וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדם עונה: לברון ערך הופעת בכורה בסטייפלס סנטר, 5 נקודות לכספי

ג'יימס התקבל בהתלהבות וקלע 13 נקודות ב-15 דקות, אך הלייקרס נוצחו 113:111 על ידי דנבר. הישראלי עלה מהספסל של הגריזליס ל-11 דקות בהפסד 131:115 ליוסטון וקלע חמש פעמים מהקו

עומרי כספי, ממפיס גריזליס. AP
ברוך הבא לממפיס. עומרי כספי/AP

עומרי כספי פתח הלילה (בין שלישי לרביעי) רשמית את עונתו העשירית ב-NBA, כשערך את הופעת הבכורה במדי ממפיס במשחק קדם העונה מול האקסית יוסטון. כצפוי, הגריזליס לא היוו יריבה ראויה לרוקטס השאפתניים, שהציגו את אותה התקפה קטלנית משנה שעברה, נהנו גם מהופעת בכורה חיובית של כרמלו אנתוני (13 נקודות ו-4 ריבאונדים ב-23 דקות) וניצחו 115:131.

הישראלי עלה מהספסל שבע דקות מפתיחת הרבע הראשון במקומו של מארק גאסול ותופקד בעמדה 3. בדקות הראשונות שלו על הפרקט הוא הספיק לחטוף שני כדורים ולדייק ארבע פעמים מקו העונשין, כשעד סוף המשחק הוא מוסיף עוד נקודה מהקו למאזנו ומסיים בסך הכל עם 5 נקודות, ריבאונד, אסיסט ושתי חטיפות ב-11 דקות על הפרקט. מייק קונלי הוביל את ממפיס עם 16 נקודות, כשאצל הרוקטס, מלבד כרמלו אנתוני, בולטים גם כריס פול (22 נקודות ו-9 אסיסטים) וג'יימס הארדן (20 נקודות ו-6 אסיסטים).

כמובן שגולת הכותרת של הלילה היתה הופעת הבכורה של לברון ג'יימס בסטייפלס סנטר. ג'יימס התקבל בהתלהבות רבה בביתו החדש והאולם המיתולוגי התמלא מפה לפה. הוא קיבל 15 דקות, הספיק לקלוע במהלכן 13 נקודות, לחלק 3 אסיסטים ולקחת 3 ריבאונדים, אולם הלייקרס הפסידו בפעם השנייה ברציפות לדנבר בקדם העונה, הפעם 113:111. ג'יימס לא היה על הפרקט בדקות הסיום, ובמהלך האחרון איסק בונגה יכול היה להשוות או לנצח את המשחק אך לא הספיק לשחרר זריקה בזמן. ג'בייל מגי הוביל את רשימת הקלעים של הלייקרס עם 15 לצד 8 ריבאונדים, ניקולה יוקיץ' חגג בצד השני עם 20, 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים.

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. AP
ברוך הבא. לברון מגיע לסטייפלס סנטר/AP
לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. AP
לילה שמח ב-LA, למרות ההפסד/AP
כרמלו אנתוני, יוסטון רוקטס. AP
בינתיים ההתקפה של הרוקטס קטלנית גם יחד איתו. כרמלו אנתוני/AP

בוסטון, עדיין ללא קיירי אירווינג אבל עם גורדון הייוורד, נחלה הפסד 102:95 לקליבלנד. בראד סטיבנס חילק את הדקות בין כל שחקני הסלטיקס, אבל 15 נקודות של מרכוס סמארט, 14 של מרכוס מוריס, 10 של ג'יילן בראון ו-7 של הייוורד לא הספיקו לו לניצחון. בצד בשני קווין לאב כיכב עם 17 נקודות ב-17 דקות.

במשחק נוסף יוטה גברה 90:105 על טורונטו, שלמרות ההפסד קיבלה סיבות להיות אופטימית. במשחקו השני בקבוצה, קוואי לאונרד כבר נראה הרבה יותר טוב וב-18 דקות הוא הספיק לצלוף 17 נקודות ולהוריד 5 ריבאונדים. יונאס ולנצ'יונאס הוסיף 18 ו-9 ריבאונדים למפסידה, בעוד הג'אז קיבלו 24 נקודות ממיודענו ג'ו אינגלס.

במשחק נוסף, שארלוט גברה 113:122 על מיאמי. קמבה ווקר להט עם 18 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

קוואי לאונרד, טורונטו ראפטורס, מול ג'יי קראודר, יוטה ג'אז. AP
17 נקודות ב-18 דקות. קוואי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully