וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט: "אני חושב על הקיץ הבא, אבל מחויב ב-100 אחוז לגולדן סטייט"

כוכב האלופה, שיהיה שחקן חופשי בסיום העונה הנוכחית, אמר: "כרגע הכל ספקולציות, אני מרגיש כאן בבית, מרגיש שייך". תומפסון, לעומתו, הבהיר: "לא מסוגל לדמיין עצמי במקום אחר"

שחקן גולדן סטייט קווין דוראנט. רויטרס
קשה לדעת מה יהיה. דוראנט/רויטרס

קווין דוראנט יהיה שחקן חופשי בקיץ הבא, וסביר להניח שמעתה ועד יוני נשמע עוד ועוד שמועות בנוגע לאפשרות שיעזוב את גולדן סטייט, ואם כן - לאן. "אני הולך להיות כן עם ההחלטה שלי", אמר כוכב האלופה. "גם עם ההחלטה לעזוב את אוקלהומה סיטי הייתי כן, לא התביישתי לדבר על למה עזבתי, כי זה לא סוף העולם. לא עשיתי שום דבר נגד החוק. היתה עלי כל כך הרבה תשומת לב כי החלפתי קבוצה. חשבתי שעשיתי משהו שלא כשורה, אבל בתוך תוכי ידעתי שזו ההחלטה המושלמת עבורי. כשאנשים לא יודעים מה קורה הם מייצרים ספקולציות וסיפורים, וזה רק עוד יותר מכעיס. אז אני מעדיף שהכל יהיה שקוף".

כך או כך, הבהיר הפורוורד המצוין שענייני חוזהו הבא לא ישפיעו על חוזהו הנוכחי, והניסיון לזכות באליפות נוספת עם גולדן סטייט: "כבר התמודדתי עם זה בעבר. בחלק מהימים אני חושב על שוק השחקנים החופשיים, בחלק לא. אני בן אנוש, זה טבעי, אבל לא אדבר עם אנשים על זה, כי אני רוצה להמשיך לשחק ולהתמקד בעונה הזו. ברור לי שהשאלות יגיעו, אבל אף אחד לא שמע ממני כלום, כך שכרגע הכל זה ספקולציות".

כשנשאל כמה השפעה תהיה לעונה הקרובה על ההחלטה האם להישאר בווריירס, השיב: "כרגע אני פשוט רוצה לשחק, איפה שהכי נוח לי, איפה שאני מרגיש בבית, ואני מרגיש כאן בבית, אני מרגיש שייך, השתלבתי טוב מאוד בקבוצה הזאת. עם זאת, אני לא יודע מה יקרה בקיץ. אני מנסה לנצור כל רגע, אני מחויב ב-100 אחוז לקבוצה הזאת ואעשה את המקסימום כדי להיות השחקן הכי טוב שאני יכול ולעזור לקבוצה לנצח".

עוד בנושא:

אני ומיטשל עד מחר: יוטה מחכה לשלב הבא באבולוציה של דונובן מיטשל
ההזדמנות שלא תחזור: יוסטון יותר פגיעה, ופחות ערוכה לגולדן סטייט
עקבו אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

שחקן גולדן סטייט ווריירס קליי תומפסון. GettyImages
לא רוצה ללכת לשום מקום. תומפסון/GettyImages

בניגוד לדוראנט, קליי תומפסון התראיין ל"יאהו" ונשמע נחרץ הרבה יותר לגבי רצונו להישאר בגולדן סטייט. הצלף הנהדר יהיה גם שחקן חופשי בקיץ הבא, אך אין לו שום כוונה לנצל זאת. כשנשאל האם ירצה ללכת ולקבל קבוצה משלו, השיב: "אני לא ממש יודע מה זה אומר. אני לא חושב שזו הקבוצה של סטף, או KD, או דריימונד, או שלי, או של סטיב קר. זו הקבוצה שלנו. כבר הייתי בפסגה, אני יודע מה זה לנצח ולנצח עם החברים הכי טובים שלי, ובגלל זה יהיה לי מאוד קשה לעזוב, כי השקעתי כל כך הרבה דם, יזע ודמעות באולם הזה עם המועדון הזה. אני לא מסוגל לדמיין את עצמי במקום אחר".

כשנשאל האם לדעתו הוא השוטינג גארד הטוב בליגה, השיב: "בהחלט, אבל זו לא המטרה שלי. לא אכפת לי מהדברים האלה. אם אתה יכול להיות חלק מקבוצה שזוכה באליפויות, תהיה אגדה בעיר שלך ותהיה לך השפעה מעבר לכדורסל. זו המטרה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully