וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל חיי היו שקר": האם מיתוס הגבריות של קובי בריאנט נופץ?

דיון סוער בקרב חובבי ה-NBA: סרטון חדש רמז שהתקרית המפורסמת של בריאנט מול מאט בארנס היא לא הרואית כפי שמעריציו סברו, עם זווית צילום חדשה. קובי לא מתרגש, צפו והכריעו בעצמכם

AP

מעריצי קובי בריאנט נאלצים להתמודד בימים האחרונים עם סערה חדשה, בנוגע לאחד המיתוסים הכי קלאסיים על הכוכב האגדי של לוס אנג'לס לייקרס. אחת הדוגמאות ל"גבריות" של בריאנט הייתה בתקרית מפורסמת שלו מול מאט בארנס, אז שחקן אורלנדו, כשקובי לא נרתע לאחור מתנועה מאיימת של השחקן היריב. כעת הועלה לרשת סרטון עם זווית "חדשה" לאירוע, שמרמז שזווית הצילום המקורית מעט הטעתה, אולי אף עיוותה את המציאות, ולמעשה בארנס לא כיוון את הכדור לפרצוף של קובי.

במשחק סוער בין הלייקרס למג'יק, ב-2010, שכלל לא מעט עימותים, בריאנט נעמד מול בארנס, ושמר עליו לפני הוצאת חוץ. בארנס שלח את הכדור בתנועה מאיימת לעבר פרצופו של קובי, אבל ה"בלק ממבה" לא נרתע לאחור, ואף לא מצמץ. לאורך השנים הסרטון הקצר הפך לגיף שמסמל בצורה האולטימטיבית לחובבי ה-NBA את הקשיחות והגבריות של קובי, שלא פוחד, לא נבהל, ולמעשה לא מגיב בצורה אנושית - לכדור שכמעט נזרק עליו ממרחק של כמה סנטימטרים.

עוד בנושא

לברון התרגש מהבכורה בסטייפלס סנטר: "אווירה מדהימה"
קווין דוראנט: "אני חושב על הקיץ הבא, אבל מחויב ב-100 אחוז לגולדן סטייט"
5 נקודות לעומרי כספי בבכורה שלו במדי ממפיס

קובי בריאנט מול מאט בארנס. צילום מסך, אתר רשמי
תגובה לא אנושית: איך הוא לא נבהל?! קובי מול בארנס/אתר רשמי, צילום מסך

כעת, ייתכן שזה השתנה. טריי דרבי, שמופיע בפודקאסט "The Starters" של אתר ה-NBA, כתב "אל תסתכלו על הסרטון של קובי, אלא אם אתם רוצים שהוא ייהרס לכם לגמרי". העיתונאי רוב פרז כתב ש"הוא לא עמד לפניו, כל החיים שלי הם שקר". לאחר מכן פרז ערך "תחקיר" עם ניתוח של האירועים, שבו החליט שלמעשה הכדור לא היה כל כך קרוב לפרצוף של קובי, ושהוא התנדנד ולא חזר למקומו אחרי התנועה המאיימת.

עוד באותו נושא

לברון ג'יימס גרם לסטייפלס סנטר "לעלות באש", והתרגש: "אווירה מדהימה"

לכתבה המלאה

הזווית מלמעלה מנפצת את המיתוס? בארנס מכוון את הכדור לא לפרצוף של קובי

צילום מסך - קובי בריאנט מול מאט בארנס. אתר רשמי
צילום מסך - קובי בריאנט מול מאט בארנס/אתר רשמי

יאהו מצייצים: "כל מה שידענו על הגיף הוא שקר"

קובי בריאנט עצמו נשאל על הסערה ברשת, ואמר שלא היה מודע לה. לכתב ESPN הוא אמר ש"אתה צריך לזכור, אני התנודדתי. הוא עשה את זה, ואני לא נרתעתי". מאט בארנס התייחס בעבר לתקרית, וחשף שבגללה הוא רצה להצטרף ללייקרס ולשחק לצד קובי. "הכדור היה קרוב אליו במרחק של מיקרופון", נזכר, "והוא אפילו לא מצמץ, ואהבתי את זה מאוד בדיעבד, למרות שבאותו רגע לא קלטתי את זה".

ESPN העלו סרטון של התקרית - מה דעתכם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully