וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס גרם לסטייפלס סנטר "לעלות באש", והתרגש: "אווירה מדהימה"

האולם המיתולוגי לבש חג בהופעת הבכורה של ג'יימס, שקיבל את הלוקר של קובי בריאנט והתקבל בהערצה. אינגרם הופתע מהבאזז, הפרשנים מסוקרנים מהסגנון החדש ותוהים כיצד לברון ישתלב בה

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. AP
הרגע שהרים את הסטייפלס על הרגליים. לברון ג'יימס עולה לפרקט/AP

קשה לומר שיש משהו שלברון ג'יימס לא חווה בקריירה העשירה והמופלאה שלו. אבל הלילה (בין שלישי לרביעי) הוא נחשף לראשונה לעוצמות של הלייקרס, מועדון בסדר גודל שעדיין לא שיחק בו. ג'יימס ערך הופעת בכורה בסטייפלס סנטר, וגם עבור 19 אלף הצופים שמילאו את האולם המיתולוגי מפה לפה התוצאה - הפסד 113:111 לדנבר - הייתה שולית לחלוטין.

שלא כהרגלם, אוהדי הלייקרס מילאו את היציעים דקות ארוכות לפני שריקת הפתיחה, ולו כדי להתחכך בג'יימס עד כמה שניתן. כשעלה לחימום ועבר במנהרת השחקנים, חומה של צלמי עיתונות הקיפה אותו וכמות הפלאשים כמעט סנוורה את הכוכב החדש של LA.

"תמיד יש באזז בסטייפלס, אבל כשאתה שומע את הכרוז קורא בשמו של לברון ג'יימס, כשאתה מקשיב לרחש בקהל, אתה מבין 'אוקיי', זה הולך להיות משהו שונה", סיפר הגארד הצעיר של הלייקרס ג'וש הארט על קבלת הפנים המיוחדת לג'יימס. "אני חושב שאפילו ג'יימס בעצמו אמר במחצית, 'האולם הזה רועש, הוא עולה באש'".

ברנדון אינגרם, עוד אחד שכבר מכיר את הסטייפלס סנטר מקרוב, סיפר ש"מרגע שיצאנו החוצה מהמנהרה וראינו שכל המושבים תפוסים וכולם צועקים...זו חתיכת אווירה לשחק בה".

מעט פעמים, אם בכלל, מצליחים הלייקרס למלא את הסטייפלס סנטר במשחק קדם עונה, אבל הפעם הורגשה אווירה חגיגית, ואלפי האוהדים לבשו את הגופיות החדשות של לברון, או של אגדות אחרות של המועדון. באופן סמלי, מקומו של ג'יימס בחדר ההלבשה החדש נקבע בצמוד למה שהיה הלוקר הקבוע של קובי בריאנט.

"הייתה אווירה מדהימה", אמר לברון אחרי המשחק, בו שיחק 15 דקות במחצית הראשונה וקלע 13 נקודות, כולל מהלך מחוף לחוף שהסתיים בדאנק אדיר, שהרים את הדציבלים בסטייפלס לממדים שלא נשמעו שנים. "אני מעריך מאוד את כל מי שבא לכאן ונתן אווירה כזאת במשחק קדם עונה. ניסינו לתת להם שואו טוב, מהפוזשן הראשון ועד הפוזשן האחרון".

צבא האוהדים החדש של לברון ב-LA רודף אחריו לכל מקום. המשחק הקודם של הלייקרס בקדם העונה נערך בסן דייגו, וגם שם קיבל ג'יימס כבוד של מלכים. אחרי המשחק הוא כתב באינסטגרם שקיבל "עור ברווז" מהאוהדים ומכך שלבש את גופיית המשחק של הלייקרס בפעם הראשונה.

אבל ג'יימס צריך להתרגל למציאות חדשה לא רק מחוץ לפרקט, אלא גם עליו. אחרי שנים בהן התרגל לשחק בקצב יחסית איטי, עם דגש על התקפה עומדת, הוא ישחק בקבוצה ששואפת לרוץ בכל הזדמנות ומשחקת בהרכבים נמוכים. במשך דקות ארוכות בשני המשחקים הראשונים בקדם העונה תופקד הפורוורד קייל קוזמה בתור סנטר, בעוד ג'יימס שיחק לצידו בעמדה 4. יחד עם רייג'ון רונדו, לונזו בול, לאנס סטיבנסון ויתר השחקנים המהירים בסגל הלייקרס, הם מקווים שיוכלו לפצות על מחסור מסוים בכישרון על ידי ריצה בלתי פוסקת.

הלילה התוכנית צלחה לפחות באופן חלקי, עם 28 אסיסטים על 43 סלי שדה ולא מעט סלים קלים כתוצאה ממתפרצות. "שיחקנו טוב יותר כקבוצה הלילה. זה לילה חיובי עבורנו", אמר ג'יימס.

גם הפרשנים מסתקרנים מסגנון המשחק המתהווה של הלייקרס. פרשן "דה רינגר" קווין אוקונור צייץ ש"זה כל כך משונה לראות את לברון ג'יימס משחק בקבוצה שדוחפת את הכדור כל כך הרבה. הלייקרס רצים גם אחרי סלים. יהיה מעניין מאוד לראות איך הקצב הזה יתפתח במהלך העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

לברון צופה בקליבלנד משחקת, ומאחוריו עדת צלמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully