וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבכורה תידחה? עומרי כספי בספק למשחק הראשון של ממפיס בקדם העונה

הפורוורד הישראלי סובל מכאבים בשוק השמאלי ועלול להחמיץ את משחק פתיחת העונה של הגריזליס מול יוסטון (בין שלישי לרביעי, 3:00). מאמן ממפיס משבח: "כספי מוסיף לנו הרבה חכמת משחק"

עומרי כספי, ממפיס גריזליס. AP
כבר התחילו הפציעות? כספי/AP

עומרי כספי פותח עונה עשירית ב-NBA, ובעיקר מקווה שהפציעות הרבות מהן סבל בשנים האחרונות ייפסקו לא יגבילו אותו. לעת עתה זה לא כל כך הולך, שכן הפורוורד הישראלי סובל בימים האחרונים מפציעה בשריר בשוק השמאלי, שעשויה לגרום לו להחמיץ את משחק פתיחת העונה של ממפיס מול יוסטון (בין שלישי לרביעי, 3:00).

כספי מוגדר למשחק "בספק קל", לצד מרקל קרופורד שמוגדר אף הוא בספק. מרשון ברוקס, איבן ראב ויון ווטאנבה יחמיצו את המשחק בוודאות.

כך או כך, נראה שהגריזליס די מרוצים ממה שהם רואים במחנה האימונים לקראת פתיחת העונה. סגן הנשיא לענייני כדורסל ג'ון הולינג'ר אמר אמש לכתבים המקומיים ש"אחד הדגשים החזקים שלנו בקיץ האחרון היה לצרף שחקנים עם איי קיו כדורסל גבוה, כדי למקסם את היכולות של מארק גאסול ומייק קונלי".

המאמן ג'יי בי ביקרסטאף דיבר על כל שחקן חדש בנפרד, אמר ש"כספי הוא תוספת חשובה, כי הוא נותן הרבה חכמת משחק", וניתח: "כל החבר'ה החדשים מבינים את המשחק ברמה גבוהה, וזה כיף כי זה מאפשר לך לדחוף אותם לקצה".

עוד בנושא

ממפיס מייחלת לעונה נטולת פציעות שתחזיר אותה לרלוונטיות
הגיע הזמן למצוא מקום של קבע: ההזדמנות החדשה של כספי
עומרי כספי הוצג בממפיס: "יכולים לקרות פה דברים טובים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully