות. באופן מעט אירוני, הקש ששבר את גב הגמל היה תבוסה 3:0 לקבוצתו של ג'ורדי קרויף במשחק תחתית.

מאמן פיורנטינה, פאולו סוזה. GettyImages
מחוסר עבודה. סוזה/GettyImages

מאמן מכבי תל אביב לשעבר, פאולו סוזה, סיים את דרכו בטיאנג'ין הסינית אחרי שורה של תוצאות לא טובות והידרדרות במורד הטבלה. באופן מעט אירוני, הפיטורים של הפורטוגלי הגיעו אחרי תבוסה 3:0 לצ'ונגצ'ינג דאנג, הקבוצה אותה מאמן ג'ורדי קרויף.

סוזה החל לאמן את טיאנג'ין לפני כ-11 חודשים. הקבוצה שלו החלה את עונת 2018 באופן לא רע, אבל בקיץ איבדה את אקסל ויטסל שנמכר לבורוסיה דורטמונד. בנוסף, החלוץ אנתוני מודסט מסרב לשחק בחודשיים האחרונים בגלל סכסוך חוזי.

בשבועות האחרונים טיאנג'ין ספגה ארבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות ולה כבשה במהלכם אפילו שער אחד. יש לה חמישה הפסדים ותיקו בששת המשחקים האחרונים וההידרדרות הביאה לסיום עבודתו של סוזה. טיאנג'ין מקדימה את הקו האדום בחמש נקודות כשלסיום העונה נותרו שישה מחזורים.

הפורטוגלי בן ה-48 עזב את מכבי תל אביב לבאזל בסיום עונת 2013/14, בה הצעיד את הצהובים לזכייה באליפות. אחרי שנה בשוויץ וזכייה באליפות נוספת, הוא קיבל את הג'וב בפיורנטינה. בקבוצה מפירנצה הוא עמד על הקווים במשך שנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully